Συνεντεύξεις

Proscriptor McGovern’s Apsu

Υπάρχουν συνεντευξιαζόμενοι που τους τα βγάζεις με το τσιγκέλι, υπάρχουν οι ομιλητικοί και οι ευχάριστοι, και υπάρχει και ο Proscriptor McGovern, ο οποίος πραγματικά δε σταματούσε να αναλύει με την παραμικρή λεπτομέρεια τα πάντα με αποτέλεσμα αυτή η συνέντευξη να βγει μεγαλύτερη απ’ ότι περιμέναμε. Για να δούμε τι μας είπε.

Σας ευχαριστώ πολύ για αυτή τη συνέντευξη και συγχαρητήρια για το νέο album. Είσαι ευχαριστημένος από το τελικό αποτέλεσμα και το νέο line-up; Ποιες είναι οι αντιδράσεις των οπαδών;

Καταφατικά! Είμαι ολόψυχα ικανοποιημένος με το συνολικό αποτέλεσμα του album, το νέο line-up, ωστόσο η παγκόσμια ανταπόκριση δεν ήταν τίποτα περισσότερο από ευημερούσα.

Το line-up του νέου συγκροτήματος αποτελείται από βετεράνους μουσικούς. Τι σας οδήγησε στην επιλογή αυτών των μουσικών;

Στο τελευταίο τμήμα του 2016, οι Absu είχε την τιμή να είναι άμεσο support των Possessed για μια ευρωπαϊκή περιοδεία. Παρατηρώντας τις εξέχουσες δεξιότητές του στην κιθάρα, καθώς και τα εντυπωσιακά χαρακτηριστικά του, ήταν προφανές ότι ο Vaggreaz ήταν ο ιδανικός υποψήφιος για τους Proscriptor McGovern’s Apsû που χειριζόταν όλα τα καθήκοντα κιθάρας/τραγουδοποιίας, μαζί με τον Ezezu. Παρεμπιπτόντως, το ψευδώνυμο Vaggreaz μεταφράζεται ως εξής: “το δεύτερο πνεύμα Goetic Magick Cycle γνωστό και ως Vagreasz. Όπως το πρώτο πνεύμα, ο Bael, η κυριαρχία του βρίσκεται στην ανατολική συνοικία του ναού. Κάθεται καβάλα σε έναν κροκόδειλο, φέρει έναν Φοίνικα στον καρπό του και μπορεί να διδάξει οποιαδήποτε γλώσσα ανά Μάγο που τον καλεί. Σεισμοί και κατεστραμμένες περιουσίες βρίσκονται υπό τον έλεγχό του – κυβερνούν 31 λεγεώνες πνευμάτων, ενώ η απόδοση του στον Ζωδιακό κύκλο είναι στον Κριό.”

Η συμμαχία του Vorskaath με τους Absu έχει καθιερωθεί εδώ και τρεις δεκαετίες και η ιδέα της συγχώνευσης μουσικών ταυτοτήτων επιτέλους στερεώθηκε για το νέο album. Έχει συμπληρώσει κενά όπου είναι δυνατόν, από φρενήρη έως ταλαντευόμενα, ενώ έφερε την τέχνη του σε αυτήν την επανασχεδιασμένη τάξη της Σουμεριακής παράδοσης και της μεταφυσικής Αρκάνα. Όσον αφορά τη θέση μου ως live φωνητικά στους Zemial, αυτή τη στιγμή εκκρεμεί κάπως. Το 2019, βίωσα τρεις αξέχαστες στιγμές σε festival μοιράζοντας τη σκηνή μαζί τους, αλλά με τα τρέχοντα προγράμματα και των δύο συγκροτημάτων, η συνέχισή μου είναι απροσδιόριστη αυτή τη στιγμή.

Το πλήθος των καλεσμένων συμμετεχόντων ήταν ο υγροποιητικός υδράργυρος της τελευταίας πινελιάς του άλμπουμ! Για αρχή, ο κ. Eriksen συνεισέφερε κιθαριστικά solo για τα δύο προηγούμενα άλμπουμ των Absu, οπότε η συνέχισή του ήταν προφανής. Εκτός από τις δολοφονικές ικανότητές του, το να έχεις τον κιθαρίστα τόσο των Mayhem όσο και του Aura-Fucking-Noir ήταν πραγματική πολυτέλεια! Όντας λυσσασμένος θιασώτης των Γάλλων Agressor από το 1991, ο Sir Colin-Tocquaine συνέβαλε επίσης ένα εξαιρετικό solo για το άνοιγμα του album. Ο The Dark, που αναδύονται από τον πανίσχυρο Agatus, δεν είναι μόνο ένας συνάδελφος εδώ και τρεις δεκαετίες, αλλά και ο αδερφός/σύντροφος του Vorskaath. Και, μετά από τόσα χρόνια, η ευφωνημένη συνεργασία άργησε πολύ, πολύ. Τέλος, η προσθήκη των solo του Ross The Boss ήταν μια ύψιστη στιγμή, καθώς παρενέβη άψογα τους “death tones” του για το τραγούδι “Mirroracles”. Με αξιόπιστη δικτύωση και ακριβή συγχρονισμό, απλά αιτήθηκα και αυτός απλά απέδωσε με σθένος και δύναμη. Επιπλέον, ποτέ δεν αλληλεπιδρούσα ούτε τον ήξερα από το παρελθόν, καθώς ήταν ένα αβίαστο έργο να τον κυνηγήσω. Ήταν τουλάχιστον μια ικανοποιητική εμπειρία.

