Greek Rebels Advert Feb 2018_728x90 - 728|90|Greek Rebels Advert Feb 2018_728x90||https://www.facebook.com/GreekRebels/|bothBob-Katsionis_728x90 - 728|90|Bob-Katsionis_728x90|||bothRussian Circles 728×90 - 728|90|Russian Circles 728×90|||both728x90_Suicidal Angels - 728|91|728x90_Suicidal Angels|||bothnano designs 728×90 - 728|90|nano designs 728×90||https://www.facebook.com/Nanodesignart/|bothRodStudios_728x90 - 728|90|RodStudios_728x90|||bothhaursen2 - 728|90|haursen2||https://www.facebook.com/HaursensGuitarWorkshop/|bothRoadHouse Diet_728x90 - 728|90|RoadHouse Diet_728x90||https://www.greekrebels.gr/roadhouse-diet-electric-devilry-mojoholic/|bothwhale_728x90 - 728|90|whale_728x90|||bothPowerwolf_728x90 - 728|90|Powerwolf_728x90|||both
20000
110

Είναι μια από τις μπάντες που έχω ακολουθήσει στενά καθ’ όλη την διάρκεια της πορείας τους, έχοντας στην δισκοθήκη μου όλες τις κυκλοφορίες της, από το εξαιρετικό ντεμπούτο της “Shakespeares MacbethA Tragedy in Steel” του 2002 έως και το “Wyrd bið ful aræd – The History of the Saxons”του 2015. Το Γερμανικό σχήμα επιστρέφει μετά από τρία χρόνια δισκογραφικής απουσίας με το A Tragedy In Steel Part II: Shakespeares King Lear”, συνέχεια του πρώτου εξαιρετικού δίσκου. Οι Rebellion άλλωστε αρέσκονται στο να δημιουργούν concept album. Ένα εκ των δυο ιδρυτικών μελών, ο μπασίστας Tomi Gottlich, μας μιλά για το νέο δημιούργημα της μπάντας.

Γεια σου Tomi, συγχαρητήρια για την κυκλοφορία του “A Tragedy In Steel Part II: Shakespeare’s King Lear”. Είναι πραγματικά ένα πολύ ωραίο άλμπουμ. Πώς αισθάνεσαι τώρα που το άλμπουμ σχεδόν κυκλοφορεί;

Το άλμπουμ είναι το αποτέλεσμα μιας διαδικασίας διάρκειας πάνω από 2 χρόνων ανάγνωσης και σύνθεσης, προβάροντας, αλλάζοντας και προσαρμόζοντας τραγούδια, στίχους και θέματα που ταιριάζουν. Όπως και με κάθε άλλο άλμπουμ προσπαθήσαμε να δώσουμε σε κάθε τραγούδι χώρο για να αναπτυχθεί για να γίνει μοναδικό. Όπως πάντα αισθάνομαι ότι έχουμε δημιουργήσει ένα αριστούργημα αλλά επίσης όπως πάντα είμαι ευτυχής να κάνω και να ακούσω το αποτέλεσμα περισσότερων από δύο χρόνια της ζωής μου. Κατά κάποιο τρόπο είναι σαν να αφήνω ένα “παιδί” που πηγαίνει να βρει τον δικό του δρόμο, ελπίζοντας ότι το έχω προετοιμάσει καλά για τον κόσμο εκεί έξω. Συνολικά είμαι χαρούμενος.

Τι είδους αντιδράσεις έχετε λάβει από τα μέσα ενημέρωσης μέχρι στιγμής;

Μέχρι στιγμής λάβαμε πολύ λίγες αντιδράσεις αλλά όλα αυτά ήταν πολύ θετικά.

