Συνεντεύξεις

Secrets Of The Moon

Με έναν νέο χαρακτήρα, οι Secrets of the Moon κυκλοφόρησαν το νέο τους ολοκληρωμένο album μετά από πέντε χρόνια. Αυτή ακριβώς η αλλαγή τους, πέρα από το πολύ αξιόλογο “Black House” φυσικά, ήταν εκείνη που μας ώθησε να έρθουμε σε επικοινωνία μαζί τους. Το αποτέλεσμα ήταν η παρακάτω συνέντευξη, αποτελούμενη από ενδιαφέρουσες απαντήσεις κι ένα πέπλο μυστηρίου που θέλησε να διατηρήσει ο τραγουδιστής και κιθαρίστας τους, Phil Jonas.

Καλησπέρα και συγχαρητήρια για το νέο σας άλμπουμ. Τι ανταπόκριση είχε μέχρι στιγμής;

Γεια σου Τζούλια, σε ευχαριστούμε για τη φιλοξενία. Η ανταπόκριση είναι πολύ καλή. Ξέρουμε ότι ως υλικό μπορεί να ταλαιπωρήσει τους παραδοσιακούς οπαδούς μας, αλλά δεν υπάρχει γυρισμός. Το “Black House” δε χωράει συμβιβασμούς για αυτό και δεν έχουμε προσδοκίες από το κοινό. Είμαστε βέβαια χαρούμενοι που το έχουν καλοδεχτεί.

Δώστε μας μερικές πληροφορίες για τη σύνθεση, την παραγωγή και τις ηχογραφήσεις.

Δεν υπάρχει κάτι ενδιαφέρον να μοιραστώ. Ο Michael και εγώ γράψαμε τα κομμάτια στο σπίτι, εκεί που τα εμπνευστήκαμε κιόλας. Έχουμε τη τύχη να έχουμε έναν παραγωγό στο συγκρότημα και αυτό μας επιτρέπει να δουλεύουμε όσο θέλουμε έναν δίσκο.  Αυτό κάναμε και με το “Black House”. Ίσως είναι υπερβολικό, αλλά θέλαμε το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα.

Είστε ικανοποιημένοι με το αποτέλεσμα;

Ναι πολύ.

Το “Black House” είναι μια τολμηρή απόπειρα παρουσίασης μιας πιο goth πλευράς του συγκροτήματος που ξεκίνησε από το “Sun”. Πώς πήρατε αυτή την απόφαση;

Δεν το αποφασίσαμε. Ήρθε φυσικά. Για εμάς αυτός ο ήχος δεν ήταν και τόσο μακριά από εμάς, γιατί ό,τι κάνουμε είναι εμείς.

Υπάρχει κάποια ιστορία πίσω από το “Black House”;

Αυτή τη στιγμή το “Black House” είναι ένα βασίλειο στο μυαλό μας. Όταν συναντιόμαστε για να κάνουμε πρόβες, χτίζουμε όλοι μαζί το “Black House”. Το κουβαλάμε μαζί μας. Είχα την ιδέα να οπτικοποιήσω ένα ολόκληρο άλμπουμ εδώ και καιρό, όμως τώρα νιώσαμε ότι ήταν η κατάλληλη στιγμή. Κάθε κομμάτι στο άλμπουμ είναι σαν ένα δωμάτιο. Ότι κυκλοφορούμε το άλμπουμ εν μέσω της πανδημίας μας φαίνεται ιδιαιτέρως ταιριαστό καθώς τα κομμάτια πραγματεύονται την απομόνωση, το άνοιγμα νέων πορτών και την απελευθέρωση του μυαλού.

Το αγαπημένο μου κομμάτι στο άλμπουμ είναι το “Veronica’s Room”. Απ’ ότι έχω διαβάσει είναι ιδιαίτερο και για εσάς. Θέλετε να μας πείτε τι κρύβεται από πίσω;

Το τραγούδι είναι βασισμένο στο σενάριο “Veronica’s Room” από την Ira Levin. Είχα την ιδέα να φέρω δύο ανθρώπους σε ένα δωμάτιο που κανονικά δε θα έπρεπε να απομονωθούν μαζί. Δύο άνθρωποι σε διαμάχη. Μόνο αυτό μπορώ να πω. Θα πάρω την αλήθεια πίσω από τους στίχους στον τάφο μου πιθανότατα.

