AlbumsΚριτικές

Desource – Ambition [EP] (Rockshots)

Επτά χρόνια μετά την κυκλοφορία του τελευταίου τους άλμπουμ “Dirty Happiness”, οι Desource από την Ιταλία επιστρέφουν στην prog metalcore σκηνή με το νέο τους EP “Ambition”. Άξιο αναφοράς είναι η συμμετοχή του παγκοσμίου φήμης drummer Mike Malyan (Monuments, Disperse, The Algorithm) που έχει την επιμέλεια για όλα τα drums για το album.

Το EP περιέχει πέντε κομμάτια συνολικής διάρκειας είκοσι τεσσάρων λεπτών γεμάτο με prog ήχους επικεντρωμένο σε περίεργους ρυθμούς και δυσαρμονίες. Με τα mathcore, djent, progressive, metalcore, rock ακόμη και grind να είναι τα κύρια συστατικά των συνθέσεων, οι Desource κάνουν μια πολύ φιλόδοξη προσπάθεια η οποία όμως δεν πείθει.

Το “Disaster” ξεκινάει αυτό το EP και είναι ό,τι πιο ήπιο θα ακούσουμε σε αυτό το δίσκο. Μελωδικό με ένα solo κιθάρας που ξεχωρίζει και με κάποια breakdowns επηρεασμένα από το deathcore. Ακολουθεί το “The Diary” που είναι ό,τι πιο βαρύ υπάρχει εδώ αλλά και ό,τι πιο αχταρμάς καθώς μέσα σε δύο λεπτά κατάφεραν να βάλουν μέσα σχεδόν όλες τους τις επιρροές. Θα έχει πολύ ενδιαφέρον να δω πως θα καταφέρουν να το παρουσιάσουν σε συναυλία.

Στο “Fragile Beliefs” συνεχίζουν να αναμιγνύουν ένα κάρο συγκροτήματα βάζοντας τα σε ένα κομμάτι. Εδώ θα ακούσουμε ένα μείγμα από Killswitch Engage, Darkest Hour, Destrage, Nevermore. Το τέταρτο τραγούδι “Sheepdogs” συνεχίζει με έναν βαρύ ρυθμό και περιλαμβάνει μέχρι και jazz συγχορδίες ενώ στο τέλος υπάρχει το οκτάλεπτο “Innocence”, ένα instrumental φινάλε με djent riffs, παρανοϊκά solos κιθάρας και drums.

Οι Desource επέστρεψαν μετά από πολλά χρόνια αδράνειας με ένα πολύπλευρο, πολύπλοκο και κουραστικό EP. Φανταστείτε να έχετε μια χύτρα και να βάζετε μέσα The Dillinger Escape Plan, Meshuggah, Decapitated, Architects, Killswitch Engage μέχρι και Northlane. Το αποτέλεσμα δεν είναι και ό,τι καλύτερο. Μέσα σε κάθε κομμάτι έχουν συμπεριλάβει ένα σωρό υποείδη του metal δημιουργώντας ένα πολύ κουραστικό cocktail και δυστυχώς στο τέλος δεν μένει τίποτα που να θυμάσαι και να θέλεις να επανέλθεις για να ακούσεις.

3/10
Νίκος Λίλλης
[email protected]

Russian Circles 2022_728x90 - 728|90|Russian Circles 2022_728x90|||bothwhale_728x90 - 728|90|whale_728x90|||bothDeafHeaven 728×90 - 728|90|DeafHeaven 728×90|||bothTatto Clinic Athens 728×90 - 728|90|Tatto Clinic Athens 728×90||https://www.facebook.com/tattooclinicathens|bothRodStudios_728x90 - 728|90|RodStudios_728x90|||bothnano designs 728×90 - 728|90|nano designs 728×90||https://www.facebook.com/Nanodesignart/|bothhaursen2 - 728|90|haursen2||https://www.facebook.com/HaursensGuitarWorkshop/|bothGreekrebels Banner 07052021-728×90 - 728|90|Greekrebels Banner 07052021-728×90||https://www.greekrebels.gr/epikoinonia/|both
20000
110

Related posts

1 comment

Edoardo 26 Οκτωβρίου, 2020 at 10:22 μμ

I haven’t understood anything, but 3/10 is really low. Are you sure you have actually listened to the album? ahahahahahah

Reply

Leave a Comment

Leave a review

X