Οι Rebellion ήταν πάντα μια μπάντα που δούλευε σε concept άλμπουμ, με εξαίρεση το άλμπουμ “Born A Rebel”. Ήταν πιο εύκολο για εσάς να επικεντρωθείτε σε ένα concept  άλμπουμ;

Μου αρέσει να κάνω concept άλμπουμ γιατί μου δίνει μια ιστορία να το λέω και αυτό με εμπνέει. Νιώθω ότι δίνει σε κάθε άλμπουμ ένα μοναδικό χαρακτήρα. Επιπλέον, «με αναγκάζει» να επικεντρωθώ σε ορισμένα θέματα που θεωρώ ενδιαφέροντα, αλλά κανονικά δεν θα ασκούσα το ενδιαφέρον μου με τέτοια αποφασιστικότητα, αφού ποτέ δεν υπάρχει αρκετός χρόνος, εκτός κι αν πραγματικά πρέπει να υποθέτω ότι μπορείτε να πείτε ότι η ουσία της έννοιας είναι πηγή έμπνευσης  για εμένα. Μου αρέσει ακόμα κι αν η μπάντα μου κατά καιρούς θα προτιμούσε να έχει ένα κανονικό άλμπουμ. Ίσως θα το κάνουμε αυτό για κάποια αλλαγή, ίσως … (γέλια)

Η μπάντα έχει επίσης ένα νέο drummer σε αυτό το δίσκο. Πες μας μερικά πράγματα γι’  αυτόν.

Είχαμε κάτι με τους drummers στο νεότερο παρελθόν, ίσως επειδή έχω εργαστεί τόσο πολύ με τον Michael και γνωρίζω τον Ollie για περισσότερα από 25 χρόνια και επίσης τον Stephan για πάνω από 15 χρόνια οπότε είμαστε όλοι πολύ κοντά και έτσι μπορεί να είναι δύσκολο για ένα νέο μέλος να χωρέσει σε αυτή την κατάσταση, ίσως περιμέναμε πάρα πολλά. Θέλουμε να γίνουμε φίλοι και όχι μόνο μέλη του συγκροτήματος. Ο Tommy, ο νέος μας drummer είναι πολύ αφοσιωμένος και φιλόδοξος αλλά και πολύ κάτω στη γη. Ταιριάζει τέλεια και συμβάλλει στη μουσική μας, αγαπά να κάνει πρόβες και επίσης να “τζαμάρει” μετά από την πρόβα, έτσι έχουμε την ελπίδα ότι θα μείνει μαζί μας περισσότερο. Θα ήταν πολύ ωραίο αυτό… (γέλια)

Το “A Tragedy In Steel Part II: Shakespeare’s King Lear” βγαίνει δεκαέξι χρόνια μετά το “Shakespeare’s Macbeth – A Tragedy In Steel”. Πως καταλήξατε σε αυτήν την ιδέα;

Στην πραγματικότητα το σχέδιό μου ήταν να κάνω ένα τρίτο άλμπουμ για τη γερμανική ιστορία και έτσι να ολοκληρώσω μια τριλογία σχετικά με αυτό το θέμα, αλλά υποθέτω ότι ο Michael ήταν κουρασμένος από αυτό και έτσι πρότεινε τον “Βασιλιά Lear. Φυσικά ήμουν εύκολα πεπεισμένος και κοιτώντας πίσω βρήκα ότι ήταν μια ιδανική ιδέα γι ‘αυτό και έκανε το συγκρότημα λιγότερο προβλέψιμο …

Ο Ουίλιαμ Σαίξπηρ ήταν πάντα πηγή έμπνευσης για εσάς;

Ω, σίγουρα ναι. Διάβασα “Macbeth στο σχολείο όταν ήμουν δεκαεπτά και το αγάπησα, σπούδασα την Αγγλική λογοτεχνία στο Πανεπιστήμιο και φυσικά διάβασα πολλά Σαίξπηρ και τώρα ως δάσκαλος διδάσκω τον Σαίξπηρ σε μαθητές. Οπότε, ο παλιός “Willie” ήταν μαζί μου στην “ομίχλη της ζωής μου” και αυτό δεν θα αλλάξει.

Όταν αρχίσατε να σκέφτεστε να κάνετε το “A Tragedy In Steel Part II”, σκεφτήκατε ότι μπορεί να υπάρξει σύγκριση με το “A Tragedy In Steel Part I”;

