whale-468×60 - 468|60|whale-468×60|||bothnano designs 468×60 - 468|60|nano designs 468×60||https://www.facebook.com/Nanodesignart/|bothPsychotic Waltz_Ath_468x60 - 468|60|Psychotic Waltz_Ath_468x60|||bothamadeus banner greekrebels 2 - 468|60|amadeus banner greekrebels 2|||bothsymmetric records - 468|90|symmetric records||https://www.facebook.com/symmetricrecords/|bothRODSTUDIOS-468×60-BANNER - 468|60|RODSTUDIOS-468×60-BANNER|||bothvinylmonster468x60 - 468|60|vinylmonster468x60||http://www.vinylmonster.gr/|both
20000
60
haursen2 - 728|90|haursen2||https://www.facebook.com/HaursensGuitarWorkshop/|bothnano designs 728×90 - 728|90|nano designs 728×90||https://www.facebook.com/Nanodesignart/|bothwhale_728x90 - 728|90|whale_728x90|||bothPsychotic Waltz_Ath_728x90 - 728|90|Psychotic Waltz_Ath_728x90|||bothGreek Rebels Advert Feb 2018_728x90 - 728|90|Greek Rebels Advert Feb 2018_728x90||https://www.facebook.com/GreekRebels/|bothamadeus banner greekrebels 1 - 728|90|amadeus banner greekrebels 1|||both
20000
110

Οι death metallers Draghkar κυκλοφόρησαν το πρώτο τους fulllength album και έτσι μιλήσαμε με τον κιθαρίστα και τραγουδιστή του σχήματος, Brandon Corsair, για να μάθουμε περισσότερες λεπτομέρειες για την αρχή του νέου κύκλος τους.

Γεια σου Brandon, ελπίζω να είστε όλοι καλά. Από τη στιγμή που είναι η πρώτη φορά που σας υποδεχόμαστε στο  webzine μας, θα θέλατε να μας δώσετε μια μικρή βιογραφία της μπάντας;

Γεια σου Θοδωρή. Ευχαριστούμε πολύ για την πρόσκληση. Όλα βαίνουν καλώς εδώ.

Περιληπτικά, οι Draghkar σχηματίστηκαν πριν λίγα χρόνια, σαν διέξοδος για μένα, για να αποτίνω φόρο τιμής στο death metal και ιδιαίτερα για να θυμηθούμε τους ήχους της φινλανδικής σκηνής. Κυκλοφορήσαμε ένα demo το 2017 με τη Blood Harvest Records, το οποίο μετά επανεκδόθηκε σε βινύλιο για να κυκλοφορήσει στο Ossuarium του Portland. Αργότερα την ίδια χρονιά ηχογραφήσαμε ένα τραγούδι σε split 7” με τους συνεργάτες της Desekryptor και αυτό κυκλοφόρησε το 2018. Μέχρι τότε δουλέψαμε σκληρά για να δημιουργήσουμε και να ετοιμάσουμε την κυκλοφορία του νέου 12” LP δίσκου που λέγεται “The Endless Howling Abyss”. Κάναμε μια μικρή περιοδεία στην οποία καταλήξαμε να συναντήσουμε τον βασικό κιθαρίστα μας, όταν παίξαμε με κάποιον από άλλη μπάντα. Συνεχίσαμε τις ηχογραφήσεις λίγο μετά την περιοδεία και περάσαμε τον επόμενο χρόνο γράφοντας το πλήρες ντεμπούτο μας, το οποίο ηχογραφήσαμε και τώρα κυκλοφορεί σε CD από την Unspeakable Axe Records και σε κασέτα από τη Messe Noire Productions. Ακόμα όμως ψάχνουμε κάποιον να το κυκλοφορήσει σε βινύλιο.

Σχετικά με το “At The Crossroads Of Infinity”, τι σχόλια έχετε λάβει μέχρι στιγμής;

Έχουμε λάβει πολύ καλές κριτικές, κυρίως από ανθρώπους που δεν κατάλαβαν ακριβώς τη δουλειά μας. Δεν έχω δει κάποια κριτική από εκείνους που έχουν καταλάβει, εκτός και αν, ας ελπίσουμε, περιμένουν να δουν περισσότερα και πιο συγκεκριμένα πράγματα στο επόμενο album μας. Προφανώς δεν αρέσει σε όλους, συμπεριλαμβανομένων κι αυτών που περίμεναν αυτό το αποτέλεσμα, αλλά στο μεγαλύτερο μέρος, η ανταπόκριση ήταν επαρκώς θετική, περισσότερο από οτιδήποτε έχουμε κυκλοφορήσει στο παρελθόν.

