RODSTUDIOS-468×60-BANNER - 468|60|RODSTUDIOS-468×60-BANNER|||bothnano designs 468×60 - 468|60|nano designs 468×60||https://www.facebook.com/Nanodesignart/|bothsymmetric records - 468|90|symmetric records||https://www.facebook.com/symmetricrecords/|bothwhale-468×60 - 468|60|whale-468×60|||bothPsychotic Waltz 2023 – 468×60 - 468|60|Psychotic Waltz 2023 – 468×60|||both
20000
60
Psychotic Waltz 2023 – 728×90 - 728|90|Psychotic Waltz 2023 – 728×90|||bothwhale_728x90 - 728|90|whale_728x90|||bothGreekrebels Banner 07052021-728×90 - 728|90|Greekrebels Banner 07052021-728×90||https://www.greekrebels.gr/epikoinonia/|bothRodStudios_728x90 - 728|90|RodStudios_728x90|||bothhaursen2 - 728|90|haursen2||https://www.facebook.com/HaursensGuitarWorkshop/|bothnano designs 728×90 - 728|90|nano designs 728×90||https://www.facebook.com/Nanodesignart/|both
20000
110

Τρία χρόνια μετά από την τελευταία δισκογραφική τους δουλειά, οι North of South κυκλοφόρησαν το δεύτερο fulllength στούντιο άλμπουμ τους, με τίτλο “The Tides In Our Veins”. Μιλήσαμε με τον Chechu Nos (όλα τα όργανα) προκειμένου να μάθουμε τι έχει να μας πει σχετικά με αυτό.

Πώς πάνε τα πράγματα στην Ισπανία τη δεδομένη στιγμή; Γνωρίζω πως είχες ένα προσωπικό πρόβλημα με τον κορωνοϊό, οπότε ελπίζω να είναι όλα καλά τώρα!

Γεια σου, Μιχάλη! Τα πάντα είναι 100% καλά. Ναι, αληθεύει πως κόλλησα κορωνοϊό τον Ιανουάριο, αλλά είμαι καλά τώρα. Το χειρότερο ήταν πως αναγκάστηκα να κλειστώ σε καραντίνα για έναν μήνα, αλλά δεν ήταν και κάτι το τόσο τρομερό συγκριτικά με τις μοιραίες τραγωδίες και απώλειες όπου κλίθηκαν να αντιμετωπίσουν τόσοι άλλοι άνθρωποι. Ευτυχώς φαίνεται πως η κατάσταση εξελίσσεται ολοένα και καλύτερα, χάρη στον μαζικό εμβολιασμό, οπότε ευελπιστώ πως όλοι θα έχουμε τη δυνατότητα να επιστρέψουμε στην κανονικότητα πολύ σύντομα.

Το project σου, οι North Of South, πρόσφατα κυκλοφόρησαν το δεύτερο, πλήρους διαρκείας άλμπουμ τους, με τίτλο “The Tides In Our Veins”. Τι μπορείς να μας πεις για την διαδικασία ηχογράφησής του; Πόσο καιρό διήρκησε η όλη διαδικασία; Η πανδημία επέφερε κάποιου είδους πρόβλημα;