Για τι μιλάει το album; Ασχολείται με κάποιο φιλοσοφικό θέμα; Επίσης, από πού αντλείς έμπνευση όταν γράφεις νέα μουσική;

Με μυθολογικούς όρους, ο Apsû (σ.σ.: Βαβυλωνιακός υπαινιγμός) είναι ο αρχέγονος Σουμεριο-Ακκαδικός ημίουργος που προσωποποιεί την αρχέγονη Άβυσσο των θορυβωδών γλυκών νερών κάτω από τη γη και τον παντογενή των ουρανών. Ως σύζυγος της Tiamat, ο Apsû είναι ο αρχέγονος κόλπος του Χάους και των υφάλμυρων αλμυρών νερών. Όταν οι δύο συγκρούστηκαν, η Psychosomatic κρατήθηκε αιχμάλωτη σε ακινησία σαν τον κάτω κόσμο.

Με μεταφυσικούς όρους, το Apsû είναι η ψυχολογική συσχέτιση μεταξύ του φαινομένου και του ονομαστικού: του ψευδαισθητικού και του πραγματικού. Μαγικά θεωρημένο, το “Crossing the Abyss” είναι η υπέρβαση του κόσμου του υποκειμένου και του αντικειμένου – επιλύοντας τις αντινομίες της εγκόσμιας συνείδησης. Το πιο σημαντικό είναι ότι είναι το πιο κρίσιμο στάδιο στο Πνευματικό Μονοπάτι. Εάν η διέλευση δεν επιτευχθεί άψογα, προκύπτει παράνοια, προσωρινή ή μόνιμη. Αυτό τώρα οδηγεί στον προσδιορισμό μεταξύ Supernals και Infernals στο Qabalistic System of the Tree of Life.

Αυτά τα δύο αντίστοιχα αντιπροσωπεύονται από δύο τρίγωνα, τα οποία σχηματίζουν μια ενοποιημένη σύνθεση που ονομάζεται Unicursal Hexagram. Ένα προς τα κάτω τρίγωνο (σ.σ.: Supernal) και ένα όρθιο τρίγωνο (σ.σ.: Infernal) συμβολικά γίνεται Unicursal που σημαίνει ότι δεν υπάρχει πλέον διαχωρισμός μεταξύ των δύο. Για να κάνουμε μια απολύτως σαφή αναλογία, είναι σαν να μην υπάρχει διαχωρισμός μεταξύ “μυθολογίας” και “απόκρυφων” επιστημών σε αυτό το album – και οι δύο βαθιά συγχωνευμένες μεταξύ τους.

Με όρους ‘mythological occult metal’, οι ακόλουθες θεματικές εικασίες μπορούν να βρεθούν εντός του λυρικού περιεχομένου, οι οποίες αντιπροσωπεύονται επίσης από εικονογραφήσεις θεωρητικών πιάτων:

Consecrated Arithmantia
Death Posture Opposing The Bornless Ritual
Fractal Ontology
Liber Al Vel Legis
Mereological Nihilism Versus Metaphysical Solipsism
Wordless Aeon, The (Veil Of The Abyss Ordeal)
Trigrammaton Gematria
Zos Vel Thanatos Formula, The

Ωστόσο, η Θελημική Μαγεία και η Μυθολογία της Εγγύς Ανατολής είναι θεμέλια που υπογραμμίζουν τους προαναφερθέντες διορατικούς.

Αναγκαστικά το παραδέχομαι: η προσάρτηση αυτού του όγκου έρευνας εξέτασε τις πιθανότητες και των δύο θετικών / αρνητικών τάξεων μαζί με τις πρώιμες / τελευταίες ηλικίες του σύμπαντος. Έχω εκθέσει έναν μεγάλο αριθμό πειραμάτων κατά τη διάρκεια αυτού του album, πολλά από τα οποία βασίζονται στην πειστική εφαρμογή των ενεργών σε παθητικά.

Με ολόκληρο το album γραμμένο σε ποιητική μορφή  «vers libre» (ελεύθερος στίχος), τα ακόλουθα χαρακτηριστικά είναι η άποψη, ο στιχουργικός χρόνος, η φωνή των χαρακτήρων και η περίληψη που έχουν συντεθεί για κάθε τραγούδι:

I. Amenta: Accelerando: Azyn including Hierophantasmal Expounder
Point Of View: 1st & 3rd Person / Tense: Present
Voice: Protagonist/Dramatic Versus Omniscient/Interior Monologue

Overview:
Amenta = Underworld Of The Forgotten Ones (Sub-Consciousness)
Accelerando = Gradual Tempo Increase In Music
Azyn = Gateway To The Abyss & Wordless Aeon Accomplice

Αναφερόμενος επίσης ως ο «Καταλύτης Οκτίνομος» ή «Ο Βαθμός του Λόγου», ο Ιεροφαντασμικός Επεξηγητής είναι ο υπέρτατος θαυματουργός της Μαγικής Συνείδησης. Οι διδασκαλίες του και η απτή επιρροή του προέρχονται από το Διπλό (Οφιδιακό) Ρεύμα, όπως δηλώνει ο όρκος του: «Η έξοδος μεταξύ του Ma’at σημαίνει ότι μπαίνεις ανάμεσα στον Moth (σ.σ.: Και το αστέρι του Set). Έτσι έχουμε αστέρι & αστέρι, σύστημα & σύστημα; ας μην ξέρει ο ένας καλά τον άλλο».

