AlbumsΚριτικές

Maceration – A Serenade In Agony [Re-Issue] (Punishment 18)

Μάθημα ιστορίας του ευρωπαϊκού death metal μέρος δεύτερο. Εδώ λοιπόν έχουμε τους Δανούς Maceration. Ίσως η πρώτη επαφή με αυτό το όνομα να σας φανεί αδιάφορη, πιστέψτε με όμως, με τα όσα θα σας εκθέσω στη συνέχεια είμαι σίγουρος ότι θα ενδιαφερθείτε. Ας τα πάρουμε από την αρχή. Απο το Esdjerk της Δανίας κατάγονται οι, φαντάζομαι γνωστοί στους περισσότερους από εσάς, tech thrashers Invocator. Από τα τότε μέλη της μπάντας, δύο αποφάσισαν να ασχοληθούνε με το death metal και έτσι δημιουργήθηκαν οι Maceration. Τα δυο αυτά μέλη ήταν ο Jakob Schultz και κάποιος παντελώς άγνωστος παραγωγός σήμερα… πως τον λένε να δεις… ααα ναι μωρέ, Jacob Hansen, αν τον έχετε ακούσει πουθενά. Αυτά τα δύο παλικάρια λοιπόν καλέσανε ένα ακόμα πιο ασήμαντο μουσικό και παραγωγό από την Σουηδία.. Κάποιον Dan Swano για να αναλάβει φωνητικά και κάποια πλήκτρα για να καταφέρουν επιτέλους να κυκλοφορήσουν, δύο χρόνια μετά την ίδρυσή τους, τον πρώτο και μοναδικό τους δίσκο. Τώρα σίγουρα καταλάβατε πως και καθαρά από κουτσομπολίστικο ενδιαφέρον θα πρέπει τουλάχιστον να ρίξετε μια αυτιά σε τούτο εδώ το δίσκο. Ευτυχώς υπάρχουν και πιο σοβαροί λόγοι για να το κάνετε αυτό.H allstar αυτή εδώ σύνθεση μας προσφέρει (αν λάβει κανείς υπόψη ότι μιλάμε για το 1992) φρεσκότατο αμερικάνικο death metal που βασίζεται τόσο στις πιο πρώιμες εκδοχές/κατορθώματα των μεγάλων αρχαίων τους είδους όπως Obituary (“Slowly We Rot”, “Cause Of Death”) και Death (“Scream Bloody Gore”, “Leprosy”) όπως και στη Slayer-ική φιλοσοφία και τσίτα που χαρακτηρίζει τις δουλείες των Deicide. Σε όλα αυτά προσθέστε και κάποια καλά στοιχεία από τις πρώτες δουλείες των Cannibal Corpse (αναμφίβολα ότι πιο hot εκείνο το καιρό – για να έχουμε και λίγο το ιστορικό περιβάλλον που κινούνταν τα πράγματα) και φτιάξατε τη συνολική εικόνα. Τα φωνητικά του Swano νομίζω ότι είμαστε πολύ λίγοι για να τα κρίνουμε ενώ το όλο παίξιμό είναι υπερ-γρήγορο και τσιτωμένο δημιουργώντας στον ακροατή μια συνεχή ένταση. Τις 8 κομματάρες του δίσκου πλαισιώνουν live διασκευές σε Obituary (“Slowly We Rot”, “Suffocation”, “Godly Beings”), Death (“Evil Dead”) και Massacre (“Dawn Of Eternity”) ενώ τα κομμάτια που έχουν σαν υποσημείωση Live Esbjerk 1900 είναι κάποια από τα κομμάτια του θρυλικού rehearsal demo που κυκλοφόρησε εκείνη τη χρονιά. Συνολικά πέρα από τα 8 κομμάτια του δίσκου υπάρχουν ως bonus άλλα 11 κομμάτια για να κάνουν αυτή την επανακυκλοφορία ένα πλήρες γεύμα. Επιτρέψτε μου κλείνοντας να σημειώσω το γεγονός ότι ελάχιστες από τις μπάντες που σήμερα παρουσιάζονται σαν αναβιωτές/συνεχιστές αυτού του θηριώδους ήχου μπορούν να κοιτάξουν στα μάτια αυτό το δίσκο και αυτό το παίξιμο. Μια ακόμα σελίδα της χρυσής περιόδου του death metal ανοίγεται μπροστά μας… Ανατριχίλα!

8.5/10

Τάσος Δεληγιάννης

[email protected]

Greekrebels Banner 07052021-728×90 - 728|90|Greekrebels Banner 07052021-728×90||https://www.greekrebels.gr/epikoinonia/|bothwhale_728x90 - 728|90|whale_728x90|||bothnano designs 728×90 - 728|90|nano designs 728×90||https://www.facebook.com/Nanodesignart/|bothRodStudios_728x90 - 728|90|RodStudios_728x90|||bothhaursen2 - 728|90|haursen2||https://www.facebook.com/HaursensGuitarWorkshop/|both
20000
110

Related posts

Leave a Comment

Leave a review

X