symmetric records - 468|90|symmetric records||https://www.facebook.com/symmetricrecords/|bothRussian Circles 2022_7468x60 - 468|60|Russian Circles 2022_7468x60|||bothRODSTUDIOS-468×60-BANNER - 468|60|RODSTUDIOS-468×60-BANNER|||bothnano designs 468×60 - 468|60|nano designs 468×60||https://www.facebook.com/Nanodesignart/|bothGreekrebels Banner 07052021-468×60 - 468|60|Greekrebels Banner 07052021-468×60||https://www.greekrebels.gr/epikoinonia/|bothΟΜ 2022_468x60 - 468|60|ΟΜ 2022_468x60|||bothwhale-468×60 - 468|60|whale-468×60|||both
20000
60
Khandra – All Occupied By Sole Death (Underground Activists)
70%Overall Score
haursen2 - 728|90|haursen2||https://www.facebook.com/HaursensGuitarWorkshop/|bothwhale_728x90 - 728|90|whale_728x90|||bothamadeus banner greekrebels 1 - 728|90|amadeus banner greekrebels 1|||bothnano designs 728×90 - 728|90|nano designs 728×90||https://www.facebook.com/Nanodesignart/|bothRodStudios_728x90 - 728|90|RodStudios_728x90|||bothΟΜ 2022_728x90 - 728|90|ΟΜ 2022_728x90|||bothRussian Circles 2022_728x90 - 728|90|Russian Circles 2022_728x90|||both
20000
110

Μετά από δύο ΕΡs, έφτασε η ώρα για το full-length ντεμπούτο των Khandra. Το όνομά τους στα ρωσικά σημαίνει μελαγχολία, ωστόσο ούτε η μουσική τους είναι μελαγχολική, ούτε οι ίδιοι προέρχονται από τη Ρωσία, αν και βρίσκονται κοντά της, στη Λευκορωσία πιο συγκεκριμένα. Και τη μουσική τους, πιο πολύ απεικόνιση τρέλας (με την καλή έννοια) θα την παρομοίαζες, παρά με κάτι μελαγχολικό.

Κι αυτό γιατί οι Khandra προσπαθούν να συνδυάσουν τον παραδοσιακό black metal ήχο του δεύτερου κύματος με πιο μοντέρνα σχήματα, όπως οι Mgła και Blaze Of Perdition, κλίνοντας περισσότερο στην ηχητική παραγωγή, τις διδαχές και τη μελωδικότητα των Πολωνών, έχοντας όμως διατηρήσει σε εμφανές σημείο τα παραδοσιακά ηχοχρώματα του δεύτερου κύματος. Ο ήχος, ωστόσο, είναι πολύ καλογυαλισμένος, και επικρατούν σε μεγαλύτερο ποσοστό οι παράφωνες δυσαρμονίες, πολλά μελωδικά σημεία (τα οποία υπερτερούν των δυσαρμονιών), οι ατμόσφαιρες που πηγάζουν από τις δυσαρμονίες και τις μελωδίες και ο τρόπος με τον οποίο οι συνθέσεις «αναφλέγονται» με τη δυσαρμονική βάση, κάτι που όταν συμβαίνει καθιστά τις συνθέσεις πολύ άμεσες και βίαιες, λες και διψάνε για αίμα.

Όλα αυτά τα στοιχεία πάντως βρίσκονται παράλληλα σε ισορροπία με όλα τα κλισέ του ήχου του δευτέρου κύματος, με ό,τι αυτό συνεπάγεται. Το αποτέλεσμα είναι ένας ήχος που ακροβατεί μεταξύ του χτες και του σήμερα, με ισορροπία αλλά με λίγη παραπάνω κλίση στο σήμερα όπως προείπαμε. Αυτό κάνει το άκουσμα ενδιαφέρον, ωστόσο η απειρία κάνει την εμφάνισή της σε λίγα σημεία και δείχνει τα σημάδια της στο συνθετικό κομμάτι. Σίγουρα, το αποτέλεσμα δε φτάνει τα προαναφερθέντα συγκροτήματα, η προσπάθεια όμως είναι αρκετά καλή και ο δίσκος αφήνει μια γεύση υπόσχεσης για κάτι πολύ καλύτερο στο μέλλον. Πρόκειται για μια αρκετά αξιόλογη προσπάθεια, που όμως της λείπει λίγη προσωπικότητα παραπάνω. Οι βάσεις για κάτι καλό στο μέλλον όμως έχουν μπει.

7/10
Σταύρος Πισσάνος
[email protected]

Θέλω να το μοιραστώ:

Leave a Reply

Your email address will not be published.

X