II. Esoterically Excoriating The Exoteric
Point Of View: 3rd Person / Tense:Present
Voice: Omniscient/Interior Monologue

Overview:
Βασισμένο στο μωβ φεγγάρι Qliphoth στο Absu (Apsû), αυτό το τραγούδι φωνάζει τον Σιωπηλό που καταδιώκει τη γη, κόβει τα βαθιά και σηματοδοτεί στη βαθυλική (ωκεάνια) γλώσσα του «μεταφυσικού απογείου». Από την καταστροφή του νου που δίνει. γέννηση στο Χάους, ο τίτλος του “Esoterically Excoriating The Exoteric” είναι μια περίπτωση «αλλιτερισμού»: λέξεις που ξεκινούν με τον ίδιο ήχο, λέξεις τοποθετημένες στενά μεταξύ τους και περιλαμβάνουν την επανάληψη των γραμμάτων.

Absu [309] < Abyss > (309) S.E.T. < Apsû {..:DCCXXVI:..}

III. Quasaric Pestilence
Point Of View: 1st & 3rd Person / Tense: Past
Voice: Protagonist/Dramatic Versus Omniscient/Interior Monologue

Overview:
Εμπνευσμένο από τη διάθεση του Ra–Hoor–Khuit ως Ήλιου (γιος) του Tiphareth, το “Quasaric Pestilence” καλεί τις έντεκα Power Zones του Tree Of Life. Η αλχημική του ερμηνεία, στιχουργικά, υπονοεί ότι η μαγική δύναμη βρίσκεται στο φως του ήλιου και στις ουράνιες διαμορφώσεις.

IV. Mirroracles
Point Of View: 3rd & 1st Person / Tense: Present
Voice: Omniscient/Interior Versus Protagonist/Dramatic Monologue

Overview:
Ως συνέχεια της συνάφειας του “Quasaric Pestilence”, αυτό το τραγούδι αντανακλά την «κρυμμένη και επιφανή» μεγαλοπρέπεια του Tiphareth ή του Ever–Coming One. Και τo “Mirrorcles” είναι ακριβώς αυτό: τα «θαύματα» πλήττουν την απόκρυφη επιστήμη με κάποια μορφή ή τρόπο. Από αρχαίους εξορκιστές μέχρι σύγχρονους μάγους, οι σοφοί έχουν γίνει μάρτυρες θαυμάτων – αψηφώντας τους παραφυσικούς νόμους, τεντώνοντάς τους σε απίστευτο βαθμό και τελικά ζυγίζοντας τέτοιες μαρτυρίες που κατακλύζουν τους κυνικούς.

V. In–Betweeness Gateway Commuters
Point Of View: 3rd Person & 1st / Tense: Past & Present
Voice: Omniscient/Interior Versus Protagonist/Dramatic Monologue

Overview:
Το “In–Betweeness Gateway Commuters” είναι μια είσοδος πέρα από τα Unzoned Wastes, ένας αρραβώνας σχετικά με την επαφή με τις δυνάμεις πίσω από τις χωρικές πύλες. Η προερχόμενη σύνθεση του τραγουδιού λαμβάνεται υπό περιέργεια έξω από νεκρομαντικές διαδικασίες και, στη συνέχεια, μεταφράζεται σε μια σουμεριακή πεμπτουσία.

VI. Jupiter In Capricornus
Point Of View: 3rd Person / Tense: Past & Present
Voice: Omniscient/Interior Monologue

Overview:
Με επίκεντρο το “Chokmah’s Harmonious Change” και την κάρτα “Change – Two Of Disks” (Minor Arcana), το “figure 8–lemniscate” του φιδιού μετέφερε αυτό το τραγούδι σε ένα πολύ πιο βαθύ νόημα. Ο αριθμός οκτώ ανοίγει το πνεύμα κάποιου, από το οποίο ρέει το ρεύμα Qrixkuor από τον Δία σε έναν αντεπιλεγμένο Αιγόκερω. Επομένως, η ουρά στο στόμα της (Oroboros) σχηματίζει το σχήμα Οκτώ, την παράσταση του Άπειρου και την εξίσωση 0=2. (Liber LXV: Liber Cordis Cincti Serpente: V.V.V.V.V. > From Chaos Energy Returns To Chaos < Universal Constant)

VII. Dedicated To Thoth, But Azathoth Wasn’t Listening (A Necroloquy)
Point Of View: 3rd Person / Tense: Past & Present
Voice: Omniscient/Interior Monologue

Overview:
Ο Thoth, (Daäth/αλχημικός Ερμής) η αγγελιαφόρος θεότητα της εφεύρεσης και του χρόνου, είναι από πολλές απόψεις μια πλήρης προσωπικότητα «αυτοδημιουργίας» ενώ κατά καιρούς συνυπάρχει ως «μη μονοθεϊστική». Η δημιουργία του εαυτού διέπει όλες τις αντιλήψεις της ψυχο-κοσμικής πεποίθησης. Αυτή η πεποίθηση ενσωματώνει στη συνέχεια το “Ibis Of The Abyss” (το αφιερωμένο πουλί που λάτρευαν οι αρχαίοι Αιγύπτιοι) και ο υπερβατικός συμβολισμός του είναι η αφοσίωση στην ικανότητά του. Το Azathoth, (επίσης μια μορφή του «Aza:» το βρώμικο υλικό όλων των δαιμόνων) η οντότητα με μεγάλη εξέχουσα θέση στο «Necronomicon Mythos», αποτελεί χαρακτηριστικό του υπέρτατου αντανακλαστικού της ικανότητας του Thoth και ωφελεί τις μεταπλατωνικές ενέργειες του «Ubbo Sathia» (κεντρική γλυφή της Αβύσσου ή 13 «σφαίρες» από κάτω) σε μια προσπάθεια να ανατρέψουν την επιρροή του Thoth. Ξέρετε, αυτό θα μπορούσε να ήταν αφιερωμένο στον Azathoth, αλλά δεν άκουγε.

