ΟΜ 2022_468x60 - 468|60|ΟΜ 2022_468x60|||bothamadeus banner greekrebels 2 - 468|60|amadeus banner greekrebels 2|||bothnano designs 468×60 - 468|60|nano designs 468×60||https://www.facebook.com/Nanodesignart/|bothGreekrebels Banner 07052021-468×60 - 468|60|Greekrebels Banner 07052021-468×60||https://www.greekrebels.gr/epikoinonia/|bothRODSTUDIOS-468×60-BANNER - 468|60|RODSTUDIOS-468×60-BANNER|||bothwhale-468×60 - 468|60|whale-468×60|||bothsymmetric records - 468|90|symmetric records||https://www.facebook.com/symmetricrecords/|both
20000
60
Wang Wen – 100,000 Whys (Pelagic)
50%Overall Score
Russian Circles 2022_728x90 - 728|90|Russian Circles 2022_728x90|||bothΟΜ 2022_728x90 - 728|90|ΟΜ 2022_728x90|||bothGreekrebels Banner 07052021-728×90 - 728|90|Greekrebels Banner 07052021-728×90||https://www.greekrebels.gr/epikoinonia/|bothhaursen2 - 728|90|haursen2||https://www.facebook.com/HaursensGuitarWorkshop/|bothRodStudios_728x90 - 728|90|RodStudios_728x90|||bothamadeus banner greekrebels 1 - 728|90|amadeus banner greekrebels 1|||bothnano designs 728×90 - 728|90|nano designs 728×90||https://www.facebook.com/Nanodesignart/|both
20000
110

Έντεκα δίσκους και 26 χρόνια ύπαρξης μετράει φέτος το συγκρότημα από την Κίνα. Το “100,000 Whys αποτελεί διάδοχο του “Invisible City” του 2018. Άλλες αξιοσημείωτες κυκλοφορίες τους είναι τα “Eight Horses”  (2015), IV (2008) και “7 Objects In Another Infinite Space(2007). Το σεξτέτο ανήκει σε εκείνη την αρκετά διευρυμένη και ετερογενή κατηγορία που αποκαλούμε post-rock για να συνεννοούμαστε αλλά καταλήγει τελικά να περιλαμβάνει σχήματα εντελώς διαφορετικής ηχητικής κατεύθυνσης και ιδιοσυγκρασίας μεταξύ τους.

Για να περιγράψουμε λοιπόν με περισσότερη ακρίβεια τον ήχο τους, θα αναφέρουμε μουσικά είδη όπως glitch electronica, progressive και jazz. Η μουσική τους είναι ορχηστρική, γεγονός που δεν βοηθάει ιδιαίτερα την κατάσταση. Καθότι αρκετά υποτονική – αυτό που άκουσα σε αυτόν τον δίσκο τουλάχιστον – στο μεγαλύτερο μέρος της και άρρυθμη λόγω της jazz φύσης της, είναι αδύνατο να σου διατηρήσει επιτυχώς την προσοχή.

Κάποιες ενδιαφέρουσες εξάρσεις υπάρχουν, όπως το φινάλε του Wu Wu Road αλλά σε γενικές γραμμές αποτελούν εξαίρεση στον κανόνα. Γενικότερα η μπάντα φαίνεται να κατορθώνει περισσότερο ενδιαφέροντα πράγματα τις λίγες στιγμές που ο ήχος της σκληραίνει. Κι αυτό διότι ενώ οι μουσικοί της είναι ξεκάθαρα σε πολύ υψηλό επίπεδο εκτελεστικά, δεν μπορεί να πει κανείς το ίδιο και για την συνθετική τους δεινότητα. Η οποία επ’ ουδενί δεν μπορεί να σηκώσει το φορτίο συνθέσεων τόσο μεγάλης διάρκειας.

Το έχω ξαναπεί πολλές φορές στο περιοδικό: υπάρχουν σχήματα ορχηστρικής μουσικής που υποκαθιστούν την σιωπή πίσω από το μικρόφωνο με τόσο δυνατό υλικό, που λέει από μόνη της ιστορίες που δεν δύναται να πουν άλλες μπάντες, με δύο και τρεις τραγουδιστές ταυτόχρονα. Αλλά εδώ η κατάσταση είναι τόσο υποτονική και άψυχη, που πραγματικά ο μόνος λόγος να επιλέξετε αυτήν την κυκλοφορία είναι να διαθέτετε πρόβλημα διαταραχής ύπνου επιπέδου Al Jourgensen και πάνω. Αναζητάτε δε τόσο απεγνωσμένα μια θεραπεία, που είστε διατεθειμένοι να δοκιμάσετε τα πάντα. Αλλιώς, είναι τέτοια η πληθώρα κυκλοφοριών, ορχηστρικών και μη, στο εν λόγω ιδίωμα τον τελευταίο καιρό, που αν δεν υπάγεστε στην κατηγορία «βαμμένος οπαδός του σχήματος», δεν έχετε κανέναν άλλο λόγο.

5/10
Χρύσα Γιουρμετάκη
chrysag.nioti@gmail.com

Θέλω να το μοιραστώ:

Leave a Reply

Your email address will not be published.

X