Psychotic Waltz_Ath_728x90 - 728|90|Psychotic Waltz_Ath_728x90|||bothnano designs 728×90 - 728|90|nano designs 728×90||https://www.facebook.com/Nanodesignart/|bothamadeus banner greekrebels 1 - 728|90|amadeus banner greekrebels 1|||bothhaursen2 - 728|90|haursen2||https://www.facebook.com/HaursensGuitarWorkshop/|bothRodStudios_728x90 - 728|90|RodStudios_728x90|||bothGreek Rebels Advert Feb 2018_728x90 - 728|90|Greek Rebels Advert Feb 2018_728x90||https://www.facebook.com/GreekRebels/|both
20000
110

Οι The Vision Bleak αποτελούν σταθερή αξία για τους λάτρεις του ακραίου ατμοσφαιρικού ήχου, καθώς οι δουλειές που κυκλοφορούν είναι πάντα αξιόλογες και καταφέρνουν να αναμείξουν πολλά διαφορετικά στοιχεία με υποδειγματικό τρόπο. Στον εξαίσιο τελευταίο τους δίσκο, “Witching Hour”, μεταφερόμαστε στον ζοφερό κόσμο των μαγισσών. Οδηγός μας στο σκοτεινό κι επικίνδυνο δάσος είναι ο Allen B. Konstanz, ο οποίος απαντά στις ερωτήσεις μας σχετικά με το άλμπουμ αλλά και με την επερχόμενη παρθενική εμφάνιση της μπάντας στην Ελλάδα…

Πριν ξεκινήσουμε, θα ήθελα να σε συγχαρώ για τη δημιουργία ενός φοβερού δίσκου.

Σ’ευχαριστώ πολύ!

Τι κριτικές έχετε λάβει; Είστε ικανοποιημένοι από τις αντιδράσεις του κοινού;

Μόνο καλά λόγια έχουμε ακούσει για το νέο άλμπουμ από τη στιγμή που κυκλοφόρησε. Είμαστε πολύ ευχαριστημένοι από την υποδοχή του κόσμου. Προσωπικά νομίζω πως είναι ότι καλύτερο έχουμε κυκλοφορήσει από τον καιρό του “Carpathia”.

Έχουν μεσολαβήσει τρία χρόνια ανάμεσα στην κυκλοφορία του “Set Sail To Mystery” και του “Witching Hour”. Εκτός από την προετοιμασία του νέου δίσκου, με τι άλλο ασχολιόσασταν;

Ασχολούμασταν με τις οικογένειές μας, χτίσαμε σπίτια, προσπαθούσαμε να παραμείνουμε καλοί μουσικοί, ο Schwadorf ασχολούνταν με το studio κι εγώ με το ωδείο. Κάπως έτσι είναι τα πράγματα όταν έχεις περάσει τα τριάντα.

Ένα στοιχείο που πρόσεξα στο “Witching hour” ήταν πως οι κιθάρες έχουν πιο βασικό ρόλο σε σχέση με τις προηγούμενες δουλειές σας, αφήνοντας λιγότερο χώρο στα ορχηστρικά μέρη. Ήταν κάτι προσχεδιασμένο ή απλά έγινε;

Αρχικά, τις περισσότερες φορές υπάρχει μια κεντρική ιδέα γραμμένη από τον Schwadorf. Αργότερα την επεξεργαζόμαστε μαζί φτιάχνοντας ένα πρόχειρο demo και βήμα βήμα, το τραγούδι αναπτύσσεται.μερικές φορές χάνουμε τον έλεγχο του κομματιού και στο τέλος έχουμε ένα αποτέλεσμα όπως στο “The Deahship Symphony“ ή το “Hexenmeister“ και πραγματικά μου αρέσει αυτό!

Πότε ξεκινήσατε να δουλεύετε πάνω στο “Witching Hour”; Νιώσατε κάποια στιγμή πιεσμένοι να το τελειώσετε σε ένα καθορισμένο χρονικό διάστημα;

Η πίεση είναι καλό πράγμα. Όταν θέλεις να γράψεις κάτι πραγματικά καλό άλμπουμ, πάντα νιώθεις πιεσμένος. Αυτό όμως είναι θετικό γιατί σε κάνει να φέρνεις ιδέες την κατάλληλη στιγμή. Συνολικά δουλέψαμε τέσσερις εβδομάδες πάνω στο “Witching Hour”. Θα έλεγα ότι ήμασταν fast as a shark!