VIII. Caliginous Whorl
Point Of View: 1st & 2nd Person / Tense: Present
Voice: Protagonist/Dramatic Monologue

Overview:
Βασισμένο σε μια αποκλίνουσα εκδοχή του Bornless Ritual, αυτό το τραγούδι απαγγέλλει μια ερμηνεία ονείρου που βίωσα το 2003 από πνευματική παραφροσύνη. Ονειρευόμουν ότι με απεικόνιζαν ως «Κρεμασμένος», που είναι το 13ο φύλλο στο Major Arcana του «Thoth Tarot». Βασικά, φανταζόμουν τον εαυτό μου ως έναν ζοφερό, υποσιτισμένο και κρεμασμένο άντρα με το αριστερό μου πόδι να κρέμεται από ένα ανεστραμμένο ankh, που ήταν κολλημένο από ένα στριμμένο φίδι. Το δεξί μου πόδι ήταν λυγισμένο σε ορθή γωνία, απέναντι από το δεξί και το πόδι μου ήταν καρφωμένο σε έναν πράσινο κύκλο. Στη συνέχεια, τα χέρια μου τραβήχτηκαν έξω σε περίπου 45 μοίρες και τα χέρια μου καρφώθηκαν σε πράσινους κύκλους. Η λέξη «Ayin», που σημαίνει «μάτι», ήταν καρφωμένη στο αριστερό μου χέρι στο ankh, ενώ η λέξη Malkunofat ήταν καρφωμένη στο δεξί χέρι. (Sentinel of Maim: the 23rd Path of on the Tree of Life) Με άλλα λόγια, αιωρήθηκα στην αιωνιότητα, κρεμασμένος και καταποντισμένος σε μια στριμμένη μορφή αυτοθυσίας. Καθώς το στριμμένο φίδι ήταν κουλουριασμένο γύρω από τον κορμό μου, ένιωσα τον εαυτό μου σαν ένα με τον Caliginous Whorl.

ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Κατά τον πέμπτο Στίχο του τραγουδιού, εναλλάσσω τη φράση “I am He” εννέα φορές, η οποία επιβεβαιώνει την καταστροφή της αίσθησης διαχωρισμού μεταξύ «εαυτού» και εαυτού. Επιβεβαιώνει την ύπαρξη, αλλά μόνο του τρίτου προσώπου.

The Coagulating Respite
Point Of View: 1st Person / Tense: Present
Voice: Protagonist/Dramatic Monologue

Overview:
Η οντολογία του “Coagulating Respite” αναφέρεται στο The Azoth Ritual and the Seven Stages of the Alchemical Operation. (V.I.T.R.I.O.L) Το «Azoth» είναι ένα από τα πιο απόκρυφα ονόματα της Πρώτης Ύλης. Το «Α» και το «Ω» στη λέξη σχετίζονται με το «άλφα» και το «ωμέγα»: τα γράμματα αρχής/τέλους του ελληνικού αλφαβήτου. Έτσι, η λέξη προορίζεται να μεταφέρει την υπόθεση της Πρώτης ύλης και τους μετασχηματισμούς της. Με αυτή την έννοια, το Azoth αντιπροσωπεύει όχι μόνο τη χαοτική Πρώτη Ύλη στην αρχή του Έργου, αλλά και την τελειοποιημένη ουσία της στο τέλος του Έργου. Από την πύρωση, η γουλίνα πολλαπλασιάζει τις ιτιές. Η πήξη αναφέρεται στην πρώτη και την τελευταία ακτίνα του διαλογιστικού εμβλήματος του Azoth = V.I.T.R.I.O.L.

X. Prana: Therion: Akasha
Point Of View: 1st & 3rd Person / Tense: Present
Voice: Protagonist/Dramatic Versus Omniscient/Interior Monologue

Overview:
Prana = Sol/East/Vital Force Of Breath (Macroprosopus)
Therion = Space/Vital Force Against The Light (Nox Sign = Vir/East)
Akasha = Luna/West/Vital Force Of Spirit (Microprosopus)

Αυτό το τραγούδι βασίζεται στο θεώρημα “Trigrammaton Gematria” και στη Μακροκοσμική Δυαδικότητα μεταξύ Prana και Akasha. Το Therion, ένας απαίσιος αστερισμός που παραμονεύει μεταξύ των δύο, υψώνεται πάνω από την Άβυσσο και τους αποδίδει πιο κάτω στο Qabalistic Tree of Life. (Unus Deus/ARARITA)

XI. Tantrums Of Azag-Kkû
Point Of View: 3rd Person / Tense: Past
Voice: Omniscient/Interior Monologue

Overview:
Οι Μεσοποτάμιοι κατηγορούσαν τους δαίμονες ως μία από τις κύριες αιτίες όλων των συμφορών και των δεινών. Ωστόσο, το Azag-Kkû ήταν το πιο απεχθές και έντονο από όλα. Είχε την ικανότητα να κάνει τόσο τον ήλιο όσο και το φεγγάρι να εξαφανίζονται ενώ προβάλλει τους πιο αποτρόπαιους ήχους – να εκτοξεύει το σώμα της γης και να λούζει τη στρατόσφαιρα στο αίμα. Θεωρήθηκε ότι ήταν η αιτία της επιληψίας, της δερματικής νόσου, του πυρετού, της επιδημίας, της ελονοσίας, του ρίγους, της εξάντλησης, της ασθένειας και του ίκτερου για να αναφέρουμε μόνο μερικά. Ο Azag-Kkû ήταν τόσο αποτρόπαιος που η παρουσία του και μόνο έκανε τα ψάρια να βράζουν ζωντανά στα ποτάμια.