Μου αρέσει να συνθέτω καθώς και να πηγαίνω στο στούντιο, οπότε απολαμβάνω ιδιαίτερα αυτό το μέρος της διαδικασίας. Στην πραγματικότητα, ξεκίνησα να δημιουργώ υλικό γι’ αυτό το άλμπουμ δύο με τρεις μήνες μετά από την κυκλοφορία του τελευταίου μου EP, με τίτλο “The Dogma and the Outsider“, τον Οκτώβριο του 2019. Μου πήρε σχεδόν έναν χρόνο για να ολοκληρώσω και τα δέκα κομμάτια όπου περιλαμβάνονται στο “The Tides In Our Veins”. Το άλμπουμ ηχογραφήθηκε, γι’ ακόμη μια φορά, στο Zoilo Unreal Studios στην Galicia, μια όμορφη παραλιακή περιοχή στα βορειοδυτικά της Ισπανίας. Απέχει 400 χιλιόμετρα από την πόλη μου, την León και, καθότι έχω την δουλειά μου καθώς και την οικογένειά μου την οποία οφείλω να φροντίσω, η διαδικασία  ηχογράφησης ενός δίσκου συνεπάγεται πολύωρη οδήγηση και πολλά ταξίδια. Αυτό το άλμπουμ ηχογραφήθηκε σε δύο συνεδρίες: μια εβδομάδα τον Αύγουστο, κατά τη διάρκεια των διακοπών μου, και τέσσερα Σαββατοκύριακα τον Οκτώβριο. Αλλά άξιζε τον κόπο. Αν αντιμετώπισα κάποιο πρόβλημα με τον κορωνοϊό; Λοιπόν, τον Οκτώβριο η León τέθηκε σε καθολική καραντίνα λόγω των πολλών κρουσμάτων όπου απαριθμούσε εκείνη τη περίοδο, οπότε κανένας δεν μπορούσε να βγει εκτός πόλης, εκτός και αν συνέτρεχε κάποιος πολύ σοβαρός λόγος. Εγώ, πάντως, πιστεύω πως η ηχογράφηση του νέου άλμπουμ των North of South πρόκειται για έναν άκρως σοβαρό λόγο, έτσι δεν είναι; (γέλια)

Υπάρχουν κάποιοι πολύ ιδιαίτεροι καλλιτέχνες εντός του νέου άλμπουμ. Τι μπορείς να μας πεις γι’ αυτούς; Πώς ήρθες σε επαφή μαζί τους;

Φυσικά, πολύ εκλεκτοί καλλιτέχνες! Εντός του νέου δίσκου περιλαμβάνονται δυο άκρως εντυπωσιακές συνεργασίες, αν και, προσωπικά, θεωρώ πως όλοι τους είναι εκπληκτικοί, ακόμη και όσοι εξ αυτών δεν είναι και τόσο δημοφιλείς. Ο τραγουδιστής των Evergrey, Tom S. Englund, συμμετέχει στο “Soul Cartography”. Λατρεύω τη φωνή του, βάζει πολλή ψυχή στο τραγούδι του. Οπότε απλά του έστειλα ένα e – mail, παρουσιάζοντας τον εαυτό μου και ζητώντας του να συμμετέχει τραγουδώντας τα “καθαρά” φωνητικά μέρη του εν λόγω τραγουδιού. Του άρεσαν όσα κάνω με τους North Of South, οπότε αποδέχτηκε την πρόταση και προσέθεσε την δική του πινελιά μαγείας στο συγκεκριμένο κομμάτι. Η συνεργασία μου με τον Σάκη Τόλη (Rotting Christ) προέκυψε με έναν αρκετά παρόμοιο τρόπο, ενώ οφείλω να ομολογήσω πως πρόκειται για έναν άκρως φιλικό και θερμό άνθρωπο, οπότε το να δουλέψω μαζί του αποτέλεσε μια μοναδική εμπειρία. Από την πρώτη κιόλας στιγμή ένιωσε την σύνδεση με την φύση του τραγουδιού Just Fourteen Seconds, κατανοώντας την ιδιαίτερη μίξη black/death metal με στοιχεία από flamenco. Το εν λόγω τραγούδι περιλαμβάνει, επίσης, δύο τοπικούς καλλιτέχνες, οι οποίοι είναι φίλοι μου.  Έναν τραγουδιστή flamenco, ονόματι Javier Caminero, καθώς και έναν λαϊκό μουσικό, ονόματι Rodrigo Martinez, ο οποίος παίζει φλάουτο. Τέλος, οφείλω να αναφέρω την εμφάνιση της Rebecca Stanley, η οποία κάνει μερικά περάσματα σε πέντε κομμάτια του συγκεκριμένου δίσκου, περιλαμβάνοντας τα κύρια φωνητικά στο Swim Among The Stars. Πρόκειται για μια εκπληκτική τραγουδίστρια. Ανακάλυψα την Rebecca χάρις στην μπάντα της, τους The Mariana Hollow, ένα άκρως ταλαντούχο μουσικό συγκρότημα από το Ηνωμένο Βασίλειο. Ερωτεύτηκα τόσο το τελευταίο τους άλμπουμ όσο και την φωνή της, οπότε επικοινώνησα μαζί της και δέχτηκε να τραγουδήσει στο νέο μου άλμπουμ.

