vinylmonster468x60 - 468|60|vinylmonster468x60||http://www.vinylmonster.gr/|bothRussian Circles 2021 468×60 - 468|60|Russian Circles 2021 468×60|||bothRODSTUDIOS-468×60-BANNER - 468|60|RODSTUDIOS-468×60-BANNER|||bothamadeus banner greekrebels 2 - 468|60|amadeus banner greekrebels 2|||bothnano designs 468×60 - 468|60|nano designs 468×60||https://www.facebook.com/Nanodesignart/|bothwhale-468×60 - 468|60|whale-468×60|||bothGreek Rebels Advert Feb 2018_468x60 - 468|60|Greek Rebels Advert Feb 2018_468x60||www.facebook.c|both
20000
60
amadeus banner greekrebels 1 - 728|90|amadeus banner greekrebels 1|||bothnano designs 728×90 - 728|90|nano designs 728×90||https://www.facebook.com/Nanodesignart/|bothhaursen2 - 728|90|haursen2||https://www.facebook.com/HaursensGuitarWorkshop/|bothRodStudios_728x90 - 728|90|RodStudios_728x90|||bothRussian Circles 2021 728×90 - 728|90|Russian Circles 2021 728×90|||both
20000
110

Έξι χρόνια μετά το ντεμπούτο τους, οι thrasher Deathblow επιστρέφουν με την δεύτερη ολοκληρωμένη τους δουλειά με τίτλο Insect Politics. Ο τραγουδιστής και κιθαρίστας της μπάντας, Holger the Horrible, λύνει τις απορίες γύρω από τα ερωτήματα που του τέθηκαν.

Γεια σου Holger, ελπίζω να σε βρίσκω καλά. Συγχαρητήρια για το καινούργιο άλμπουμ, ακούγεται άψογα. Απόλαυσα πραγματικά τον φρέσκο thrash metal ήχο του. Μπορείς να μοιραστείς μαζί μας λίγα πράγματα για την δημιουργία του;

Ευχαριστώ. Κατά την διάρκεια των ηχογραφήσεων του δίσκου χτύπησε η πανδημία την Αμερική, κάτι ολίγον παράξενο καθ ότι υπάρχει μία γενική θεματολογία στον δίσκο σχετικά με τις μολύνσεις. Τα κομμάτια υπήρχαν για περίπου δύο χρόνια μέχρι που πιέσαμε τους εαυτούς να τα τελειώσουμε και να τα ηχογραφήσουμε. Προσπαθήσαμε πολύ να δώσουμε στο άλμπουμ μία ξεχωριστή αισθητική προσθέτοντας στοιχεία από d-beat και punk επιρροές.

Είστε ενεργοί στην σκηνή για αρκετά χρόνια. Πως είναι η σκηνή του thrash metal στην Γιούτα; Υπάρχει κάτι που θα έπρεπε να ξέρουμε για την τοπική σκηνή; Να το φανταστώ σαν μία νέα Bay Area ή κάτι τέτοιο;

Υπάρχει μία σεβαστή σκηνή εκεί. Δεν θα περίμενα να ξεπηδήσει μία νέα Bay Area φάση του thrash από εκεί βέβαια, αλλά από την άλλη, δεν μπορώ να φανταστώ να συμβαίνει ξανά κάτι τέτοιο από οπουδήποτε. Υπάρχει μία καλή μίξη εδώ από punk μέχρι doom, black metal, thrash και heavy metal. Νομίζω πως το να έχεις τόσο πολύ κόσμο εδώ μεγαλωμένο υπό την όλη κουλτούρα των Μορμόνων που είναι η επικρατούσα θρησκεία εδώ, αυτομάτως δημιουργεί και μία άλλη μεγάλη αντίθετη κουλτούρα η οποία είναι πεινασμένη να  αντισταθεί στις όποιες εμπορικές και θρησκευτικές κλίσεις και τάσεις. Μερικές μπάντες που θα πρότεινα από την περιοχή θα ήταν οι Necrowolf, Tomb of Belial, Envenom, Stench Descent και Bloodstar.