XII. Every Watchtower Within Is The Axis Of A Watchtower Without including Totemic Thresholds
Point Of View: 3rd Person / Tense: Present
Voice: Omniscient/Interior Monologue

Overview:
Αυτό το τραγούδι συμβολίζει ένα τεταρτοδιάστατο σύμπαν σε δύο διαστάσεις ως τετράγωνο που περιβάλλεται από 30 ομόκεντρους κύκλους. (The 30 Æthyrs or Aires) Το Τελετουργικό της Σκοπιάς (Liber Chanokh) αποτελείται από δύο μέρη “Adeptus Minor”, τα οποία διαθέτουν ένα άνοιγμα μέσα και ένα κλείσιμο έξω. Η έναρξη ξεκινά με τρεις μυστηριακές ενότητες:

A) Invoking The Watchtowers (four quadrangle vibrations)
B) Rending The Veils (centralized self-placement of the multiverse)
C) Forming The Vortex (Crossing The Abyss)

Το σχίσιμο των πέπλων τοποθετεί τον τελετουργό σε έναν νότιο βωμό, ο οποίος γίνεται η διαδικασία διέλευσης. Επομένως, ένα αριστερόστροφο widdershin διαλύει τη δίνη και ο ναός του τελετουργικού κλείνει τελικά – ταξινομημένο ως τοτεμικό κατώφλι.

Οι λυρικές μηχανές, των προαναφερθέντων θεμάτων, είναι τόσο λεπτές που οι πιο ευαισθητοποιημένες κεραίες του μυαλού δεν μπορούν να συλλάβουν τους πιο χονδροειδείς κραδασμούς τους. Το πνεύμα της μαγείας παραμένει απαραβίαστο, αλλά η πράξη του διαχωρισμού του εαυτού από οποιαδήποτε προηγούμενη σκιά (και της συγχώνευσης της ουσίας του με μελλοντική εμφάνιση) είναι η πράξη που απαιτεί ευγενή δεξιοτεχνία – γιατί πρέπει να επιτευχθεί ηθελημένα.

Το “Proscriptor McGovern’s Apsû” μοιάζει με το τρίτο μέρος της τριλογίας που ξεκίνησε με τα “Absu” και το “Abzu”. Γιατί δεν κυκλοφόρησες πρώτα το “Apsû” με το προηγούμενο συγκρότημα για να ολοκληρώσεις την τριλογία και μετά να προχωρήσεις στο σχηματισμό του νέου συγκροτήματος;

Στις 27 Ιανουαρίου 2020, η διάλυση των Absu ανακοινώθηκε επίσημα για να γεννήσει παραγωγικά την έναρξη των Proscriptor McGovern’s Apsû. Έξι μήνες αργότερα, ανακοινώθηκε ότι θα κυκλοφορούσε το ομώνυμο ντεμπούτο album από τη νέα εταιρεία με την οποία υπέγραψα, την Agonia Records. Δεδομένου ότι το τελευταίο άλμπουμ του Absu «έπρεπε» να γραφτεί ως Apsû, (σ.σ.: Βαβυλωνιακή νύξη) η απόφαση να συγχωνευτεί ο τίτλος του άλμπουμ, μαζί με το ψευδώνυμο, ήταν η φιλοδοξία για το σχηματισμό του νέου γκρουπ. Επιπλέον, ο χρόνος ήταν κατάλληλος για να κλείσουμε δικαίως τις μολυσμένες πύλες των Absu, ανοίγοντας παράλληλα τις ακάθαρτες για μια νέα αρχή – μια αρχή που κυματίζει τη σημαία των Proscriptor McGovern’s Apsû.

Ο Zbigniew Bielak, ο οποίος έχει συνεργαστεί με πολλά συγκροτήματα, σχεδίασε το εξώφυλλο. Ποιος είχε την ιδέα για το εξώφυλλο και ποιος είναι ο συμβολισμός πίσω από αυτό;

Ιδεολογικά επινοημένο από εμένα, η «προμετωπίδα» του album και οι οκτώ πλάκες εικονογραφήσεις αποτυπώθηκαν έξοχα από τον κύριο Bielak. Το εξώφυλλο τιτλοφορείται «Prolegomenon Of Inanna = The Great Above Versus Epilegomenon Of Apsû = The Faound Below», το οποίο απεικονίζει την Οκταπλή Τεταρτογένεια της ερημικής ένδειξης της Inanna. Μοιράζοντας διορατικές ιδεολογίες, μπόρεσε να αναζωογονήσει τον καλλιτεχνικό παλμό αφού παρουσίασε τη γενική εικασία του album. Ορισμένες από τις εικονογραφήσεις του booklet συνδέονται με πολλά τραγούδια. άλλα ενσωματώθηκαν σε ένα μόνο τραγούδι, ωστόσο ο Zbigniew ξεπέρασε τέλεια κάθε κομμάτι που αντικατοπτρίζει τα «ενδιάμεσα» μοτίβα.

Το τελευταίο άλμπουμ των Absu κυκλοφόρησε πριν από δέκα χρόνια. Τι έγινε και χρειάστηκε να περιμένουμε τόσο πολύ πριν μπορέσουμε να δούμε ένα νέο album από εσάς; Τι έκανες στο μεταξύ;

Εκτεταμένες περιοδείες για την υποστήριξη του άλμπουμ «Abzu» και γενικά τα εμπόδια της μουσικής βιομηχανίας οδήγησαν στην αναβολή αυτού του νέου album. Σε καταληκτική σκέψη, αυτό είναι το μόνο που μπορώ να δηλώσω αυτή τη συγκεκριμένη στιγμή.