Πως νιώθετε που επιτέλους κάνατε το ντεμπούτο σας; Θα πρέπει να είναι μοναδική εμπειρία να κρατάς την ίδια σου τη μουσική στα χέρια σου.

Νιώθουμε ανακούφιση που επιτέλους το δημοσιεύσαμε. Όπως και με τις άλλες ηχογραφήσεις, υπήρχαν πολλά εμπόδια και καθυστερήσεις στο δρόμο για τη δημιουργία του “At the Crossroads Of Infinity” και υπήρχαν δύσκολες στιγμές που ήθελα να δείξω τη δουλειά μου και δε μπορούσα. Είμαι πολύ περήφανος για το αποτέλεσμα από κάθε άποψη και είναι εξαιρετικό να έχεις στο δωμάτιο σου ένα CD με την ίδια σου τη μουσική και να ξέρεις ότι επιτέλους αρχίζει να μαθαίνει ο κόσμος τους Draghkar.

Κατά τη γνώμη μου το album σας έχει το δικό του ύφος κατά κάποιο τρόπο. Ακουγόταν εμπνευσμένο από μπάντες όπως οι Rotting Christ, Septicflesh και Desultory. Από πού αντλήσατε την έμπνευσή σας;

Δεν έχεις πέσει έξω όσον αφορά τις μπάντες αυτές, οι οποίες είναι εξαιρετικά μεγάλοι εμπνευστές! Το υλικό των Septic Flesh ήταν κυρίως η μεγαλύτερή μας έμπνευση και φυσικά black metal μπάντες όπως οι Rotting Christ, Varathron, Agatus και Zemial, οι οποίες άσκησαν μεγάλη επιρροή στη στιχουργική. Οι Desultory έδωσαν ένα άλλο νόημα και οι συγχορδίες και τα πιο μελωδικά μέρη της σουηδικής death metal σκηνής της δεκαετίας του ’90 (Eucharist, A Mind Confused, Sacrilege, Gorement κ.α.) ήταν τόσο μεγάλη επιρροή όσο και το ελληνικό υλικό. Μια άλλη σκηνή η οποία έπαιξε μεγάλο ρόλο στη μουσική μας, ήταν η φινλανδική death metal με μπάντες όπως οι Cartilage, Demigod, Sentenced, Amorphis και Abhorrence, οι οποίες είναι ένα μεγάλο μέρος του μουσικού υποβάθρου. Προφανώς και έχουμε πάρει πολλά από μεγαλύτερες μπάντες έξω από αυτή τη σκηνή, δε γίνεται να φτιάξεις death metal χωρίς να υπάρχει επήρεια από τους Autopsy, Celtic Frost, Venom, Slayer ή Morbid Angel! Πήραμε επίσης ιδέες από τα heavy και dοοm metal. Trouble, Manilla Road, Candlemass, Mercyful Fate, Fates Warning, Slough Feg, Manowar και Heavy Load είναι οι πιο προφανείς που μου έρχονται στο μυαλό. Είναι λίγο δύσκολο να περιορίσουμε τις επιρροές και να πούμε ότι ήταν οι α, β , γ, επειδή οι Draghkar είναι το άθροισμα των metal προτιμήσεών μου σε μία μπάντα. Ο οίστρος μου ήρθε από το είδος της metal μουσικής και της βαθιάς μου αγάπης προς αυτή. Είναι δύσκολο να συγκρίνουμε τους Draghkar με συγκεκριμένες μπάντες, διότι δεν σκέφτομαι έτσι όταν γράφω μουσική και ελπίζω ποτέ να μην το κάνω.

Πως αισθάνεστε για τη σημερινή extreme metal σκηνή;

