nano designs 468×60 - 468|60|nano designs 468×60||https://www.facebook.com/Nanodesignart/|bothsymmetric records - 468|90|symmetric records||https://www.facebook.com/symmetricrecords/|bothwhale-468×60 - 468|60|whale-468×60|||bothamadeus banner greekrebels 2 - 468|60|amadeus banner greekrebels 2|||bothvinylmonster468x60 - 468|60|vinylmonster468x60||http://www.vinylmonster.gr/|bothRODSTUDIOS-468×60-BANNER - 468|60|RODSTUDIOS-468×60-BANNER|||bothGreek Rebels Advert Feb 2018_468x60 - 468|60|Greek Rebels Advert Feb 2018_468x60||www.facebook.c|both
20000
60

Hate

amadeus banner greekrebels 1 - 728|90|amadeus banner greekrebels 1|||bothwhale_728x90 - 728|90|whale_728x90|||bothnano designs 728×90 - 728|90|nano designs 728×90||https://www.facebook.com/Nanodesignart/|bothRussian Circles 2021 728×90 - 728|90|Russian Circles 2021 728×90|||bothhaursen2 - 728|90|haursen2||https://www.facebook.com/HaursensGuitarWorkshop/|both
20000
110

O αντικειμενικός, πλην ορεξάτος “Destroyer” (κιθάρα) από τους Πολωνούς Hate, μας απαντάει από την μακρινή Αγγλία (Λονδίνο), σ’ ερωτήσεις που γίνονται σχετικά με το νέο άλμπουμ της μπάντας, “Solarflesh” και μας αποκαλύπτει με ποια Ελληνίδα καλλιτέχνιδα συνεργάστηκε, για τα φωνητικά μέρη του ομώνυμου κομματιού…  

Καλησπέρα! Τι κάνεις;

Γεια! Είμαι πολύ καλά, σ’ ευχαριστώ. Απολαμβάνω την πρώτη Ανοιξιάτικη και ηλιόλουστη μέρα στο Λονδίνο (σ.σ. η συνέντευξη πραγματοποιήθηκε στις 20 Μαρτίου).

Συγχαρητήρια για την κυκλοφορία του “Solarflesh” άλμπουμ. Πως νιώθεις γι’ αυτό;

Πάντα αγαπάς τον εαυτό σου και κυρίως τα μικρά παιδιά! Οπότε δεν είναι έκπληξη το ότι είμαι περήφανος γι’ αυτό εδώ. Πιστεύω ότι είναι το καλύτερο μας άλμπουμ κι ως τώρα έχουμε πολύ θετικό feedback και καλά reviews. Αποκτούμε νέους οπαδούς και οι παλιοί ακόμα τιμούν το έργο μας. Αυτό είναι φοβερό. Είμαι πολύ ενθουσιασμένος και ανυπομονώ για μια σοβαρή περιοδεία.

Σχεδόν τρία χρόνια πέρασαν από το προηγούμενο σας άλμπουμ… Βγάλατε νέο δίσκο επειδή είστε σ’ εποχή δημιουργικότητας, ή έχει να κάνει με το χρονοδιάγραμμα του συμβολαίου/εταιρείας;

Δεν βιαζόμασταν, όσο αφορά το σημείο που ρωτάς σχετικά με το συμβόλαιο. Περιμέναμε για προσφορές από διάφορες εταιρείες και σιγά σιγά μαζεύαμε και μερικές ιδέες για το νέο μας άλμπουμ… Είχαμε τελειώσει πάντως το demo από το νέο μας υλικό, σχεδόν ένα μήνα πριν μπούμε στο στούντιο.

Μπορείς να το συγκρίνεις με το προηγούμενο σας άλμπουμ και αν ναι, ποιες θα ήταν οι διάφορες που μπορείς να εντοπίσεις;

Μουσικά, το άλμπουμ είναι μια συνέχεια του καλλιτεχνικού μας μονοπατιού, αλλά προσθέσαμε κάποια νέα στοιχεία προκειμένου να κάνουμε το στυλ μας περισσότερο επεξεργασμένο. Είναι ίσως το άλμπουμ με την μεγαλύτερη ποικιλία, έως σήμερα. Έχει πολύ «πυκνή» ατμόσφαιρα, με πολλά samples και πρόσθετα φωνητικά στο background. Μπορείς ν’ ακούσεις πράγματα όπως χορωδίες, γυναικεία φωνητικά, παραδοσιακά όργανα κλπ. Ψάχνουμε για έναν πραγματικά ωμό και οργανικό ήχο, ο όποιος θα ταιριάζει / συνδυάζεται με την αγριότητα των στίχων μου. Το άλμπουμ ακούγεται σα να έχει υποπαραγωγή, αλλά έτσι απλά θέλουμε ν’ ακούγεται. Υπάρχουν πάρα πολλες ιδανικές παραγωγές σήμερα, οι οποίες όμως ακούγονται άδειες και τεχνητές. Μετά από μερικές ακροάσεις, δεν βρίσκεις κάτι ιδιαίτερο σ’ αυτές, πια. Το “Solarflesh”, διαφέρει. Μπορείς ν’ ακούσεις πόσα στοιχεία τα οποία υπάρχουν μέσα στο δίσκο, αλλά κι όλες τις μικροατέλειες, επίσης. Τα κομμάτια ακούγονται λες και τα παίξαμε / ηχογραφήσαμε, σε προβάδικο. Θέλαμε να τραβήξουμε τον ακροατή, βαθιά μέσα στην ατμόσφαιρα του δίσκου.