Πόσο ενθουσιασμένος ήσουν όταν ξεκινήσατε να γράφετε και στη συνέχεια να ηχογραφείτε ένα νέο album μετά από τόσο καιρό και με νέους μουσικούς στο πλευρό σου; Ήταν μια ομαλή διαδικασία;

Το να έχω την ευκαιρία να συγκεντρώσω αυτά τα μέλη της μπάντας, στην ανάπτυξη αυτού του album, ήταν μια αξιοσημείωτη τιμή και αισθάνομαι έντονα ότι αυτό το album αποτυπώνει τις αληθινές, αλλά φρενήρεις δυνατότητες της μπάντας. Προσέλαβα συγκεκριμένα αυτούς τους τρεις για να αυξήσουν και να υψώσουν το συνολικό ηχητικό πορτρέτο αυτών των ηχογραφήσεων, ελπίζοντας ότι η έμφαση που δίνουμε στο «mythological occult metal», σε συνδυασμό με progressive και ψυχεδελικά στοιχεία, αρπάζει την ορμή του ακροατή. Το πιο σημαντικό, επαινώ ιδιαίτερα την Agonia Records που μετέφερε τη μουσική και απόκρυφη προνοητικότητα μας στο επόμενο επίπεδο.

Το 2019 εντάχθηκες στις τάξεις του αυστραλιανού black/thrash συγκροτήματος Mongrel’s Cross. Είσαι ευχαριστημένος με αυτή τη συνεργασία; Εάν και οι δύο μπάντες ξεκινήσουν μια περιοδεία, για να προωθήσουν τα νέα τους album, δεν θα δημιουργηθεί πρόβλημα με τα προγράμματά σας;

Είμαι απόλυτα ικανοποιημένος από τη δουλειά και τη συνεργασία με τους Mongrel’s Cross, καθώς τα προγράμματα και των δύο συγκροτημάτων σίγουρα δεν θα έρχονται σε αντίθεση μεταξύ τους. Στην πραγματικότητα, το συγκρότημα βρίσκεται στα τελευταία στάδια σύνθεσης για ένα νέο album, οπότε αυτό θα πρέπει να είναι μάλλον συναρπαστικό.

Στα 30+ χρόνια καριέρας σας, ποια θα λέγατε ότι είναι η αγαπημένη σας στιγμή και γιατί;

Από την αρχή της γένεσης των Absu μέχρι σήμερα, έχουν υπάρξει αμέτρητες αγαπημένες στιγμές τις τελευταίες τρεις δεκαετίες. Από την υπογραφή με την Osmose Productions μέχρι την κυκλοφορία του “Tara” μέχρι την έκδοση του τελευταίου άλμπουμ από τους Proscriptor McGovern Apsû, όλοι οι προαναφερθέντες χρονικοί συνδετήρες ήταν θαυμάσιοι. Ωστόσο, και για πρώτη φορά μετά από σχεδόν τρεις δεκαετίες, είχα πλήρη και ολοκληρωτική δημιουργική χειραγώγηση, όχι τις συνθέσεις, παραγωγή και co-engineering για αυτό το ντεμπούτο. Με τους Absu, υπήρχε πάντα κάποιου είδους περιορισμός, από τα άλλα μέλη, που με εμπόδιζαν να εμβαθύνω σε πειραματισμούς ηχητικού τοπίου και σε ελεύθερους μουσικούς μαιάνδρους. Ωστόσο, αυτό το album ήταν σαν ένας κενός καμβάς για να ζωγραφίσω ευφωνικά την ψύχωση και τις εσωτερικές μου συναντήσεις.

Υπάρχουν μουσικοί που νιώθεις χαρούμενος και τυχερός που γνώρισες;

Ο Robert Fripp των King Crimson, ο King Diamond, οι Eric Adams/Ross “The Boss” Friedman/Joey DeMaio των Manowar, οι Eric Bloom και Donald “Buck Dharma” Roeser των Blue Oyster Cult, οι Dan McCafferty και Pete Agnew των Nazareth, ο Alice Cooper, οι Gene Simmons και Ace Frehley των Kiss, ο Attila Csihar των Mayhem/Tormentor/Plasma Pool, ο Mille Petrozza των Kreator, ο Tom Angelripper των Sodom, ο Schmier των Destruction, ο Don Dokken, ο Dee Snider των Twisted Sister, η Doro Pesch των Warlock, ο David Allen Coe, ο Willie Nelson, τα μέλη των Styx και η λίστα είναι αέναη. Πίσω στις αρχές έως τα μέσα της δεκαετίας του ’90, εργάστηκα ως ανεξάρτητος μουσικός δημοσιογράφος και μου δόθηκε η εξαιρετική ευκαιρία να δω ατελείωτες εκπομπές και να συναντήσω πλήθος μουσικών.

Με ποια συγκροτήματα μεγάλωσες; Τι σε οδήγησε στην απόφαση να θέλεις να γίνεις μέλος της κοινότητας του extreme metal;