Πιστεύεις πως οι καλεσμένοι καλλιτέχνες προσέδωσαν μια ιδιαίτερη χροιά στον ήχο του συγκεκριμένου δίσκου;

Αυτό ισχύει, Μιχάλη! Οι North of South πρόκεινται για ένα ατομικό μουσικό project, αλλά προτιμώ να πιστεύω πως έχουν ένα πιο συλλογικό ύφος. Επιδιώκω να αντλώ έμπνευση καθώς και ιδέες από εξωγενείς παράγοντες, καθότι δεν ζω σε μια φούσκα. Ως εκ τούτου, οι συγκεκριμένες συνεργασίες κατέστησαν στο τελικό προϊόν πλουσιότερο όσον αφορά τις μουσικές του αποχρώσεις. Παράλληλα, αποτέλεσαν μια συναρπαστική εμπειρία για εμένα, καθότι μου επέτρεψαν να συνεργαστώ με καλλιτέχνες τους οποίους πραγματικά θαυμάζω. Εν τέλει, θεωρώ τον εαυτό μου περισσότερο ως έναν οπαδό και ακροατή του metal παρά ως έναν καλλιτέχνη, οπότε οι συγκεκριμένες συνεργασίες επρόκειτο για ένα όνειρό μου το οποίο έγινε πραγματικότητα.

Συγκρίνοντας το ντεμπούτο άλμπουμ σου με το “The Tides In Our Veins” τι διαφορές παρατηρείς; Θα χαρακτήριζες το πρώτο σου άλμπουμ ως μια διαδικασία απόκτησης γνώσεων;  Θεωρείς πως το EP το οποίο κυκλοφόρησες μεταξύ των δύο άλμπουμ λειτουργεί ως κάποιου είδους “γέφυρα”;

Είμαι άκρως περήφανος για όλα όσα έχω κυκλοφορήσει με τους North of South, ακόμη και με τις ατέλειές τους. Θεωρώ πως το πρώτο μου άλμπουμ, με τίτλο “New Latitudes”, πρόκειται για μια προ-οικονομία όσων πρόκειται να ακολουθήσουν από τους North of South στο μέλλον. Το EP, με τίτλο The Dogma and The Outsider, επρόκειτο για μια συνέχεια του πρώτου δίσκου, η οποία τέθηκε σε ορισμένους περιορισμούς εκείνη τη χρονική περίοδο λόγω διαφόρων προσωπικών παραγόντων. Είχα μισό χρόνο για να συνθέσω και να ηχογραφήσω πριν από την γέννηση του γιού μου, τον Ιανουάριο του 2019. Οπότε ετοίμασα έξι αυθεντικά τραγούδια και δύο διασκευές, μια από Björk και μια από The Police, οπότε και αποφάσισα να τα δημοσιεύσω σε ένα EP, παρότι τα 35 λεπτά της συνολικής τους διάρκειας είναι πολλά για EP. Για το “The Tides In Our Veins” είχα περισσότερο διαθέσιμο χρόνο. Ως εκ τούτου, θεωρώ πως προβάλλει έναν πιο ώριμο και, σίγουρα, πιο σκληρό ήχο. Πιστεύω πως περιέχει πιο έντονα στοιχεία metal, συνδέοντάς τα με πολλές διαφορετικές επιρροές, όπως μελωδική jazz, pop και Latin μουσική. Νιώθω πως ανοίγει μια πόρτα προς το μέλλον μου, αναφορικά με την παραγωγή πιο σκληροπυρηνικών τραγουδιών, χωρίς να εξαιρούνται τα fusion στοιχεία, το οποίο αποτελεί ένα εξέχον διακριτικό σημείο της μουσικής των North Οf South.