Μιλάμε για έναν concept δίσκο, ή κάθε κομμάτι έχει την δική του ιστορία;

Το “Solarflesh”, είναι εμπνευσμένο από σκοτεινές πτυχές της φύσης – κάτι παγκόσμιο που δεν ανήκει σε κάποια θρησκεία, φιλοσοφία, αποκλειστικά. Δεν είναι ένα concept με την αυστηρή έννοια, αλλά έχει κάποια κύρια μοτίβα, τα οποία εμφανίζονται στα περισσότερα κομμάτια – σκλαβιά, αυτοκτονία, μαρτύριο, πεφωτισμός κλπ. Τα κομμάτι έχουν σχέση μ’ ένα αρκετά αποκαλυπτικό μήνυμα. Υπάρχει μια αντίληψη, ότι ο άνθρωπος δεν είναι τίποτα παρά ένα σκλαβωμένο απόβρασμα – σκλαβωμένο με κάθε σημασία της λέξης. Κανείς δεν είναι πραγματικά ελεύθερος στις αποφάσεις του. Είστε σκλάβοι του συστήματος στο οποίο μεγαλώσατε, της θρησκείας σας, των ψεύτικων καταδικαστέων, του τι σκέφτονται οι άλλοι άνθρωποι για εσάς, για το τι θ’ αποφασίσουν για εσάς κλπ. Στο σημερινό κόσμο, θέλουμε να πιστεύουμε ότι είμαστε ελεύθεροι και ότι έχουμε πλήρη έλεγχο των ζωών μας. Αυτό δεν είναι τίποτα άλλο, παρά μια ψευδαίσθηση.

Υπάρχουν κάποιες μπάντες, ή καταστάσεις από τις οποίες εμπνευστήκατε για την δημιουργία του δίσκου και κατά τη διάρκεια του γραψίματος; Υπάρχει κάτι που διαμόρφωσε τον τρόπο που γράψατε το “Solarflesh”;

Υπάρχουν κάποιες εμπνεύσεις για μένα: σκοτάδι, Σατανάς, λύπη, αγάπη, ομορφιά, μίσος, πάθος, η ζωή η ίδια. Αν μιλάμε για τη μουσική όμως, είμαι αναθρεμμένος με Rock και Metal, αλλά απολαμβάνω όλα τα ειδή της κιθαριστικής μουσικής, καθώς και της ηλεκτρονικής / industrial / ambient κλπ. Η μεγαλύτερη μου έμπνευση ως κιθαρίστας, είναι οι Slash, Zakk Wylde και Gary Moore. Αγαπώ το στυλ και την συμπεριφορά τους.

Πες μας που έγιναν οι ηχογραφήσεις και αν είστε ικανοποιημένοι από το αποτέλεσμα…

Αποφασίσαμε να τις κάνουμε στο Sound Division Studio, στην Βαρσοβία, το οποίο δεν εχει μεγάλο portfolio, αλλά έχει μεγάλες δυνατότητες. Δουλεύαμε με τον Filip “Heinrich” Hałucha και κάποιες φορές με τον Arek “Malta” Malczewski, που και οι δυο πλησίασαν την παραγωγή με πολλές φρέσκιες ιδέες. Κάτσαμε πάνω από ένα μήνα στο Sound Division κι ύστερα συνεχίσαμε με τ’ αδέρφια Wieslawski, στα Hertz Studio, στο Bialystok, για το mixing και mastering. Είμαστε 100% ικανοποιημένοι από το αποτέλεσμα.

Τελικά, πόσο σας πήρε για να ολοκληρώσετε; Έπεσε πολύ δουλειά, ή το συνδυάσατε και με διασκέδαση, ας πούμε;

Στο συνολικό χρόνο, μας πήρε ενάμιση μήνα για να ολοκληρώσουμε όλο το άλμπουμ. Ήταν μια έντονη κι γεμάτη στρες, διαδικασία. Πάντα υπάρχει η πίεση του χρόνου και πάντα νιώθεις ότι σου τελειώνει ο χρόνος, τόσο σύντομα. Είμαι πολύ σοβαρός στο θέμα της ηχογράφησης, σε φάση: «Είναι η δουλειά μας να το κάνουμε και πρέπει να το κάνουμε!» Όμως αν έχει ένα πλήθος δυνατών χαρακτήρων γύρω σου, πάντα θα υπάρχουν αστείες καταστάσεις, αλλά και διαφωνίες, επίσης. Αλλά αυτό που έχει τελικά σημασία, είναι το τελικό αποτέλεσμα, κάτι που είναι ικανοποιητικό.

