Masaki Murashita

nano designs 728×90 - 728|90|nano designs 728×90||https://www.facebook.com/Nanodesignart/|bothRodStudios_728x90 - 728|90|RodStudios_728x90|||bothBob-Katsionis_728x90 - 728|90|Bob-Katsionis_728x90|||bothPowerwolf_728x90 - 728|90|Powerwolf_728x90|||bothhaursen2 - 728|90|haursen2||https://www.facebook.com/HaursensGuitarWorkshop/|bothwhale_728x90 - 728|90|whale_728x90|||bothRoadHouse Diet_728x90 - 728|90|RoadHouse Diet_728x90||https://www.greekrebels.gr/roadhouse-diet-electric-devilry-mojoholic/|bothRussian Circles 728×90 - 728|90|Russian Circles 728×90|||both
20000
110

 

Ενδιαφέροντα riffs, μελωδικές κιθαριστικές γραμμές, γρήγοροι ρυθμοί, επιθετικά drums, καυστικά thrash-style φωνητικά, καθώς επίσης και ρυθμοί που σε μερικές φορές αγγίζουν τα όρια του black metal. Αυτά είναι τα χαρακτηριστικά του επερχόμενου ΕΡ του Ιάπωνα συνθέτη και κιθαρίστα Masaki Murashita, που στις 16 Δεκεμβρίου κυκλοφορεί το ΕΡ “Inescapable Damnation”. Συνομιλήσαμε με τον καλλιτέχνη για τη νέα του δουλειά, καθώς και για άλλα ενδιαφέροντα θέματα.

Ποιο ήταν το κίνητρο πίσω από την κυκλοφορία ενός solo EP;

Είχα πλάνο για να κάνω ένα solo project όσο ήμουν ακόμα στους Hemoptysis και μετά από τη διάλυση της μπάντας, αυτό το πλάνο έγινε η προτεραιότητά του. Είμαι επίσης Director of Artist Relations στην Providence Pedals & Cables και έτσι είχα την ευκαιρία να δω τη δουλειά πολλών κορυφαίων καλλιτεχνών, κάτι που με επηρέασε στο concept του solo project μου. Δουλεύω με κάποιον που σέβομαι και θέλω να δουλεύω με άτομα που τους αρέσει η μουσική μου και θέλουν να δουλέψουν μαζί μου και να περνάμε ωραία. Ασφαλώς και με επηρέασε το να σκέφτομαι εκτός του πλαισίου. Οι Hemoptysis ήτα η πρώτη μου πραγματική μπάντα και πάντα ήθελα να συνεργαστώ με άλλους μουσικούς. Πέρασα πολύ ωραία δουλεύοντας με όλους όσους έπαιξαν σε αυτό το δίσκο.

Πιστεύεις ότι η solo καριέρα σου επηρεάζει τη δουλειά σου ως παραγωγό, engineer, mixer; Δηλαδή, σκοπεύεις να δώσεις έμφαση στη solo καριέρα σου;

Θα ήθελα πολύ να ασχοληθώ περισσότερο με την παραγωγή καθώς κάνω το solo project. Κοιτάω επίσης να κάνω περισσότερα guest solos, φωνητικά κλπ. Υπάρχουν projects στα οποία θα συμμετάσχω το 2016 και ανυπομονώ. Θα κάνω ανακοινώσεις όταν είναι επίσημο, αλλά θα είμαι πιο ενεργός και απασχολημένος το 2016. Μου αρέσουν οι προκλήσεις και ανυπομονώ να εργάζομαι με νέα άτομα, συμπεριλαμβανομένου και κάτι που δεν είναι metal.

Μπορείς να δώσεις περισσότερες πληροφορίες για την συνεργασία σου με τόσο γνωστούς μουσικούς; Ήταν μία ομαλή διαδικασία ή υπήρχαν προβλήματα;

Ήταν πολύ ομαλή και δεν υπήρχαν καθόλου προβλήματα. Αυτό είναι που μου αρέσει όταν εργάζομαι με καταξιωμένους μουσικούς. Γνωρίζουν τι κάνουν και έχουν αμοιβαίο σεβασμό ο ένας στον άλλον. Ήταν τιμή μου να δουλεύω με όλους όσους εμπλέκονται σε αυτό το δίσκο και απόλαυσα κάθε στιγμή. Αυτό ήταν κάτι που πάντα ήθελα να κάνω εδώ και χρόνια και είμαι πολύ χαρούμενος που το κατάφερα.