Όπως πάντα, υπάρχουν πολλές καλές μπάντες και πολλές κακές όμως. Πιστεύω πως για ένα είδος τόσο αναχρονιστικό όπως το metal είναι πολύ δύσκολο για τις μπάντες να λάμψουν πραγματικά με τον ίδιο τρόπο όπως έκαναν οι παλιοί, επειδή προσπαθούν να τους αντιγράψουν αντί να βγάλουν τη δική τους μουσική. Ανεξάρτητα από αυτό όμως, υπάρχουν εξαιρετικές μπάντες όπως οι Obliteration, Dead Congregation, Malokarpatan και Sijjin που μπορούν να δείξουν το δρόμο. Δεν υπάρχει έλλειψη ποιότητας εκεί έξω για αυτούς που θέλουν να κοιτάξουν πέρα από τα συνηθισμένα. Είναι πράγματι δύσκολο για τις καλές μπάντες που παίζουν εκτός των συνηθισμένων τάσεων, να έχουν υποστήριξη και αναγνώριση από δισκογραφικές και να εμφανιστούν σε μεγάλα fesdtivals αλλά όπως λένε και οι Deathevokation “Η μουσική που δεν ακολουθεί τα trends, προορίζεται να αφήσει εποχή”. Πιστεύω ότι είναι ατυχές που υπάρχει μια τόσο διαρκής στάση, η οποία είναι κατά κάποιο τρόπο αντι-metal, η οποία λαμβάνει θέση ενάντια στον ρατσισμό ή τον σεξισμό ή άλλη μισαλλοδοξία στη σκηνή. Τι είναι πιο ακραίο και κουλό από το να αφήνεις τους ναζί να δρουν ανενόχλητοι για να αποφύγεις εσύ να εξοργιστείς και να δράσεις ριζοσπαστικά; Υποθέτω ότι αυτό δεν είναι κάτι νέο για το extreme metal, απλά είναι πιο πολύ μια συνέχεια των τάσεων που έχουν επικρατήσει από τη δεκαετία του ‘90.

Πιστεύεις ότι η μπάντα έχει εξελιχθεί από τότε που δημιουργήθηκε;

Φυσικά. Ακόμα και τώρα δεν είμαι ο πιο έμπειρος κιθαρίστας και ξεκίνησα να παίζω μόλις πριν λίγα χρόνια. Μπορώ να παίξω πάνω κάτω οτιδήποτε θέλω, εφόσον δε μου ζητά κανείς να παίξω solo. Ακούγοντας το παίξιμό μου πριν, δεν είχε καμία σχέση με τώρα. Το υλικό δεν ήταν καλό, δεν ήμουν και πολύ καλός μουσικός. Δυσκολεύτηκα να γράψω τους ήχους που σκεφτόμουν και σαν αποτέλεσμα έβγαινε πολύ απλοϊκή η μουσική, πολύ πιο ατημέλητη η εκτέλεση. Ήταν πραγματικά το προϊόν αυτού που ήμουν εκείνη τη στιγμή. Τα τελευταία χρόνια οι Draghkar ήρθαν πιο κοντά στις δικές μου ιδέες σχετικά με τη μίξη διαφόρων ειδών, όμως δε μπορούσα να κάνω σωστή εκτέλεση μερικές φορές. Ακόμα και μετά από αυτό άλλαξαν πολλά προφανώς στα επίπεδα της μελωδίας που ήθελα να έχουμε, όπως η αμεσότητα που έγινε στη μίξη των ειδών.

Θα ήθελες να περιγράψεις τη διαδικασία σύνθεσης τραγουδιών;

Το περισσότερο υλικό ξεκινάει με τον ίδιο τρόπο, με εμένα να τζαμάρω και να αυτοσχεδιάζω μόνος μου στο σπίτι. Μιας και είχα πολλές ιδέες για το πώς να ξεκινήσω ένα τραγούδι, άρχισα να γράφω συγχορδίες με την προοπτική να τις εντάξω σε οποιοδήποτε σκελετό έχω δημιουργήσει εκείνη τη στιγμή και έπειτα ηχογραφούσα «γραντζουνιές» σε daw. Μετά τη διόρθωση, συνέχιζα να δουλεύω μέχρι να έχω ένα πλήρως γραμμένο τραγούδι στη ρυθμική κιθάρα. Από εκεί, οι υπόλοιποι επιτέλους ακούνε τι δουλειά έχω κάνει, ώστε να μπορέσουν να προσθέσουν και να γράψουν κι αυτοί τα δικά τους μέρη. Μερικές φορές φυσικά τα πράγματα γίνονται διαφορετικά. Ο Kelly έστειλε ένα τραγούδι που προοριζόταν αρχικά για κυκλοφορία των Plague Bearer και απλά το επεξεργάστηκα ξανά. Στο τέλος, χρησιμοποιήθηκαν κάνα δυο συγχορδίες από αυτό για την τελική έκδοση αυτού που έγινε το “Seeking Oblivion”. Ένα άλλο κομμάτι του album σχεδιάστηκε σχεδόν στην τελική του μορφή, με μια μόνο λήψη, που τροποποιήθηκε και τελικά κατέληξε όπως είχε γραφτεί αρχικά ενώ άλλα τραγούδια χρειάστηκαν μήνες δουλειάς για να ολοκληρωθούν. Μπορεί να έχω μια απλή προσέγγιση, αλλά ποτέ δε φοβάμαι να δοκιμάσω νέα διαφορετικά πράγματα.