Το αρχικό κεφάλαιο της αβυσσαλέας μου γένεσης ξεκίνησε το 1976 σε ηλικία τριών ετών. Έχοντας έναν μεγαλύτερο αδερφό, ο οποίος είναι οκτώ χρόνια μεγαλύτερος από εμένα, μου δίδαξε πραγματικά τους κανόνες και τους κανονισμούς της rock και της metal μουσικής. Ήταν κιθαρίστας σε πολλά τοπικά συγκροτήματα σε όλη τη βορειοανατολική περιοχή της Οκλαχόμα – την πολιτεία στην οποία μεγάλωσα πριν μετακομίσω στο Τέξας το 1986. Μου έδειχνε συνεχώς νέα LP και 8-Track κασέτες συγκροτημάτων που τον επηρέασαν πολύ ως κιθαρίστα, όπως April Wine, Black Widow, Bloodrock, Blue Oyster Cult, Cheap Trick, Electric Light Orchestra, Emerson Lake & Palmer, Foghat, Gamma, Heart, Humble Pie, Kansas, Molly Hatchet, Montrose, Nazareth, Ted Nugent, Amboy Dukes Inclusive, Rainbow, REO Speedwagon, Scorpions, Shooting Star, Spooky Tooth, Styx, The Sweet, Thin Lizzy, Three Man Army, Trapeze, UFO, Uriah Heep, Yes, όμως ο κατάλογος γίνεται αιώνιος. Ούτως ή άλλως, υπήρχε ένα συγκρότημα που τον επηρέασε στην αρχή της καριέρας του, για το οποίο αργότερα δεν νοιάστηκε, λόγω της μεγάλης άνοδος του λιονταρίσματος και της τεράστιας δημοτικότητάς του: αυτό το συγκρότημα ήταν οι Kiss. Ειλικρινά πιστεύω ότι μπορώ να μιλήσω για αμέτρητους rock και metal μουσικούς που έζησαν τη δεκαετία του 1970/1980, επειδή οι Kiss ήταν το «κλειδί για το βασίλειο» που εμπνέει δέος για πολλούς από εμάς εκείνη την περίοδο. Αφού ανακάλυψα την απόλυτη ουσία της δύναμης και της έντασης των Kiss, κατάλαβα αμέσως ότι αυτή ήταν μια σοφή κατεύθυνση για να γίνω όχι μόνο μουσικός, αλλά και ερμηνευτής, μάγος/μάντης, αλλά και διασκεδαστής πέρα ​​από κάθε φάσμα. Γρήγορη μετάβαση στο 1981: η μητέρα μου ξαναπαντρεύτηκε με έναν σύντροφο με το όνομα Michael Hougland – έναν άνθρωπο που ήταν διαβόητος μουσικός σε όλη την περιοχή του Σικάγο στα τέλη της δεκαετίας του 1960/αρχές της δεκαετίας του 1970. Όταν παντρεύτηκαν, και καθώς ο Michael έγινε νόμιμα «πατριός μου», αγόρασε ένα σπίτι για εμάς την ίδια χρονιά. Καθώς μετέφερε όλα τα προσωπικά του αντικείμενα σε αυτή τη νέα κατοικία, παρατήρησα μερικές περίεργες μαύρες θήκες που ήταν κρυμμένες σε μια γωνιά του γκαράζ. Η απέραντη περιέργειά μου έξύνε την ψυχή μου ζωντανή και καθώς άνοιξα τη μεγαλύτερη θήκη από πολλές, παρατήρησα ότι ήταν ένα bass drum. Ήξερα ότι ήταν πρώην μουσικός, αλλά ποτέ δεν αναγνώρισα το γεγονός ότι ήταν drummer και έτσι φυτεύτηκαν οι σπόροι πριν από τριάντα οκτώ χρόνια. Όσον αφορά συγκεκριμένα album που με επηρέασαν πάρα πολύ να γίνω drummer, τραγουδιστής και drummer/τραγουδιστής είναι απλά αμέτρητα. Το δηλώνω τώρα λόγω του γεγονότος ότι οι επιρροές μου ήταν εξελικτικές σταδιακά. Ωστόσο, τα ακόλουθα συγκροτήματα ήταν μια τεράστια έμπνευση για μένα, το οποίο αποδείχθηκε ποιος είμαι σε ενεστώτα χρόνο ως Proscriptor: 707, 801, Aardvark, Acid, Amon Düül II, Angel, Aphrodite’s Child, Ash Ra Tempel, Atlanta Rhythm Section, Atomic Rooter, Axis, Bang, Pat Benatar, Bitch, (Betsy Inclusive) Black Flag, Blackfoot, Blackhorse, Black Oak Arkansas, Blitz, Boomerang, Cactus, Can, Captain Beefheart, Captain Beyond, Caravan, Brainticket, Centipede, Chrisma, Miles Davis, Deathrow, Destruction, Devo, Dull Knife, Dün, Egg, Elephant’s Memory, Eloy, Brian Eno, Faust, Fleurety, Genesis, Gentle Giant, Gravy Train, Group 1850, Gun, Happy The Man, Herbie Hancock, (Headhunters Inclusive) Hawkwind, Henry Cow, Holy Toy, Insecticide, Jacula, Jade Warrior, Jumbo, King Crimson, Kiss, Kreator, Le Orme, Legend, Magma, Mahavishnu Orchestra, Mellow Candle, Minotaur, Morbid Christ, Morbid Scream, Moving Gelatin Plates, National Health, Necrofago, Necrovore, Nektar, Night Sun, Nucleus, Omega, Pavlov’s Dog, Point Blank, Popol Vuh, Cozy Powell, Pulsar, The Red Krayola, Return To Forever, Rigor Mortis, Roxy Music, Sadistik Exekution, Saga, Sedition, Sherbert, Slayer, Tiger B. Smith, Sodom, Soft Machine, Split Enz, Steely Dan, Strawberry Alarm Clock, Supersister, Supertramp, Talon, Tangerine Dream, Toad, Toe Fat, Tomorrow’s Gift, Toto, Traffic, The Tubes, Tubeway Army, Tuxedomoon, Utopia, Igor Wakhevitch, Watchtower, Wavemaker, Xing Sa, Zebra και Zon για να αναφέρω μόνο μερικά συγκροτήματα.