Οι μουσικοί στις περιοδείες σου είναι οι ίδιοι με αυτούς με τους οποίους συνεργάστηκες για το ΕΡ;

Και ναι και όχι. Ο Rodney McGlothlin (Voice of Dissent) έπαιξε μπάσο για τρία τραγούδια σε αυτό το ΕΡ και πήγαμε μαζί στην Ιαπωνία και θα παίξει μαζί μου σε μελλοντικά show. Ωστόσο, καθώς πρόκειται για δικό μου solo project, θα ήθελα να jamάρω ή να κάνω ένα δίσκο με μουσικούς με τους οποίους θέλω να δουλέψω μαζί τη συγκεκριμένη στιγμή. Είναι πολύ ωραίο να έχεις αυτήν την ευελιξία, καθώς δουλεύοντας με διαφορετικά άτομα είναι μία τέλεια εμπειρία και δημιουργεί διαφορετικά vibes. Το σημαντικό είναι να περνάς καλά και να δημιουργείς καλή μουσική με φανταστικούς ανθρώπους. Μπορεί να κάνω ένα δίσκο και να περιοδεύσω μαζί με το ίδιο lineup και είμαι απολύτως ανοικτός και σε αυτήν την ιδέα. Για να δούμε τι θα γίνει!

Εκτός από τα thrash στοιχεία στην μουσική σου, μπορεί κανείς να διακρίνει και μερικά black στοιχεία. Ποιες είναι οι βασικές μουσικές επιρροές σου;

Η βασική μου επιρροή είναι old school thrash μπάντες, όπως Megadeth και παλιοί Metallica, όπως ο περισσότερος κόσμος. Ακούω και άλλα είδη μουσικής και το ότι είμαι από την Ιαπωνία μπορεί να κάνει τον ήχο μου μοναδικό. Επίσης, ακούω και παλιά Ιαπωνική μουσική, που έχει αρκετά metal στοιχεία. Προσπαθώ να μην περιορίζω τον εαυτό μου και πάντα γράφω ότι μου έρχεται στο μυαλό και ηχογραφώ riffs στο Pro Tools στο studio μου όταν νιώθω ότι έχω έμπνευση, γιατί όταν το πιέζεις, οι ιδέες δεν έρχονται· η έμπνευση έρχεται πάντα φυσικά.

Μπορείς να μας πεις σχετικά με τα λυρικά θέματα του Inescapable Damnation”; Ποιο είναι το μήνυμα που θες να επικοινωνήσεις στους ανθρώπους με αυτήν την κυκλοφορία;

Τα λυρικά θέματα στο ΕΡ “Inescapable Damnation” βασίζονται στην εμπειρία μου τα τελευταία χρόνια. Τα χρόνια αυτά ήταν πολύ δύσκολα και πέρασα πολλά. Τα “Retribution” και “Inescapable Damnation” σχετίζονται με την εκδίκηση. Τα άλλα τραγούδια μιλάνε περισσότερο για την μετατροπή των αρνητικών συναισθημάτων σε θετικά. Όταν είσαι στρεσαρισμένος και απογοητευμένος, είναι δύσκολο να σκεφτείς αντικειμενικά, να δεχτείς την πραγματικότητα και να μείνεις ήρεμος. Οτιδήποτε και αν αντιμετωπίζεις, είναι αυτό που είναι και μερικές φορές θα πρέπει να το δεχτείς και να το αφήσεις, γιατί όλα εξαρτώνται από το πώς τα παίρνεις. Το συναίσθημα είναι τρομακτικό. Μερικές φορές μπορεί να σκοτώσει άλλους και/ή τον εαυτό σου. Είναι δύσκολο να κυνηγάς και να μένεις κολλημένος σε κάτι για να επιτύχεις το όνειρό σου, αλλά στο τέλος της ημέρας, όλα είσαι εσύ και αν το κάνεις ή όχι. Δεν θα πρέπει να υπάρχουν δικαιολογίες και αυτό που μπορούμε να κάνουμε είναι να στρέφουμε την αρνητικότητα σε κάτι θετικό και να αναπτυσσόμαστε από αυτό. Όσο περισσότερο αγωνίζεται είναι δύσκολο, αλλά αισθάνομαι ότι οι άνθρωποι που αγωνίζονται αλλά δουλεύουν σκληρά για τον σκοπό τους, μπορούν να ταυτιστούν με αυτά τα τραγούδια και ελπίζω ότι θα τους ενθαρρύνουν. Κάντε την εμπειρία σας καύσιμο για το πάθος σας.

Πότε υπολογίζεις να κυκλοφορήσεις το πρώτο full length άλμπουμ σου;

Αυτή τη στιγμή έχω πολλά πράγματα στο πιάτο μου, οπότε δεν ξέρω. Ένα full-length θα ήταν ωραίο, αλλά μπορεί να κάνω άλλο ένα EP. Το να κάνεις ένα δίσκο είναι φθηνότερο από ότι στο παρελθόν, αλλά είναι ακόμα ακριβό για μουσικούς όπως εγώ που δεν έχουν οικονομική στήριξη. Αν σας άρεσε αυτό που ακούσατε, σας παρακαλώ να το αγοράσετε από το iTunes ή να αγοράσετε ένα φυσικό αντίγραφο μέσω του webstore μου. Αυτό θα με βοηθήσει να κυκλοφορήσω νέα μουσική.