Το “Insect Politics” είναι ένας αρκετά δυνατός τίτλος, αν αναλογιστείς και τα πρόσφατα γεγονότα στην Αμερική. Θεωρείται τους εαυτούς σας σαν πολιτικοποιημένη μπάντα;

Και ναι και όχι. Όταν σκέφτομαι πολιτικοποιημένες μπάντες, το μυαλό μου πάει σε ονόματα όπως οι AusRotten, Conflict, AntiFlag κ.α. Μπάντες οι οποίες  εντάσσουν μέσα στην δουλειά τους συγκεκριμένες και επίκαιρες πολιτικές αντιλήψεις και γεγονότα, μιλώντας άμεσα για αυτά. Από αυτή την οπτική, δεν θα μας έλεγα καθαρά πολιτικοποιημένη μπάντα καθώς καλύπτουμε πληθώρα άλλων θεμάτων. Παράλληλα βέβαια δεν θα μας έλεγα και μη πολιτικοποιημένους σαν μπάντα. Τα περισσότερα από τα πολιτικά κομμάτια αυτού του δίσκου είναι μεταφορικά και με μία κάποια ασάφεια, αλλά σίγουρα συνδέονται με πράγματα που συμβαίνουν στον κόσμο.

Θέλω να πω βέβαια πως με δυσαρεστεί όταν ακούω κόσμο να λέει πράγματα όπως “κρατήστε την πολιτική έξω από το metal” γιατί μιλάμε για μία επιθετική και επαναστατική μουσική, κάτι που την κάνει την τέλεια πλατφόρμα για να βρεις διέξοδο και να εκφέρεις πολιτικά θέματα. Εκτός και αν γράφεις στα πλαίσια του φανταστικού ή τραγούδια αγάπης, είναι σχεδόν αδύνατο το να μην συμπεριλάβεις τον κόσμο και τα γεγονότα γύρω σου στην μουσική σου, κάτι που αναπόφευκτα επηρεάζεται από την πολιτική του τόπου σου. Στην περίπτωση αυτού του δίσκου, πολλά από τα θέματα έρχονται από το πως οι άνθρωποι βλέπουν τον κόσμο μέσα από το διαδίκτυο αυτή την στιγμή. Ο τρόπος με τον οποίο η ελεύθερη ροή πληροφοριών έχει σχεδόν γυρίσει εναντίων μας και δημιούργησε απομόνωση, εκκολάπτοντας θεωρίες συνωμοσίας και βίαιες παραμορφώσεις της πραγματικότητας, οι οποίες διαδίδονται και εξαπλώνονται σαν μόλυνση.

Σπουδαίες ‘80s επιρροές. Ποιες είναι γενικά οι επιρροές σου από αυτή την σκηνή; Ακούς και άλλα είδη μουσικής;

Όλοι ακούμε τόνους διαφορετικών πραγμάτων και αντλούμε έμπνευση από πολλά. Αυτή την στιγμή ακούω μία μίξη από Geto Boys και Neil Young, οπότε καταλαβαίνεις πως είμαι παντού. Όσον αφορά τους Deathblow, προσπαθούμε να κρατήσουμε αυτές τις συνδέσεις με το παλιομοδίτικο thrash ζωντανό στην μουσική μας. Ωραίες μουσικές εκφράσεις και χρονικές αλλαγές που σε κάνουν να θέλεις να «χτυπηθείς» χωρίς να γίνεις υπερβολικά τεχνικός ή αφελής. Θέλω παράλληλα βέβαια να έχουμε και τον ήχο μας, οπότε προσπαθώ σκληρά προκειμένου να σιγουρευτώ πως δεν ακουγόμαστε σαν να κλέβουμε την τάδε μπάντα και προσπαθώ να προσθέτω ξεχωριστές πινελιές ώστε να μην νιώθουμε παγιδευμένοι στις όποιες παραμέτρους του thrash του ‘80. Μερικά από τα αγαπημένα μου thrash άλμπουμ στα οποία επιστρέφω κάθε φορά που χρειάζομαι μία δόση αδρεναλίνης είναι τα Bonded By Blood από Exodus, Beneath the Remains από Sepultura, M16” από Sodom και Terror Storm από Witchaven.