Φυσικά το γνωρίζαμε αυτό και αναμέναμε συγκρίσεις. Τους προσκαλούσαμε ενεργά με τον τίτλο και γιατί όχι, δεν είναι ενδιαφέρον να συγκρίνουμε … Θα επικεντρωθούμε ζωντανά στο “Macbeth”, θα παίξουμε 4 ή 5 τραγούδια από το “Macbeth” ζωντανά, τραγούδια που  η μπάντα δεν έχει παίξει για αιώνες και όπως πάντα θα παίξουμε τουλάχιστον 4 ή 5 τραγούδια από το καινούργιο μας άλμπουμ που σημαίνει ότι κάποιοι “ιερά” για εμάς κομμάτια θα πρέπει να αποδεσμευθούν… Μερικά από τα τραγούδια που παίζουμε θα πρέπει να κοπούν για να κάνουν χώρο για νέα και πολύ παλιά τραγούδια αλλά αυτό σημαίνει ότι μια αλλαγή και αλλαγές μας κρατάνε νέους, σε τραγούδια και όχι σε τυμπανιστές πια παρακαλώ! (γέλια)

Rebellion-2018b

Εάν έπρεπε να επιλέξεις ανάμεσα στο “King Lear” ή στο “Macbeth” ως τραγωδία, ποιο θα επέλεγες και γιατί;

Δεν μπορούσα να επιλέξω. Και οι δύο τραγωδίες είναι μοναδικά και εξαιρετικά αριστουργήματα, και τα δύο ξεχωρίζουν ακόμη και από το έργο του Σαίξπηρ και απλά δεν μπορούν να συγκριθούν αναζητώντας ένα καλύτερο ή μικρότερο κομμάτι.

Ποιες αναμνήσεις έχετε από το A Tragedy In Steel Part I;

Ω έχω πολλές μνήμες, τελειώνοντας τις τελικές ηχογραφήσεις ενώ οι προσκεκλημένοι για την πρώτη ακρόαση είχαν φτάσει ήδη, καθαρό χάος πραγματικά, απίστευτο ότι όλα πήγαν τόσο καλά. Υπάρχει απλά τόσα πολλά για να αναφέρω αλλά θέλω να τελειώσω αυτή τη συνέντευξη απόψε!

Για άλλη μια φορά, έχετε επιλέξει να ηχογραφήσετε το νέο άλμπουμ στο Tonetown Studios, το οποίο ανήκει στον Oliver. Μοιράσου μαζί μας κάποιες αναμνήσεις κατά τη διάρκεια των ηχογραφήσεων, της μίξης και του mastering.

Είναι πολύ ωραίο να γράφω με τον Oliver για πολλούς λόγους. Απλά κάνει πολύ καλή δουλειά. Είμαστε φίλοι εδώ και πολλά χρόνια και μάθαμε να εμπιστευόμαστε ο ένας τον άλλον και να διαχειριζόμαστε τις συγκρούσεις που προκύπτουν πάντα με υγειές τρόπο. Επιπλέον ο Ollie ζει μόλις 10 λεπτά μακριά από εμένα κι έτσι μπορώ να καταγράψω ένα ή δύο τραγούδια στο μπάσο το βράδυ και στη συνέχεια να μοιραστώ ένα καλό ποτήρι Scotch Single Malt με τον Ollie που αγαπάει επίσης αυτά τα πράγματα, προτιμώ αυτόν τον τρόπο ηχογράφησης με το να γίνονται όλα σε μία ή δύο ημέρες. Και φυσικά για τον Ollie είναι κάτι περισσότερο από μια κανονική δουλειά στούντιο από τότε που καταγράφει τα δικά του τραγούδια και τη δική του μπάντα. Έτσι, υπάρχουν πολλά πλεονεκτήματα. Φυσικά, μπορεί να είναι δύσκολο σε περιόδους που οι συγκρούσεις αγγίζουν τις φιλίες κάποιες φορές, αλλά μέχρι στιγμής έχουμε καταφέρει να το χειριστούμε αρκετά καλά ακόμη και αν ήταν δύσκολο σε περιόδους για όλους τους εμπλεκόμενους, αλλά πιστεύω ότι οι συγκρούσεις μπορούν επίσης να προσθέσουν κάτι στο αποτέλεσμα γιατί δημιουργούν ενέργεια και κάποιος απλά πρέπει να το κατευθύνει με τον σωστό τρόπο, το οποίο μπορεί να είναι δύσκολο κατά καιρούς.