Ειλικρινά, η κυκλοφορία του EP “Inescapable Damnation” έχει δημιουργήσει κάποιες μεγάλες προσδοκίες από εσένα. Θα πρέπει να περιμένουμε κάτι διαφορετικό από το πρώτο full-length άλμπουμ σου;

Λοιπόν, θα δούμε. Γράφω ότι νομίζω ότι είναι καλό και όταν έρχεται έμπνευση. Μπορεί να είναι στην ίδια κατεύθυνση με το  “Inescapable Damnation”, μπορεί και όχι. Αυτή τη στιγμή, δεν είμαι σε λειτουργία σύνθεσης ώστε να μπορέσω ειλικρινά να σας πω κάτι, αλλά αν σας άρεσε αυτό που ακούγεται μέσα από τους δίσκους των Hemoptysis και του  “Inescapable Damnation”, είμαι σίγουρος ότι δεν θα σας απογοητεύσω.

Ποια ήταν η ανταπόκριση των μέσων και των οπαδών μέχρι στιγμής για το “Inescapable Damnation”; Ήταν κάτι που περίμενες;

Είναι πολύ καλή μέχρι στιγμής! Είμαι τόσο χαρούμενος που αρέσει και στους οπαδούς και στα μέσα ενημέρωσης και ελπίζω ότι θα φθάσει σε περισσότερους ανθρώπους και ότι θα τους αρέσει επίσης. Δεν κυκλοφορώ κάτι που δεν μου αρέσει, έτσι το να είναι αποδεκτό από πολλούς ανθρώπους και κριτικούς με κάνει να αισθάνομαι φοβερά!

Έχεις παίξει κάποια τραγούδια στο EMGTV, ενώ σου έχει ζητηθεί από διάφορες εταιρείες να κάνεις βίντεο επιδείξεων για διάφορα προϊόντα. Πώς αισθάνεσαι για αυτό και τι πιστεύεις για την προώθηση της μουσικής μέσω των social media και τα κανάλια νέων τεχνολογιών;

Έχω την τιμή και είμαι ευγνώμων για όλη την υποστήριξη από τις εταιρίες που με στηρίζουν. Δεν διαφημίζω τα προϊόντα που δεν μου αρέσουν και δεν  τα πιστεύω. Είναι πολύ καλό να έχω υποστήριξη από όλους αυτούς και να κάνω το καλύτερό μου για να προωθήσω τα προϊόντα τους. Νομίζω ότι είναι καλό να υπάρχει νέα τεχνολογία με την οποία μπορούμε να προωθούμε και να πουλάμε τα προϊόντα πλέον, αν και είναι προσβάσιμη από τον καθένα και ο οποιοσδήποτε μπορεί να πει “Είμαι ένας καλλιτέχνης” στις μέρες μας. Ο ποιοτικός έλεγχος είναι το πρόβλημα που αντιμετωπίζουμε πλέον και το κλειδί για οποιοδήποτε καλλιτέχνη, ιδιαίτερα για τους ανεξάρτητους που έχουν προϊόντα με ποιότητα, παρά με ποσότητα. Η αγορά είναι προφανώς υπερκορεσμένη. Είναι όλο και πιο δύσκολο να τραβήξεις την προσοχή κάποιου και θα πρέπει να αποδείξεις ότι αξίζεις το χρόνο του. Κανείς δεν θέλει να ακούσει demo πλέον και η καλή μουσική με σταθερή παραγωγή είναι απαραίτητη για μπορέσεις να έχεις τη δυνατότητα πρόσβασης στο κοινό.

Ήσουν σε περιοδεία στην Ιαπωνία για την προώθηση του ΕΡ σου. Ποια ήταν η αποδοχή του κόσμου;

Ήταν απίστευτη! Ήταν πολύ ωραία να καταφέρνω επιτέλους να παίζω στην πατρίδα μου. Η οικογένειά μου δεν με είχε ξαναδεί να παίζω και έτσι ήταν ωραίο το ότι με είδαν να παίζω και πλέον πιστεύουν ότι μπορώ να παίξω! [γέλια]. Ελπίζω να καταφέρω να παίξω εκεί ξανά σύντομα στο μέλλον!

Ποια είναι τα μελλοντικά σου σχέδια αναφορικά με περιοδείες? Έχεις σκοπό να περιοδεύσεις και εκτός Ιαπωνίας;

Μόλις τελείωσα την περιοδεία στην Ιαπωνία τον Σεπτέμβρη και προς το παρόν δουλεύω στα shows για τις Η.Π.Α. το 2016. Πραγματικά θέλω να περιοδεύσω στην Ευρώπη και ελπίζω να το κάνω σύντομα. Μπορείτε να με ακολουθήσετε στο Facebook (facebook.com/murashitamusic) και σε άλλα social media, να αγοράσετε το δίσκο μου και να βοηθήσετε να συμβεί αυτό! Ελπίζω να σας δω όλους σύντομα!

Αλίκη Μαξούτογλου

Facebook
Official Website

Inescapable Damnation – 2015

Θέλω να το μοιραστώ:

Leave a Reply

Your email address will not be published.