Υπάρχει κάποιο βαθύτερο νόημα πίσω από τον τίτλο του άλμπουμ;

Ο τίτλος του άλμπουμ κάνει αναφορά σε έναν στίχο του Αμερικανού ποιητή, Robinson Jeffers, ο οποίος λέει “The tides are in our veins“. Συμβολίζει τα συναισθήματά μας, αυτό που πραγματικά είμαστε, τον τρόπο με τον οποίο διαχειριζόμαστε τις καλές και τις κακές μας στιγμές. Μια γεμάτη ζωή προϋποθέτει να βιώνεις όχι μόνο την χαρά, αλλά και την τραγωδία και την απογοήτευση, συναισθήματα τα οποία είναι απαραίτητα καθότι προσδίδουν αξία στις στιγμές της ευτυχίας μας. Η συνεχής αλλαγή, αυτή η δυναμική, είναι αυτό το οποίο μας καθιστά ζωντανούς και ανθρώπους. Οπότε, αυτές είναι οι παλίρροιες όπου κυλούν στις φλέβες μας.

Λένε πως το δεύτερο άλμπουμ ενός καλλιτέχνη είναι, συχνά, πιο σημαντικό από το ντεμπούτο του. Συμφωνείς με αυτό; Ένιωσες κάποιου είδους πίεση καθώς δούλευες το νέο άλμπουμ;

Δεν μπορώ να πω πως ένιωσα κάποια ιδιαίτερη πίεση, ίσως εξαιτίας του γεγονότος πως οι North Οf South δεν είναι και τόσο διάσημοι ακόμα. Τώρα που το δεύτερο άλμπουμ λαμβάνει πληθώρα άκρως θετικών κριτικών, μπορεί να τεθούν υψηλότερες προσδοκίες για το τρίτο άλμπουμ. Αλλά δεν το εκλαμβάνω ως αρνητική πίεση. Υποθέτω πως ένας από τους κυριότερους στόχους του εκάστοτε καλλιτέχνη είναι η βελτίωση, το να μαθαίνει και να εξελίσσεται διαρκώς δημιουργώντας ολοένα και καλύτερη μουσική. Είμαι πολύ ευχαριστημένος με το “The Tides In Our Veins”, αλλά, προς το παρόν, εστιάζω στο να ξεπεράσω τον εαυτό μου, αναδιαμορφώνοντας τον ήχο των North Οf South και εκπλήσσοντας το κοινό για μια ακόμη φορά μέσω της επόμενης κυκλοφορίας.

Τι μπορείς να μας πεις για την μέθοδο την οποία ακολουθείς κατά την σύνθεση των τραγουδιών; Τι έρχεται πρώτα, η μουσική ή οι στίχοι;

Η μουσική έρχεται πάντα πρώτη και μετά οι στίχοι, παρότι τους θεωρώ ένα ουσιαστικό και κομβικής σημασίας στοιχείο για τους North Οf South. Τις πιο πολλές φορές, θέτω τα θεμέλια του τραγουδιού μέσω της ακολουθίας των riffs των κιθάρων. Εκείνη η στιγμή σηματοδοτεί την αρχή μιας διαδικασία επικάλυψης διαφορετικών μουσικών στρωμάτων: synths, ενορχήστρωση, τύμπανα, μπάσο, πιάνο και άλλα “ανορθόδοξα” μουσικά όργανα, χωρίς καμία συγκεκριμένη σειρά. Στη συνέχεια, όταν φτάσω στο σημείο όπου έχω διαμορφώσει έναν άκρως καθορισμένο καμβά, εργάζομαι επί των στίχων καθώς και επί των φωνητικών μελωδιών.