Έχετε γράψει νέο υλικό ή είναι πολύ νωρίς για αυτό;

Ποτέ δε σταματάω να γράφω. Αν μη τι άλλο, είναι πρόκληση μερικές φορές να μη φαίνεσαι παραγωγικός, κάτι που συνήθως μοιάζει λιγότερο με αποτέλεσμα συνεχούς σύνθεσης και περισσότερο με αποτέλεσμα ελάχιστου χρόνου που έχεις ξοδέψει στην πρόβα. Δεν μπορούμε να πούμε το πότε ακριβώς θα κυκλοφορήσει η επόμενη δουλειά μας, αλλά υποθέτω νωρίτερα και όχι αργότερα.

Ποιος έκανε την παραγωγή του album και πως επιλέξατε αυτόν τον ήχο;

Ο καλός μας φίλος Andrew Lee επιμελήθηκε τη μίξη και ο Dan Lowndes έκανε το mastering. Ο Andrew ήταν μια προφανής επιλογή, επειδή όχι μόνο είναι εξαιρετικά ταλαντούχος αλλά ήμασταν και σε άλλες μπάντες και δουλεύαμε συχνά μαζί. Ήξερα ότι θα καταλάβαινε καλύτερα από τον οποιονδήποτε τι ακριβώς θέλαμε για το album (και για την ακρίβεια είχε ήδη κάνει εξαιρετική δουλειά στη σύνθεση δυο demos για μια promo έκδοση τραγουδιών πέρυσι) και δεδομένης της αντιδημοτικότητας του στυλ μας, δεν θα ήθελα να διακινδυνέψω να πληρώσω κάποιον για ένα αποτέλεσμα που δεν θα ταίριαζε με αυτό που φανταζόμουν. Ομοίως, ο Dan τακτοποίησε κάθε single κυκλοφορία των Draghkar εκτός από το πρώτο μας demo, οπότε ήταν κι αυτός μια προφανής επιλογή να συνεχίσουμε να εργαζόμαστε μαζί του. Είναι γρήγορος, αποτελεσματικός και πολύ ωραίος τύπος και τεχνικός μαζί.

Ποια είναι τα σχέδια σας για το μέλλον;

Να συνεχίζουμε να κάνουμε αυτό που κάνουμε, ελπίζοντας πως θα ανταμειφθούμε κάποια στιγμή για το πάθος μας και για την ανένδοτη αγάπη μας για το metal! Είναι εμφανές ότι δεν μπορούμε να παραστούμε σε ζωντανές εμφανίσεις λόγω της πανδημίας, αλλά και της τόσο φτωχής αντιμετώπισης της από τις Η.Π.Α., οπότε το μόνο που μπορούμε να κάνουμε είναι να γράφουμε μουσική, να αφιερώνουμε το χρόνο μας σε αυτό, αναμένοντας το μέλλον.

Σε ευχαριστούμε για το χρόνο σου, μπορείς να ολοκληρώσεις αυτήν τη συνέντευξη με όποιον τρόπο θέλεις.

Ευχαριστούμε για το ενδιαφέρον σου, Θοδωρή! Το εκτιμάμε πολύ! Θα σου αφήσω μια playlist  από αυτά που ακούσαμε σήμερα:

Flame – Into the Age of Fire
Capilla Ardiente – The Siege
Whetstone – Ancient Metal
Siege Column – Darkside Legions
Katavasia – Magnus Venator

Θοδωρής Κατσικονούρης
Μετάφραση: Μάρω Πλαστουργού

https://draghkar.bandcamp.com/
https://www.facebook.com/DraghkarBand/
https://www.instagram.com/draghkar_official/
https://open.spotify.com/artist/1fEpjCIoRoiQwvJVpqFaIG

Band Members
Brandon Corsair – Κιθάρα, Φωνητικά
Daniel Butler – Φωνητικά
Cameron Fisher – Μπάσο
Phil Segitho – Τύμπανα
Kelly Shane Kuciemba – Κιθάρα

Discogragphy
At The Crossroads Of Infinity, 2020

Θέλω να το μοιραστώ:

Leave a Reply

Your email address will not be published.

X