Ο ήχος σας μπορεί να ταξιδέψει τον ακροατή στο παρελθόν. Είναι και οι οπαδοί σας λάτρεις του «παλιού» τρόπου ακρόασης όπως τα CD, τα βινύλια και οι κασέτες; Ποια η γνώμη σου για τον σύγχρονο τρόπο ακρόασης μουσικής όπως το Spotify και γενικά το stream;

Ε, είμαι πολύ ένοχος για το ότι χρησιμοποιώ αυτά τα μέσα, ακούγοντας μουσική μέσω Spotify όταν δουλεύω ή όταν βαριέμαι. Είναι καλός τρόπος για να αποκτήσεις περισσότερους ακροατές αλλά δεν πιστεύω πως είναι ο καλύτερος τρόπος για να ακούς μουσική. Το βινύλιο θα είναι για πάντα η απόλυτη εμπειρία ακρόασης. Αγοράζοντας ένα φυσικό προϊόν και ακούγοντας ένα δίσκο από την αρχή έως το τέλος, όπως ήταν εξ αρχής o σκοπός της ύπαρξης του, θα είναι πάντα ο καλύτερος τρόπος να ακούς μουσική κατά την γνώμη μου.

Η παραγωγή είναι άψογη. Μπορείς να μας πεις λίγα πράγματα για τις ηχογραφήσεις; Επικεντρωθήκατε στο να βγάλετε έναν πιο ωμό, thrash ήχο αποφεύγοντας τον πιο σύγχρονο τρόπο παραγωγής;     

Ναι, είμαι χαρούμενος που βγαίνει λίγο πιο ζεστός και πιο ωμός ο ήχος. Γράψαμε με τον φίλο μας Wes Johnson στα Archive Studios λίγο έξω από το Salt Lake City. Χρησιμοποιήσαμε 24-κάναλη μπομπίνα για την ηχογράφηση. Ας το παραδεχτούμε, ο καλύτερος ήχο σε θέμα παραγωγής είναι από τα ‘70s και ‘80s και δεν χρειαζόταν να ενισχύσουν τον ήχο τους, έξτρα plugin ή επιπλέον στρώσεις από ψηφιακά εφέ. Δεν ένιωσα πως οι παλαιότερες παραγωγές μας δικαιώνουν και θέλαμε να εξασφαλίσουμε πως θα έχουμε έναν ζεστό, μη γυαλισμένο ήχο σε αυτόν τον δίσκο. Ηχογραφήσαμε ζωντανά και χωρίς μετρονόμο και στην συνέχεια ξανά γράψαμε μεμονωμένα τα όργανα μας μέσω ενισχυτών στην μπομπίνα.

Τι σας ωθεί στο να γράφετε καινούργια μουσική; Είναι ο κόσμος, η κοινωνία, η πολιτική;

Ειλικρινά, θέλουμε απλά να έχουμε κάτι διασκεδαστικό να παίζουμε στα live. Νομίζω πως το να τζαμάρουμε με τα παιδιά και το να υπενθυμίζουμε στους εαυτούς το συναίσθημα του να παίζεις ζωντανά στην σκηνή είναι αυτό που μας ωθεί. Όταν γράφω ένα κομμάτι, προσπαθώ να φανταστώ πως θα ακουστεί ζωντανά στην σκηνή με τους υπόλοιπους. Το να φωνάζεις στο μικρόφωνο για την κατάσταση του κόσμου μπορεί να προσφέρει κάθαρση αλλά ως επί το πλείστον είναι απλά το συναίσθημα και η ενέργεια που μας τραβάει στην μουσική.