Όσον αφορά τους στίχους, τι σε εμπνέει κατά την δημιουργία τους; Γνωρίζω πως το πρώτο κομμάτι του δίσκου μιλάει για τον γιό σου…

Πολύ σωστά, το A Pinch Of Stardust αποτελεί κάποιου είδους περίληψη του τι σημαίνει για εμένα το γεγονός πως έγινα πατέρας, ενώ αφηγείται όλα όσα νιώθω, όλα όσα εύχομαι για τον γιο μου, όλα όσα φοβάμαι πως ενδέχεται να κάνω λάθος ως πατέρας, όλα όσα υποθέτω πως ο γιος μου περιμένει από την ζωή καθώς και το πώς δύναμαι να τον βοηθήσω κατά την επίτευξη των στόχων του. Κατά κάποιον τρόπο, περιέχει τα απαραίτητα μηνύματα τα οποία θα ήθελα να του μεταδώσω στην περίπτωση όπου δεν θα ήμουν πια εδώ αύριο. Επίσης αντικατοπτρίζει την αίσθηση πληρότητας την οποία νιώθω χάρις σε αυτόν, σε συνδυασμό με το γεγονός πως είμαστε τόσο παροδικοί και περιστασιακοί σαν άνθρωποι, καθότι αποτελούμε ένα τίποτα μπροστά στο σύμπαν και την αιωνιότητα. Οπότε νιώθω πως εγώ και ο γιος μου αποτελούμε απλά μια “πρέζα αστερόσκονης βγαλμένη από το ίδιο μικρό δοχείο”, όπως αναφέρεται και στους στίχους. Οι στίχοι του άλμπουμ προσπαθούν να αποφύγουν την συνηθισμένη θεματολογία του metal, όπως την εξύμνηση του θανάτου, τις gore ιστορίες, την μαγεία, το σεξ, τα ναρκωτικά και το rock and roll. Σαν ακροατής, μπορώ να τα απολαύσω, αλλά, σαν καλλιτέχνης, δεν είναι εντός των προτιμήσεών μου. Νιώθω πιο κοντά με θέματα όπως οι ανθρώπινες σχέσεις, τα συναισθήματα, η αλληλεπίδρασή μας με το σύμπαν, το αίνιγμα του χρόνου, τα μυστήρια του συνειδητού και του ασυνείδητού μας. Οι στίχοι μου είναι γεμάτοι οπτικές μεταφορές καθώς και λογοτεχνικές αναφορές. Για παράδειγμα, το White Blindness είναι επηρεασμένο από ένα μυθιστόρημα του Πορτογάλου José Saramago με τίτλο Blindness, ενώ εντός του Soul Cartography κάνω αναφορά στον Josef Kafka.

Μεσογειακό extreme progressive metal. Δεν συνηθίζω να συμφωνώ με τα όσα αναφέρουν οι δισκογραφικές για τις μπάντες τους, αλλά πιστεύω πως ο συγκεκριμένος χαρακτηρισμός είναι αρκετά ακριβής! Πώς αυτό εφαρμόζεται στη μουσική όμως;

Προτιμώ οι άνθρωποι να εξάγουν τα δικά τους συμπεράσματα, αλλά, σαν μια συνοπτική αναφορά, θα μπορούσε να αληθεύει. Το Λατινικό καθώς και το Μεσογειακό στοιχείο είναι άκρως ορατά εντός της μουσικής μου, καθότι, εκτός των άλλων, υπάρχουν αρκετοί ισπανικοί στίχοι ή αποσπάσματα από ισπανικά λογοτεχνικά έργα στη μουσική των North Of South. Μουσικά, αποτελεί την πολιτισμική μου κληρονομιά, την καταγωγή μου, τα ακούσματα τα οποία με περιέβαλαν από όταν ήμουν παιδί. Νιώθω πως το ύφος της μουσικής μου αποτελεί φυσικό επακόλουθο ενός ισπανού καλλιτέχνη. Το θεωρώ λίγο περίεργο και αφύσικο να προέρχεσαι από την Νότια Ευρώπη και να τραγουδάς για την νορβηγική μυθολογία εξυμνώντας τον Odin (γέλια). Υποθέτω πως η μουσική των North Of South περιλαμβάνει ορισμένα “extreme” στοιχεία. Το death καθώς και το black metal αποτελούν τις κυριότερες μουσικές επιρροές μου, ενώ τα growls, τα σκληρά φωνητικά, τα blastbeats καθώς και οι πιο σκληροπυρηνικοί στίχοι πρόκειται για κάτι το οποίο προσπαθώ σιγά – σιγά να καλλιεργήσω στη μουσική μου. Τέλος, μου αρέσει η ταμπέλα του “progressive” αλλά όχι με την ορθόδοξη σημασία της, καθότι οι North Of South δεν ακούγονται σαν τους Dream Theater, τους Queensryche ή τους Fates Warning, παρότι λατρεύω αυτές τις μπάντες. Αντιλαμβάνομαι το εν λόγω concept ως μια ανάγκη αποτίναξης κάθε προκαθορισμένου κανόνα αναφορικά με την δημιουργία ενός κομματιού. Μπορείτε να περιμένετε σχεδόν τα πάντα από την μουσική των North Of South!