Για άλλη μια φορά, οι ηχογραφήσεις έγιναν στα Klangschmiede Studio E όπως και στις προηγούμενες δουλειές σας. Το ξέρω πως αισθάνεστε σαν στο σπίτι σας εκεί, αλλά έχετε σκεφτεί ποτέ να ηχογραφήσετε αλλού, έτσι, για αλλαγή;

Φυσικά και μας έχει περάσει απ’το μυαλό, αλλά όλα είναι θέμα άνεσης χρόνου και ο καλύτερος τρόπος να γράψεις ένα άλμπουμ είναι στο σπίτι σου. Σίγουρα όμως είναι ευχή και κατάρα. Γιατί αν χρειάζεσαι παραπάνω χρόνο δεν υπάρχει πρόβλημα, είναι δικό μας το στούντιο και μπορούμε να δουλεύουμε μέχρι να πεθάνουμε. Και πραγματικά μερικές φορές αισθανόμαστε ότι δουλεύουμε για αιώνες κάποια σημεία. Στο παρελθόν, αυτό γινόταν πολύ συχνά. Όταν μπαίνεις σε ξένο χώρο έχεις στη διάθεσή σου το πολύ τρεις βδομάδες και πρέπει σ’αυτό το χρόνο να κάνεις όλη τη δουλειά.

Το στιχουργικό θέμα του νέου άλμπουμ περιστρέφεται γύρω από μύθους και θρύλους σε σχέση με τις Μάγισσες. Τι σας ενέπνευσε να τις κάνετε το κυρίως θέμα;

Πριν αρχίσουμε ένα νέο άλμπουμ, σκεφτόμαστε ποιο θα είναι το κυρίως θέμα του. Τις περισσότερες φορές ο Schwadorf φέρνει κάποιες ωραίες ιδέες όπως η θεματολογία με τις μάγισσες. Και αφού γράφει και τους στίχους έχει καλύτερο αποτέλεσμα όταν ασχολείται με ένα θέμα που τον ενδιαφέρει. Αφού βρούμε το θέμα, ασχολούμαστε με το εξώφυλλο και τα υπόλοιπα κι έτσι βήμα βήμα αναπτύσσεται όλο το πράγμα. Είναι αρκετά καλή φάση!

Πιστεύεις ότι οι μάγισσες υπήρξαν όπως τις περιγράφουν οι ιστορίες ή ήταν ένα σύνολο στοχοποιημένων ανθρώπων που τους κυνηγούσαν επειδή είχαν άλλα πιστεύω και συμπεριφορά;

Είναι σαν τις ιστορίες που ακούγονται και στη γειτονιά μου (γέλια).

Στο “Witching Hour”, όπως και στον προκάτοχό του, δημιουργήσατε ένα μείγμα όπου τα καλύτερα στοιχεία από doom, gothic, death, black, ακόμα και thrash metal αναμειγνύονται με μια σκοτεινή και στοιχειωτική ατμόσφαιρα. Πως καταφέρνετε και διατηρείτε τις ισορροπίες μεταξύ τόσων πολλών και διαφορετικών επιρροών;

Ο Schwadorf έχει μια πολύ καλή παρομοίωση γι’αυτό. “Οι The Vision Bleak είναι ο Quentin Tarantino της μουσικής. Κλέβουν από δω κι εκεί τα καλύτερα μέρη του metal και τα ενώνουν μεταξύ τους φτιάχνοντας ένα νέο είδος μουσικής”. Συμφωνώ απόλυτα μ’ αυτό!

Οι αναγνώστες του Γερμανικού Metal Hammer ψήφισαν το “Witching Hour” ως “Άλμπουμ της Χρονιάς” στην κατηγορία Dark/Gothic Metal. Πιστεύεις πως το να σε βάζουν σε συγκεκριμένη κατηγορία είναι περιοριστικό;

Νομίζω ότι το πέτυχαν ακριβώς.

Αν κάποιος θελήσει να περιγράψει τη μουσική σας, ποιες λέξεις θα θέλατε και ποιες δεν θα θέλατε να χρησιμοποιήσει;

Θα θέλαμε: straight, heavy, strange, big, trilling, loud, fast. Δεν θα θέλαμε : gothic, small, ugly, gay, symphonic.

