symmetric records - 468|90|symmetric records||https://www.facebook.com/symmetricrecords/|bothΟΜ 2022_468x60 - 468|60|ΟΜ 2022_468x60|||bothRODSTUDIOS-468×60-BANNER - 468|60|RODSTUDIOS-468×60-BANNER|||bothamadeus banner greekrebels 2 - 468|60|amadeus banner greekrebels 2|||bothGreekrebels Banner 07052021-468×60 - 468|60|Greekrebels Banner 07052021-468×60||https://www.greekrebels.gr/epikoinonia/|bothnano designs 468×60 - 468|60|nano designs 468×60||https://www.facebook.com/Nanodesignart/|bothwhale-468×60 - 468|60|whale-468×60|||both
20000
60
Paradise Lost – At The Mill (Nuclear Blast)
90%Overall Score
amadeus banner greekrebels 1 - 728|90|amadeus banner greekrebels 1|||bothGreekrebels Banner 07052021-728×90 - 728|90|Greekrebels Banner 07052021-728×90||https://www.greekrebels.gr/epikoinonia/|bothΟΜ 2022_728x90 - 728|90|ΟΜ 2022_728x90|||bothRodStudios_728x90 - 728|90|RodStudios_728x90|||bothRussian Circles 2022_728x90 - 728|90|Russian Circles 2022_728x90|||bothwhale_728x90 - 728|90|whale_728x90|||bothhaursen2 - 728|90|haursen2||https://www.facebook.com/HaursensGuitarWorkshop/|both
20000
110

Εδώ είμαστε! Τριάντα τρία χρόνια ύπαρξης και συνεχίζονται για τους Shadowkings από το Yorkshire, τους Paradise Lost, που μας δίνουν ολόκληρη τη ηχογράφηση από την online συναυλία τους στο At The Mill. Είναι απίστευτο το πόσο πολλά αλλά και λίγα μπορούν να ειπωθούν για αυτή τη μπάντα εφόσον οι συστάσεις είναι πλέον περιττές. Δεν θα μπορούσε να περιμένει κανείς τίποτα λιγότερο όσον αφορά την παραγωγή, ο ήχος ήταν απίστευτα καθαρός σε όλους τους τομείς καθ’ όλη τη διάρκεια, αν και δεν είναι κάτι που θα έπρεπε να εκπλήσσει καθώς είναι ξεκάθαρο πως οι Βρετανοί έχουν καθιερώσει υψηλά τον πήχη.

Έναρξη με το “Widow” και ήδη ζεσταινόμαστε απλά και μόνο για να ακολουθήσει το “Fall From Grace” από το τελευταίο τους διαμάντι “Obsidian”. Ολόκληρο το άλμπουμ αποτελεί μία πολύ όμορφη σύνοψη για το ποιόν, την ποικιλομορφία, τη γενική κατεύθυνση αλλά και πρόοδο της μπάντας και άνετα θα μπορούσε να αποτελέσει μία τέλεια εισαγωγή ακόμα και για τους πιο «ιδιότροπους» ακροατές του είδους. Καλύπτει ένα αρκετά ευρύ φάσμα από μουσικής άποψης, αποκαλύπτοντας το ταλέντο και την ευελιξία της μπάντας, μένοντας πιστή όμως στα σκοτεινά doom/gothic μονοπάτια που τη χαρακτηρίζουν.

Το όλο setlist ήταν πραγματικά μία σύντομη περιγραφή της μακροχρόνιας καριέρας τους, έχοντας κομμάτια από τα “Gothic” (1991), “Icon” (1993), “Draconian Times” (1995), “One Second” (1997), “Host” (1999), “In Requiem” (2007), “Faith Divides Us, Death Unites Us” (2009), “The Plague Within” (2015), “Medusa” (2017) και φυσικά το τελευταίο τους αριστούργημα, το “Obsidian” (2020). Η όλη ακρόαση είναι το λιγότερο ευχάριστη και η δημιουργία του άλμπουμ αυτού έγινε, φυσικά, με αφορμή την πανδημία και το γεγονός πως οι ζωντανές εμφανίσεις δεν έχουν επανέλθει ακόμα πλήρως. Με βάση αυτό, ο δίσκος αυτός αποτελεί μία καλή προθέρμανση για να προετοιμαστούμε για τις εμφανίσεις τους στο μέλλον.

9/10
Ελίζα Καπουράλου
elizakap[email protected]gmail.com

Θέλω να το μοιραστώ:

Leave a Reply

Your email address will not be published.

X