Το “Solarflesh” εχει πολλές brutal γραμμές κι άλλες τόσες ατμοσφαιρικές, επίσης… Πως καταφέρατε να συνδυάσετε και τα δυο αυτά στοιχεία;

Μ’ αρέσουν οι αντιθέσεις. Το να παίζεις blastbeats από την αρχή ως το τέλος, δεν μου φαίνεται και πολύ λογικό. Όταν ακούω μουσική, θέλω κάτι να με διεγείρει, να πηγαίνω σε νέα διάσταση και ν’ ακολουθώ τον τρόπο σκέψης των μουσικών. Είναι φυσικό για μένα. Ως καλλιτέχνης που θα πρέπει να παρέχει κάτι διφορούμενο, οπότε ο δίσκος μας αξίζει περισσότερες από μία ακρόαση. Στους Hate, θέλουμε η μουσική μας να είναι πολυδιάστατη, πολύ πιο πέρα από το κλασσικό Death Metal. Αυτός είναι ο λόγος που συμπεριλαμβάνουμε διαφορετικά μουσικά στοιχεία, στυλ κι ατμόσφαιρα.

Σε πολλά σημεία κατά τη διάρκεια του δίσκου, ακόμα πολλά progressive, αλλά και τεχνικά μέρη – κάτι που δεν κάνει διόλου βαρετό τον δίσκο! Πες μας μερικά πράγματα γι’ αυτό…

Δεν μας αρέσει να συνθέτουμε υπερτεχνική μουσική, μόνο και μόνο για το θεαθήναι. Ο στόχος μας είναι να την κάνουμε ενδιαφέρουσα και γεμάτη ατμόσφαιρα. Δεν παίζουμε τυπικά (εννοώ κλασσικό / τεχνικό) Death Metal. Έχουμε κάποια πιο περίπλοκα κομμάτια, αλλά πάντα δουλεύουμε επίσης, με τα υπόλοιπα riffs / μοτίβα. Είναι όπως ακούς ένα solo κιθάρας – θες ν’ ακούσεις κάτι φοβερό, αλλά όταν ο κιθαρίστας συνεχίζει να το παίζει γι’ άλλα δέκα λεπτά, αρχίζεις και βαριέσαι, αν καταβαίνεις τι εννοώ.

Ποιος γράφει συνήθως τους στίχους; Είστε μια ομαδική μπάντα, ή εχει ο καθένας τον ρόλο του, μέσα σε αυτή;

Συνήθως ο ATF Sinner δουλεύει με τον Hexen, φτιάχνουν τον πυρήνα και την υποδομή των συνθέσεων. Έπειτα ηχογραφούν ένα demo για να το ακούσουμε. Αυτή την φορά έγινε με τον ίδιο τρόπο και ίσως να δουλέψαμε λίγο πιο ατομικά / ξεχωριστά. Ο ρόλος μου είναι να φτιάχνω solos, leads και κάποιες άλλες ρυθμίσεις. Αυτή τη φορά για το “Solarflesh”, έφτιαξα το κομμάτι “Endless Purity” (στίχους και μουσική) μόνος μου και σχεδόν όλα τα κιθαριστικα leads για το άλμπουμ.

Πες μας τι θέλετε να εκφράσετε με το artwork, καθώς και ποιός το σχεδίασε. Είχατε μια συγκεκριμένη ιδέα, την οποία είπατε στον καλλιτέχνη, ή του δώσατε μια ιδέα και απλά σας το ετοίμασε;