Αυτή είναι και η πρώτη φορά που η μπάντα μετακόμισε από τα εξειδικευμένα έργα τέχνης σε κάτι διαφορετικό, χάρη στη συνεργασία σας με έναν απίστευτο καλλιτέχνη όπως ο Björn Goosses της Killustrations. Ποιος είχε την ιδέα αυτής της συνεργασίας;

Απλά ψάχναμε κάποιον και “μοιράσαμε” τους πιθανούς καλλιτέχνες σε μια κουβέντα στο Facebook. Ο Björn αναφέρθηκε πρώτα από τον Stephan και ο manager μας είπε ότι τον είχε ήδη παρακολουθήσει για αρκετό καιρό. Πιστεύω ότι το μοναδικό στυλ του θα μπορούσε να ταιριάξει το θέμα τέλεια, γι ‘αυτό δεν ήταν μακρά η συζήτηση, αλλά μια εξαιρετικά γρήγορη λύση σε ένα φαινομενικά δύσκολο θέμα.

Οποιοδήποτε σχέδιο ίσως για να γυρίσετε ένα βίντεο κλιπ; Κάποια πιθανή περιοδεία που έρχεται;

Μια περιοδεία σχεδιάζεται αυτή τη στιγμή, αλλά δεν έχουμε ακόμη τελειώσει, αυτές τις μέρες είναι πολύ δύσκολο να βρεθούν χώροι για ζωντανές εμφανίσεις στη Γερμανία, φαίνεται αδύνατο να κινηθεί η μπάντα έξω από τη Γερμανία π.χ. στην Ελλάδα, γιατί φαινομενικά δεν υπάρχουν υποψήφιοι που επιθυμούν να κλείσουν το συγκρότημα ακόμα και χωρίς κόστος, αλλά με απλές εκτάσεις, θα θέλαμε να το έχουμε με άλλους τρόπους, αλλά πρέπει να αποδεχθούμε την πραγματικότητα. Ένα βίντεο κλιπ έχει ήδη γυριστεί και θα βγεί online πριν από την κυκλοφορία του άλμπουμ.

Τι να περιμένουμε από τους Rebellion στο κοντινό μέλλον; Μπορεί να υπάρξουν περισσότερα concept άλμπουμ; (γέλια)

Όπως ειπώθηκε παραπάνω, ασπάζομαι την ιδέα να είμαι απρόβλεπτος, για να είμαι ειλικρινής, δεν ξέρω ακόμα. Υποθέτω ότι είναι καλύτερο να αφήσουμε τους Θεούς να έχουν τον τρόπο τους και απλά να είναι ανοιχτοί για ό, τι έρχεται με οποιονδήποτε τρόπο…(γέλια)

Ευχαριστώ πολύ για τον χρόνο σου Tomi, κλείσε τη συνέντευξη όπως θέλεις.

Όταν ακούσαμε ολόκληρο το άλμπουμ για πρώτη φορά, μας άφησε έκπληκτους, γιατί αισθανόμασταν ότι είναι πολύ διαφορετικό από τα άλλα μας άλμπουμ. Μερικά τραγούδια ακούγονται μάλλον σαν τους Marillion ή Pink Floyd αλλά τελικά είναι αποτέλεσμα δικής μας δουλειάς για πάνω από 2 χρόνια στο θέμα και έτσι είναι ειλικρινής και μοναδική… Ελπίζουμε να σας αρέσει.

Νίκος Σιγλίδης
Μετάφραση: Πέτρος Μυστικός

http://www.rebellion-metal.de/
https://www.facebook.com/rebellionmetal
https://www.youtube.com/user/rebellionmetal

Band Members
Tomi Göttlich – Μπάσο
Michael Seifert – Φωνητικά
Oliver Geibig – Κιθάρες
Stephan Karut – Κιθάρες
Tommy Telkemeier – Τύμπανα

Discography
Shakespeare’s Macbeth – A Tragedy in Steel, 2002
Born A Rebel, 2003
Sagas of Iceland – The History of the Vikings – Volume I, 2005
Miklagard – The History of the Vikings – Volume II, 2007
Arise: From Ginnungagap to Ragnarök – The History of the Vikings Volume III, 2009
Arminius: Furor Teutonicus, 2012
Wyrd bið ful aræd – The History of the Saxons, 2015
A Tragedy in Steel Part II: Shakespeare’s King Lear, 2018

Θέλω να το μοιραστώ:

Leave a Reply

Your email address will not be published.