Έχετε αισιόδοξες σκέψεις για το μέλλον; Τι νομίζεις ότι θα μπορούσε να μας μάθει ο Covid-19;

Ελπίζω, δεδομένης της παρούσας τροχιάς των πραγμάτων στο θέμα της υπερθέρμανσης του πλανήτη και βλέποντας πόσο ανοργάνωτοι και μη συλλογικοί είμαστε ακόμα σαν κοινωνία και ανθρωπότητα, δεν εμπνέει και πολύ εμπιστοσύνη. Ο Covid-19 είναι σχεδόν ένας μικρόκοσμος του πόσο ανοργάνωτοι και εγωιστές είναι οι άνθρωποι όταν προκύπτει μια πραγματική απειλή. Αν όλα πάνε καλά, όλο και κάτι θετικό θα βγει από όλο αυτό, γιατί θέλουμε πραγματικά να βγούμε περιοδεία και να νιώσουμε ξανά σαν μπάντα.

Θα γράφατε ένα τραγούδι για όλο αυτό; Υπάρχουν σχέδια για μελλοντικές εμφανίσεις;

Δεν είμαι σίγουρος. Νομίζω πως όλοι είναι εξαντλημένοι και μόνο στην σκέψη του, συμπεριλαμβανομένου και της μπάντας. Ίσως κάποια στιγμή με κάποια μορφή. Δεν έχουμε τίποτα σχεδιασμένο έως ότου ξέρουμε πως είναι ασφαλές να ταξιδέψουμε ξανά, όταν και εφόσον θα κλείσουμε και την επόμενη περιοδεία.

Μου άρεσε πολύ το εξώφυλλο, είναι πολύ ταιριαστό με την μουσική. Υπάρχει κάποιο μήνυμα πίσω από αυτό και αν ναι ποιο;

Ευχαριστούμε, ο Axel Hermann έκανε καταπληκτική δουλειά. Ήταν πολύ καλός στην συνεργασία και ξεπέρασε κατά πολύ τις προσδοκίες μας. Για όσους δεν τον γνωρίζουν, έχει κάνει εξώφυλλα για τους Asphyx, Sodom, Morgoth και για πολλές άλλες κλασικές μπάντας μεταξύ άλλων. Κανένα κρυφό μήνυμα, απλό και ξεκάθαρο. Δεν ήθελα κάποιο ανούσιο κρυφό και βαθύ μήνυμα ή κάτι μεταφορικό για να συγκρίνω τους ανθρώπους με έντομα. Σκεφτήκαμε να κάνουμε κάτι ξεκάθαρο και να βάλουμε μερικά έντομα-τέρατα να καταστρέφουν τον κόσμο.

Ευχαριστώ πολύ για τον χρόνο σας. Θα θέλατε να κλείσετε με κάποιο μήνυμα για τους Έλληνες οπαδούς και τους αναγνώστες μας;

Ελπίζω να σας δω όλους σας, τους τρελούς φίλους στην Ελλάδα όταν αυτός ο ιός ξεκουμπιστεί. Μέχρι τότε μπορείτε να μας βρείτε στα social media μας. Να είστε καλά.

Συνέντευξη: Βασίλης Παπαγεωργακόπουλος
Μετάφραση: Κωνσταντίνος Μάρης

Facebook
Instagram
Bandcamp
Reverbnation

Band Members
Holger – Φωνητικά, Κιθάρες
Smelltron – Κιθάρες
Paul – Μπάσο
Grob – Τύμπανα

Discography
Prognosis Negative, 2014
Insect Politics, 2020

Θέλω να το μοιραστώ:

Leave a Reply

Your email address will not be published.

X