Πώς αποφασίσατε να δώσετε τόσο έμφαση στην οπτικοποίηση του δίσκου;

Αστείο που το ρωτάς, μιας και η ιδέα γεννήθηκε από το YouTube. Έπεσα πάνω στην πλατφόρμα και σκέφτηκα πως δεν είναι αρκετή, πως μπορούμε να κάνουμε κάτι καλύτερο. Αμέσως κάλεσα τον Martin Koller (Prophecy Prod. chief) για να δω αν μπορούμε να δημιουργήσουμε από ένα lyric βίντεο για όλα τα κομμάτια. Συμφώνησε και έτσι ξεκίνησε η ιδέα με τις κινούμενες εικόνες. Καταλήξαμε να παίζουμε τα κομμάτια μπροστά σε μια τεράστια green screen για μέρες. Δεν κουραστήκαμε, αν και ο χρόνος δεν ήταν με το μέρος μας. Ωστόσο για τους Valnoir και Dehn Sora ήταν μεγάλος ο φόρτος.

Δώστε μας μερικές πληροφορίες για αυτή την ιδέα.

Είχα ένα μικρό σενάριο στο μυαλό μου. Ήξερα πως ήθελα να είναι το κάθε δωμάτιο για να αντιπροσωπεύεται κάθε κομμάτι. Αλλά δεν είχα ένα ορισμένο όραμα για το πώς θα ήθελα ιδανικά το σπίτι να δείχνει. Πιθανότατα γιατί ήμασταν μέσα σε αυτό και δεν το είχαμε δει ποτέ  απ’ έξω. Οπότε οι Dehn Sora και Valnoir σκέφτηκαν ότι το σπίτι θα μπορούσε να είναι γυάλινο. Μαύρο γυαλί. Μοιάζει σαν μνημείο. Είναι φανταστικό. Συνήθως δουλεύουμε με έναν καλλιτέχνη για την εικονογράφηση και βρίσκουμε έπειτα έναν σκηνοθέτη για τη βιντεοσκόπηση. Αυτή τη φορά ήξερα πως χρειαζόμασταν ένα χέρι. Είμαι πολύ χαρούμενος που επιλέξαμε αυτή την ομάδα γιατί ήξεραν ακριβώς πώς να φέρουν στη ζωή το όραμα μου.

Πώς νιώθετε που συνεργάζεστε ξανά με τον Lars Plegge, και εκείνος μαζί σας;

Νιώθουμε πολύ καλά. Ήταν σαν πατέρας για τη μπάντα. Και είναι ξανά εδώ. Λύνει όλες τις διαφωνίες πολύ εύκολα. Είναι ένας πολύ καλός τύπος και ακόμα και όταν δεν ήταν στο συγκρότημα, ακολουθούσε τη μουσική μας εξέλιξη. Παραμείναμε καλοί φίλοι. Οι κύκλοι κλείνουν.

Έχετε κάποια σχέδια για την προώθηση του άλμπουμ;

Ναι, είχαμε κάποια σχέδια που ακυρώθηκαν λόγω της πανδημίας. Τώρα ανακοινώθηκε βέβαια μια ευρωπαϊκή περιοδεία 16 σταθμών με τους Dool. Ας ελπίσουμε ότι θα πραγματοποιηθεί.

Τι εικόνα έχετε από την Ελλάδα, θα πραγματοποιούσατε μία συναυλία εδώ;

Πάντα υπήρχαν σχέδια αλλά μέχρι στιγμής δεν έχουν πραγματοποιηθεί. Επίσης ο drummer μας έχει ελληνικές ρίζες, οπότε ας ελπίσουμε ότι θα σας επισκεφθούμε με το “Black House”.

Σας ευχαριστώ για το χρόνο και τις απαντήσεις σας. Ο λόγος σε εσάς.

Σε ευχαριστούμε για τις όμορφες ερωτήσεις. Για τους αναγνώστες: Αν το πνεύμα σας είναι ελεύθερο και το μυαλό σας ανοιχτό, ακούστε στο “Black House”. Υπάρχουν πολλά δωμάτια να ανακαλύψετε.

Τζούλια Τσαγκάρη
Μετάφραση: Ναταλία Μπογδάνου

Links
Website
Facebook
Instagram
Bandcamp
Spotify

Band Members
Phil Jonas – κιθάρες/ πλήκτρα/ φωνητικά
Lars Plegge – μπάσο
Michael Zech – κιθάρες/ φωνητικά
Alessandro Delastik – τύμπανα

Discography
Stronghold of the Inviolables, 2001
Carved in Stigmata Wounds, 2004
Antithesis, 2006
Privilegivm, 2009
Seven Bells, 2012
Sun, 2015
Black House, 2020

nano designs 728×90 - 728|90|nano designs 728×90||https://www.facebook.com/Nanodesignart/|bothwhale_728x90 - 728|90|whale_728x90|||bothhaursen2 - 728|90|haursen2||https://www.facebook.com/HaursensGuitarWorkshop/|bothGreekrebels Banner 07052021-728×90 - 728|90|Greekrebels Banner 07052021-728×90||https://www.greekrebels.gr/epikoinonia/|bothRodStudios_728x90 - 728|90|RodStudios_728x90|||both
20000
110

Related posts

Leave a Comment

Leave a review

X