RODSTUDIOS-468×60-BANNER - 468|60|RODSTUDIOS-468×60-BANNER|||bothGreekrebels Banner 07052021-468×60 - 468|60|Greekrebels Banner 07052021-468×60||https://www.greekrebels.gr/epikoinonia/|bothwhale-468×60 - 468|60|whale-468×60|||bothΟΜ 2022_468x60 - 468|60|ΟΜ 2022_468x60|||bothRussian Circles 2022_7468x60 - 468|60|Russian Circles 2022_7468x60|||bothsymmetric records - 468|90|symmetric records||https://www.facebook.com/symmetricrecords/|bothnano designs 468×60 - 468|60|nano designs 468×60||https://www.facebook.com/Nanodesignart/|both
20000
60
Rebellion - A Tragedy In Steel Part II: Shakespeare's King Lear (Massacre)
75%Overall Score
haursen2 - 728|90|haursen2||https://www.facebook.com/HaursensGuitarWorkshop/|bothRussian Circles 2022_728x90 - 728|90|Russian Circles 2022_728x90|||bothamadeus banner greekrebels 1 - 728|90|amadeus banner greekrebels 1|||bothGreekrebels Banner 07052021-728×90 - 728|90|Greekrebels Banner 07052021-728×90||https://www.greekrebels.gr/epikoinonia/|bothΟΜ 2022_728x90 - 728|90|ΟΜ 2022_728x90|||bothwhale_728x90 - 728|90|whale_728x90|||bothRodStudios_728x90 - 728|90|RodStudios_728x90|||both
20000
110

Η σχέση μου με τους heavy metallers Rebellion από το Hesse της Γερμανίας κρατά αρκετά χρόνια, πίσω στο 2002 όταν το σχήμα κυκλοφορούσε τότε το υπέρτατο ντεμπούτο της, Shakespeares Macbeth: A Tragedy In Steel και επιστρέφουν μετά από δεκαέξι χρόνια με το δεύτερο μέρος μιας διλογίας πλέον, το οποίο είναι βασισμένο για ακόμα μια φορά βασισμένο στο αριστούργημα του William Shakespeare,King Lear, το οποίο έγραψε ο σπουδαίος Βρετανός συγγραφέας εν έτη 1609. Κάτι το οποίο ως κίνηση θα χαρακτήριζα άκρως παράτολμη, καθώς δεν είναι ουκ ολίγες οι φορές που ανάλογες κινήσεις από διάφορα σχήματα έχουν αποτύχει. Στην περίπτωση όμως των Rebellion δεν είναι τόσο απογοητευτικά. Το αντίθετο θα έλεγα, καθώς μονάχα με τιμή αντιμετώπισαν το Shakespeares Macbeth και έφεραν στο προσκήνιο ένα τουλάχιστον «τίμιο» αλμπουμ.

Σχετικά με το concept του δίσκου, θα σας παραθέσω μια σύνοψη σχετικά με το τι διαδραματίζεται. Το θέμα της τραγωδίας είναι η απόφαση του βασιλιά Ληρ να μοιράσει το βασίλειό του στις τρεις θυγατέρες του, τη Γονερίλη, τη Ρεγάνη και την Κορδέλια. Αυτή που θα τον πείσει για το μέγεθος της αγάπης της, θα πάρει το βασίλειο. Παρά τις συμβουλές του δούκα του Κεντ, αποκληρώνει την Κορδέλια κι εξορίζει τον δούκα. Την αποκληρωμένη κόρη παντρεύεται ο βασιλιάς της Γαλλίας. Ο Ληρ φιλοξενείται με τη σειρά κάθε μήνα από τις δυο μεγαλύτερες κόρες. Παρόλο πού έχει παραδώσει την εξουσία, εξακολουθεί να συμπεριφέρεται με αυταρχισμό. Ο δούκας του Κεντ, μεταμφιεσμένος, μπαίνει στην υπηρεσία του και του συμπαραστέκεται στους εξευτελισμούς που υφίσταται.