Αυτό το άλμπουμ περιελάμβανε, για μια ακόμη φορά, αρκετά καλαίσθητα μουσικά βίντεο κλιπ. Πόσο σημαντική είναι για εσένα η οπτική απεικόνιση της μουσικής σου;

Σε ευχαριστώ, Μιχάλη. Η μουσική αποτελεί τον κυριότερο παράγοντα της εξίσωσης, αλλά όχι τον μοναδικό. Βλέπω τους North Of South ως ένα διεθνές καλλιτεχνικό concept, εντός του οποίου τα πάντα παίζουν τον ρόλο τους. Ως εκ τούτου, η οπτική πλευρά των κομματιών καθώς και η δική μου εικόνα αποτελούν μέρος του μηνύματος όπου επιθυμώ να μεταδώσω στο κοινό. Επιθυμώ να σκέφτομαι πως, και οπτικά, οι North Of South απέχουν αρκετά από τα στερεότυπα του metal.

Μουσική και διαδίκτυο. Φαίνεται να υπάρχει μια σχέση αγάπης – μίσους ανάμεσα στους καλλιτέχνες και το διαδίκτυο. Ποια είναι η άποψή σου επί του θέματος;

Δύσκολη ερώτηση (γέλια). Είμαι 42, οπότε έχω γνωρίσει και τους δύο κόσμους: πριν και μετά το διαδίκτυο. Μου αρέσει που μπορώ να επικοινωνώ με metal ακροατές από ολόκληρο τον κόσμο και ακόμη και να αναπτύσσω στενές επαφές με ορισμένους εξ αυτών. Εκτός των άλλων, το διαδίκτυο πρόκειται για ένα ισχυρό εργαλείο για τους πιο underground καλλιτέχνες, αλλά, για τον ίδιο λόγο, υπάρχουν τόσοι πολλοί καλλιτέχνες εντός της μουσικής σκηνής, γεγονός το οποίο καθιστά ακόμη δυσκολότερη την προβολή και την απόκτηση δημοσιότητας. Σε κάθε περίπτωση, η μουσική βιομηχανία, όπως την γνωρίζαμε στο παρελθόν, έχει καταστραφεί πλέον. Ακόμη και η metal σκηνή μονοπωλείται από 4-5 μεγάλες δισκογραφικές οι οποίες παρέχουν στο κοινό συγκεκριμένες στερεοτυπικές κυκλοφορίες δίσκων σαν να είναι γρήγορο φαγητό. Η παράδοση του να θεωρούμε την μουσική ως ένα προϊόν πολιτισμού όπου αξίζει να επενδύσεις τα χρήματά σου επί αυτού έχει πλέον εκλείψει, τόσο στην νέα όσο και στην παλαιότερη γενιά ακροατών. Η εν λόγω κατάσταση μας οδηγεί σε ένα σενάριο κατά το οποίο θα υπάρχουν ολοένα και λιγότεροι μουσικοί οι οποίοι θα είναι εις θέση να βιοποριστούν από την τέχνη τους, καθώς και ολοένα και περισσότεροι ταλαντούχοι μουσικοί οι οποίοι θα πρέπει να βγάζουν τα προς το ζην τους από άλλες δουλειές, επενδύοντας τα λεφτά και τον ελεύθερο χρόνο τους στο “μερικής απασχόλησης” μουσικό τους όνειρο.