Έχετε φτιάξει ένα πανέμορφο Burton-ικό βίντεο για το τραγούδι “The Wood Hag”. Ποιος είναι υπεύθυνος γι’αυτό το φανταστικό δημιούργημα; Ο λόγος που επιλέξατε το συγκεκριμένο κομμάτι ήταν επειδή σας συναρπάζει η ιστορία του Χάνσελ και της Γκρέτελ;

Η ιστορία αυτή είναι αρχετυπική για όλα τα παραμύθια. Αυτός είναι ο λόγος που το επιλέξαμε και φυσικά επειδή πρόκειται για ένα από τα καλύτερα τραγούδια της ιστορίας μας. Υπεύθυνος για το βίντεο είναι ο By Fursy Teyssier, πρώην μπασίστας των Alcest και ιθύνων νους των Les Discrets, και φυσικά ένας απ’τους καλύτερους art directors που έχουμε γνωρίσει.

Στις περιοδείες σας συνοδεύεστε από guest μουσικούς. Είναι κάθε φορά οι ίδιοι ή τους αλλάζετε που και που; Έχετε σκεφτεί να προσλάβετε μόνιμα μέλη ή δεν αξίζει τον κόπο;

Είναι πάντα οι ίδιοι εκτός από τον ντράμερ. Συνήθως έχουμε τον ντράμερ μιας από τις καλύτερες Γερμανικές black metal μπάντες, τους Helrunar, του οποίου το παίξιμο γουστάρουμε και είναι απόλαυση να περιοδεύεις μαζί του. Θα έλεγα ότι τα μέλη των ζωντανών μας εμφανίσεων είναι κομμάτι των The Vision Bleak, δεν θα τους αποκαλούσα session ή κάτι άλλο.

Η μουσική σας περιλαμβάνει πολλά ορχηστρικά μέρη και γίνεται χρήση πολλών διαφορετικών οργάνων. Πόσο δύσκολο είναι να αποδοθούν αυτά στη σκηνή;

Έχουμε μαζί μας μια ορχήστρα που ονομάζεται “Kork 888” η οποία πάντα παίζει με τον ίδιο τρόπο, δεν πληρώνεται και δεν χρειάζεται να την ταΐσουμε (γέλια).

Ένα από τα χαρακτηριστικά σας είναι οι ενδυματολογικές σας επιλογές. Πόσο σημαντικό κομμάτι της παράστασης θεωρείς ότι είναι το ντύσιμο;

Πάρα πολύ σημαντικό! Τα ρούχα μας είναι όλα ραμμένα κατά παραγγελία και φτιάχνουμε καινούρια για κάθε νέο δίσκο.

Θα επισκεφθείτε την Αθήνα στις 15 Φεβρουαρίου στο Κύτταρο, στην πρώτη σας εμφάνιση επί Ελληνικού εδάφους. Τι να περιμένει να δει και να ακούσει το κοινό;

Πέντε ενθουσιώδεις τύπους από τη Γερμανία σε μια σκηνή στην Αθήνα. Πιστεύω πως θα πετύχουμε την καλύτερη απόδοση επί σκηνής.

Τι σχέδια έχετε για το κοντινό μέλλον;

Το 2014 σχεδιάζουμε να ανεβάσουμε τον πρώτο μας δίσκο “The Deathship Has A New Captain” επί σκηνής, ως ειδική επετειακή παράσταση. Πολλά πρέπει να γίνουν!

Υπάρχει κάποια ερώτηση που θα ήθελες να κάνω αλλά δεν έκανα;

Αυτή η ερώτηση… αλλά την έκανες τώρα!

Κλείνοντας, τι θα ήθελες να πεις στους οπαδούς σας στην Ελλάδα;

Ευχαριστούμε πολύ για την συνέντευξη και για τη φιλοξενία σας. Ελπίζουμε να σας δούμε όλους στην εμφάνισή μας στην Αθήνα. Hats off, Allen.B. Konstanz and the Deathship Crew

Νίκος Κεφαλίδης

http://www.the-vision-bleak.de

https://www.facebook.com/thevisionbleak.official

Band

Schwadorf – κιθάρα, μπάσο, πλήκτρα

Konstanz – φωνές, τύμπανα, πλήκτρα

Discography

The Deathship Has a New Captain, 2004

Carpathia – A Dramatic Poem, 2005

The Wolves Go Hunt Their Prey, 2007

Set Sail to Mystery, 2010

Witching Hour, 2013

Θέλω να το μοιραστώ:

Leave a Reply

Your email address will not be published.