Τελικά οι δυο κόρες διώχνουν τον πατέρα τους Ληρ, που ακολουθούμενος από τον πιστό του δούκα, μεταμφιεσμένο πάντα, και από τον γελωτοποιό του περιπλανιέται μέσα σε μια άγρια νύχτα με καταιγίδα και καταφεύγει σ’ ένα καλύβι ξεστομίζοντας βαριές κατάρες. Από εκεί οι πιστοί του τον φυγαδεύουν στο Ντόβερ, απέναντι από τις γαλλικές ακτές. Στο μεταξύ ο δούκας της Κορνουάλης, σύζυγος της Ρεγάνης, σκοτώνεται σε μια συμπλοκή, ενώ ο βασιλιάς της Γαλλίας αποβιβάζεται με στρατό στο Ντόβερ. Η Κορδέλια ειδοποιείται κι έρχεται να συναντήσει τον πατέρα της που βρίσκεται πια στα πρόθυρα της τρέλας. Η συνάντηση γίνεται στο φράγκικο στρατόπεδο. Ακολουθεί σύγκρουση των φράγκικων και αγγλικών στρατευμάτων και νικούν οι Άγγλοι. Ο Ληρ και η Κορδέλια συλλαμβάνονται και φρουρούνται. Ανάμεσα στις δυο βασίλισσες αδελφές, τη Γονερίλη και τη Ρεγάνη, ξεσπάει διχόνοια. Η Γονερίλη δηλητηριάζει τη Ρεγάνη και η ίδια αυτοκτονεί. Η Κορδέλια δολοφονείται και ο Ληρ ξεψυχάει κρατώντας στην αγκαλιά του το σώμα της.

Επανερχόμενος πίσω στα μουσικά του πράγματος, θα έλεγα ότι ο δίσκος για αυτούς που παρακολουθούν την μπάντα, θα σας φέρει στο μυαλό φυσικά το ντεμπούτο τους και μια μίξη των “Arminius – Furor Teutonicus” (2012) και του προκατόχου Wyrd Bið Ful ArædThe History Of The Saxons(2015). Προσωπικά βρήκα πολύ καλές στιγμές συνθέσεις όπως A Fools Tale”, “Dowerless Daughter (αυτό που λέγαμε για το ντεμπούτο), “Storm And Tempest” (αυτό θα μπορούσε να είναι μια λίγο πιο «αργή» εκδοχή του The Sons Of The Dragon Slayer μέσα από την επίσης δισκάρα Sagas Of IcelandThe History Of The VikingsVolume I), The Mad Shall Lead The Blindκαι Blood Against Blood.

Από τα τελευταία άλμπουμ πάντως, το A Tragedy In Steel Part II: Shakespeares King Learγια εμένα που παρακολουθώ την μπάντα θεωρώ πως είναι το καλύτερο που έχει κυκλοφορήσει μετά το MiklagardThe History Of The Vikings Volume II(2007), αφού το Arise: From Ginnungagap To RagnarökThe History Of The Vikings Volume III (2009) ήταν απλά συμπαθητικό για τα δικά μου γούστα. Το μόνο που με ξενίζει λίγο στην όλη δουλειά είναι η ερμηνεία του Michael Seifert, ο οποίος αν και εξαιρετικός τραγουδιστής, σε αυτόν το δίσκο μου δίνει ώρες-ώρες μια εντύπωση ότι έχει πολλά σκαμπανευάσματα. Βέβαια αυτό θα το κρίνεται και εσείς ακούγοντας το δίσκο αυτό. Ελπίζω τώρα να διατηρηθεί η πορεία αυτή και να ακούσουμε στο μέλλον και πάλι πολύ καλές ποιοτικές δουλειές από το γερμανικό σχήμα.

7,5/10
Νίκος Σιγλίδης
[email protected]

Θέλω να το μοιραστώ:

Leave a Reply

Your email address will not be published.

X