Που μπορεί κάποιος να βρει και να προμηθευτεί τον νέο σου δίσκο;

Είναι διαθέσιμος στην επίσημη ιστοσελίδα των North of South.

Έχεις επισκεφτεί ποτέ την Ελλάδα;

Όχι ακόμη, αλλά πρόκειται για έναν άκρως επιθυμητό μελλοντικό προορισμό για εμένα. Μου αρέσει να ταξιδεύω και να εξερευνώ νέες κουλτούρες, αλλά, όταν πρόκειται για την Ευρώπη, προτιμώ να ταξιδεύω με το αυτοκίνητο, ούτως ώστε να αφιερώνω πολλές μέρες, πηγαίνοντας σε πολλά μέρη και να εισέρχομαι βαθύτερα στην ιδιοσυγκρασία και τις αξίες των άλλων ανθρώπων. Οπότε, από αυτήν την οπτική, η Ελλάδα πρόκειται για μια από τις πιο απομακρυσμένες ευρωπαϊκές περιοχές από την Ισπανία και αποτελεί μια εκκρεμότητά μου. Αποτελεί μια τρομερή αντίφαση, καθότι νιώθω μια ισχυρή πολιτισμική σύνδεση μεταξύ ημών, των Ισπανών, και υμών, των Ελλήνων. Και αυτό αποτελεί κάτι στο οποίο ο Σάκης Τόλης και εγώ συμφωνήσαμε απόλυτα κατά την διάρκεια της συνεργασίας μας. Ακόμη και όταν ακούν κάποιον Έλληνα να μιλάει στην τηλεόραση, όπως, για παράδειγμα, τον πρωθυπουργό σας, μου φαίνεται λες και ακούω κάποιον ισπανό να μιλάει… αλλά χωρίς να καταλαβαίνω λέξη (γέλια)! Οι προφορές μας μοιάζουν πολύ! Σίγουρα θα επισκεφτώ την Ελλάδα σύντομα. Και, φυσικά, λατρεύω την metal σκηνή σας, η οποία αποτελείται από τόσους εξαιρετικούς καλλιτέχνες όπως οι Rotting Christ, οι On Thorns I Lay, οι Nightfall, οι SepticFlesh, οι Exhumation, οι Necromantia, οι Yoth Iria, οι Firewind, οι Wardrum, οι Swan Christy, οι Karmic Link καθώς και πολλοί άλλοι.

Σε ευχαριστώ πολύ για τον χρόνο σου! Μπορείς να κλείσεις αυτή τη σύντομη συνέντευξη με ένα μήνυμα προς όλους τους αναγνώστες μας!

Chechu Nos : Σε ευχαριστώ πολύ τόσο για τον χρόνο και το ενδιαφέρον σου όσο και για την ορατότητα την οποία προσέφερες στους North Οf South για τους Έλληνες (καθώς και τους διεθνείς) αναγνώστες του Greek Rebels. Οποιοσδήποτε επιθυμεί να εκπλαγεί από μια διαφορετική προσέγγιση επί του metal, άνευ προκαθορισμένων κανόνων και περιορισμών, του συνιστώ ανεπιφύλακτα να τσεκάρει την μουσική των North Οf South, και ιδίως το τελευταίο άλμπουμ τους, με τίτλο “The Tides In Our Veins”. Τα λέμε!

Συνέντευξη: Μιχάλης Νταλάκος
Μετάφραση: Κατερίνα Νίκου

Facebook
Instagram   
Bandcamp
Spotify

Band Members
Chechu Nos – όλα τα όργανα

Discography
New Latitudes, 2018
The Tides In Our Veins, 2021

Θέλω να το μοιραστώ:

Leave a Reply

Your email address will not be published.

X