Ακόμα συνεργαζόμαστε με τον Daniel Rusilowicz (σχεδιαστής γραφικών κι αποκρυφιστής). Ο Daniel άκουσε τα κομμάτια σε demo μορφή, τον Μάρτιο του 2012. Ξεκάθαρα κατάλαβε ότι αυτό το άλμπουμ είναι σκοτεινότερο και σοβαρότερο από ο,τιδήποτε έχουμε κάνει στο παρελθόν. Ήταν δική του πρόταση το ότι θα πρέπει να υπάρξει κάτι που να έχει σχέση με την αυτοκτονία στο μπροστινό μέρος του εξωφύλλου και η ιδέα του φάνηκε να ταιριάζει καλά στο όλο concept. Πήραμε φωτογραφίες από ένα λεπτό και ψηλό μοντέλο. Μαχαίρωνε τον εαυτό της, κάτω από τα πλευρά και στην αριστερή μεριά του σώματος της. Το δεξί της χέρι έδειχνε μια χειρονομία σωτήριας. Πάνω απ’ το κεφάλι τις μπορείτε να δείτε την έκλειψη ηλίου που συμβολίζει την βίαιη αλλαγή και την κάθοδο. Δείχνει επίσης την υπέρτατη αφοσίωση σε μια ιδέα, ή τον Θεό. Όλο το εξώφυλλο είναι προσεκτικά σχεδιασμένο με όλα τα σύμβολα που έχουν συγκεκριμένη σημασία, στη μαγεία. Ακόμα και τα χρώματα είναι διαλεγμένα για συγκεκριμένο λόγο. Σύντομα θα λειτουργήσει ένα ειδικό website γραφικών (www.hate-solarflesh.com), το οποίο θα είναι ολοκληρωτικά αφιερωμένο στο άλμπουμ. Θα περιέχει περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το όλο concept, τα σύμβολα και τη δημιουργία του “Solarflesh”.

Οι φωνές που ακούμε στο “Festival of Slaves” και το “Mesmerized”, σε ποιους ανήκουν; Επίσης, είναι παραδοσιακό το όργανο που ακούγεται στο κομμάτι “Solarflesh”;

Αυτή η καταπληκτική φωνή, ανήκει στην Ελληνίδα φίλη μας, Ανδρονίκη Σκούλα. Την ξέρετε καλά από τους Chaostar και την συνεργασία της με τους Septic Flesh. Είναι απόλυτα φανταστική κι έκανε θαυμάσια δουλειά για μας. Τ’ όργανο που ακούς στην αρχή του ομώνυμου κομματιού, είναι παραδοσιακό όργανο Αραβικό λαούτο και παίζεται από τον ταλαντούχο κιθαρίστα Mateusz Szemraj, που κάνει κι ένα guest solo στο “Sadness Will Last Forever”.

Πως αισθάνεσαι όταν κάποιοι συγκρίνουν τους Hate με άλλες Πολωνικές μπάντες και ποιες είναι αυτές, συνήθως;

Είναι αρκετά φυσικό για μένα. Το έχω συνηθίσει. Η χώρα μου «παράγει» μπάντες που τα πάνε πολύ καλά με το Εxtreme Metal. Έχουμε το ίδιο υπόβαθρο, χρησιμοποιούμε τα ίδια στούντιο. Αρκούμε κάποιες επιρροές, ο ένας στον άλλο. Αυτή είναι η σκηνή μας, το «Πολωνικό Death Metal φαινόμενο», όπως κάποιος είπε. Οπότε είναι φυτικό το ότι κάποιοι οπαδοί συγκρίνουν τις πιο γνωστές μπάντες. Έχουμε το στυλ μας και από τα πρώτα λεπτά μπορείς ν’ ακούσεις συγκεκριμένα “Hate-style riffing” κι ατμόσφαιρα. Θα προτιμούσα να μας συγκρίνουν με την διεθνή σκηνή. Δίνει καλύτερη απόσταση και μας βρίσκω αρκετά πρωτότυπους.

Υπάρχει κάποιος στον οποίο θα ήθελες ν’ αφιερώσεις τον δίσκο;

Θα ‘θελα ν’ αφιερώσω αυτό το άλμπουμ σε όλους τους ανοιχτόμυαλους, που ψάχνονται κι έχουν την ευαισθησία να καταλάβουν την μουσική μας σε όλα τα επίπεδα και ειδικά στον πνευματικό τομέα.

Ευχαριστώ για τη συζήτηση! Κλείσε, στέλνοντας ένα μήνυμα στους Έλληνες οπαδούς σας…

Ευχαριστούμε πολύ! Ελπίζω ότι με την προώθηση του “Solarflesh”, θα επισκεφθούμε επιτέλους την Ελλάδα. Stay metal!

Άγγελος “Kilmistered”

http://www.facebook.com/pages/Hate/106005456096691?fref=ts

http://www.hate-metal.com/

http://www.myspace.com/hatepoland

Μέλη Μπάντας: 

Adam Τhe First Sinner – Κιθάρα / Φωνητικά

Hexen – Τύμπανα

Destroyer – Κιθάρα

Mortifer (R.I.P.) – Μπάσο

Δισκογραφία:

1996 – Daemon Qui Fecit Terram

1998 – Lord Is Avenger

1999 – Victims [EP]

2002 – Cain’s Way

2003 – Awakening of the Liar

2005 – Anaclasis: A Haunting Gospel of Malice & Hatred

2008 – Morphosis

2010 – Erebos

2013 – Solarflesh: A Gospel of Radiant Divinity

Θέλω να το μοιραστώ:

Leave a Reply

Your email address will not be published.

X