Έχοντας πει αυτό, άρχισα να παίζω drums τον Σεπτέμβριο του 1981 σε ηλικία οκτώ ετών. Ο Michael, ο πατριός μου, μου παρουσίασε τις βασικές αρχές και τις βασικές αρχές της θεωρίας, τις ακουστικές δεξιότητες και ούτω καθεξής. Από το 1984-1989, στρατεύτηκα σε προγράμματα σχολικών συγκροτημάτων, όπως jazz, συναυλιακό και συμφωνικό συγκρότημα. Κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, η ενασχόλησή μου με τη jazz μπάντα συνίστατο στο να τους συνοδεύω με το πραγματικό κιτ. Η συνεισφορά μου τόσο στη συναυλία όσο και στο συμφωνικό συγκρότημα περιελάμβανε τις εξής αρμοδιότητες: tympani, snare drum, τρίγωνο, bass drum, gong, crash cymbals, ξυλόφωνο, σωληνοειδείς καμπάνες και glockenspiel. Ωστόσο, και αφού εμβάθύνα σε παραισθησιογόνα ναρκωτικά, Thelemic Science/Gnosticism και German Teutonic Metal, «έφυγα» από αυτά τα προαναφερθέντα μουσικά προγράμματα και «έπεσα» στο ακραίο metal σύμπαν των σκοτεινών επιθυμιών. Όσον αφορά τα μαθήματα εκείνη την εποχή, είμαι αυτοδίδακτος πίσω από το πραγματικό τύμπανο, ή θα έπρεπε να πω, «trap kit». Επιπλέον, καθ’ όλη τη διάρκεια της μπάντας μου στο σχολείο και στο κολέγιο, είχα καθοδηγηθεί στη θεωρία της μουσικής, στις ακουστικές δεξιότητες, στο πιάνο, στη φωνή, στη σύνθεση/διασκευή, στη σύγχρονη μουσική και τη μηχανική ήχου. Με άλλα λόγια, Liberal Arts of Music λίγο πολύ.

Η metal σκηνή του Τέξας από τα μέσα της δεκαετίας του ’80 έως τις αρχές της δεκαετίας του ’90 ήταν μάλλον πρωτοποριακή, συνταρακτική, αλλά ταυτόχρονα άνοιγε τα μάτια. Από το μέσο έως το τελευταίο τμήμα της δεκαετίας του 1980, τα πιο εξέχοντα σχήματα ήταν οι Necrovore, Watchtower, Morbid Scream, Talon, Sedition και Rigor Mortis. Φυσικά, υπήρξαν και άλλα περιβόητα σχήματα όπως οι Devastation, οι Helstar, οι Gammocide, οι Hammerwitch και οι Malignancy, αλλά οι προαναφερθέντες ήταν οι θριαμβευτές άρχοντες που έτρεχαν με βαθύ σεβασμό και θαυμασμό.

Τέλος πάντων, όντας λάτρης της ψυχεδελικής μουσικής στα τέλη της δεκαετίας του 1960 και της progressive μουσικής της δεκαετίας του 1970, ο κύριος στόχος μου ήταν να συνδυάσω αυτές τις κρουστικές επιρροές/στοιχεία μαζί με τα ακραία metal τύμπανα.

Όλα αυτά τα χρόνια υπάρχει κάτι που θα θέλατε να μην είχατε κάνει ή να το είχατε κάνει διαφορετικά;

Δεν θα γύριζα τον χρόνο πίσω, ούτε έχω τύψεις για το παρελθόν.

Ποια είναι τα μελλοντικά σου σχέδια;

Θα συνεχίσω για πάντα στο ίδιο μονοπάτι που χάραξα πριν από περισσότερες από τρεις δεκαετίες, οπότε τίποτα δεν θα αλλάξει όσον αφορά τα μελλοντικά σχέδια, πέρα από το να αγωνίζομαι αιώνια στην ουσία του Mythological Occult Metal.

Russ, σε ευχαριστώ πολύ για αυτή τη συνέντευξη και σου εύχομαι τα καλύτερα με το νέο συγκρότημα και το νέο album. Οι τελευταίες λέξεις είναι δικές σου.

Ήταν χαρά μου να συνεισφέρω τις τρέχουσες σκέψεις μου για αυτήν τη συνέντευξη και σας ευχαριστώ που συμπεριλάβατε το νέο κεφάλαιο του Proscriptor McGovern’s Apsû για το Greek Rebels!

Perdu Mazes + Gates At The Gulf = Preferentially
{Vii} Absu {ii} = b/6 = [√iii] / Apsû {Vi}
93

Συνέντευξη: Μίνως Ντοκόπουλος
Μετάφραση: Σταύρος Πισσάνος

Official Site
Facebook
Instagram
Twitter
YouΤube
Spotify
Deezer

Band Members
Proscriptor McGovern – Φωνητικά, drums, πλήκτρα
Vaggreaz – Κιθάρα
Ezezu – Μπάσο
Vorskaath – Πλήκτρα

Discography
Proscriptor McGovern’s Apsû, 2021

haursen2 - 728|90|haursen2||https://www.facebook.com/HaursensGuitarWorkshop/|bothGreekrebels Banner 07052021-728&#215;90 - 728|90|Greekrebels Banner 07052021-728&#215;90||https://www.greekrebels.gr/epikoinonia/|bothwhale_728x90 - 728|90|whale_728x90|||bothnano designs 728&#215;90 - 728|90|nano designs 728&#215;90||https://www.facebook.com/Nanodesignart/|bothTatto Clinic Athens 728&#215;90 - 728|90|Tatto Clinic Athens 728&#215;90||https://www.facebook.com/tattooclinicathens|both
20000
110

Related posts

Leave a Comment

Leave a review

X