vinylmonster468x60 - 468|60|vinylmonster468x60||http://www.vinylmonster.gr/|bothwhale-468×60 - 468|60|whale-468×60|||bothRODSTUDIOS-468×60-BANNER - 468|60|RODSTUDIOS-468×60-BANNER|||bothGreek Rebels Advert Feb 2018_468x60 - 468|60|Greek Rebels Advert Feb 2018_468x60||www.facebook.c|bothamadeus banner greekrebels 2 - 468|60|amadeus banner greekrebels 2|||bothsymmetric records - 468|90|symmetric records||https://www.facebook.com/symmetricrecords/|both
20000
60
whale_728x90 - 728|90|whale_728x90|||bothamadeus banner greekrebels 1 - 728|90|amadeus banner greekrebels 1|||bothhaursen2 - 728|90|haursen2||https://www.facebook.com/HaursensGuitarWorkshop/|bothnano designs 728×90 - 728|90|nano designs 728×90||https://www.facebook.com/Nanodesignart/|both
20000
110

Οι Γερμανοί thrashers Pessimist κυκλοφόρησαν το τρίτο τους fulllength album Holdout και για αυτό μιλήσαμε με τον Samuel Maier, τον μπασίστα του σχήματος, έτσι ώστε να μάθουμε περισσότερες λεπτομέρειες γύρω από αυτό.

Γεια σου Samuel, πως είσαι; Ελπίζω να είναι καλά με όλη αυτή την τρέλα που επικρατεί σχετικά με τον Covid-19. Ποια είναι η κατάσταση στη Γερμανία;

Γεια σου Πάνο, ευχαριστούμε πολύ. Μέχρι στιγμής είμαστε καλά. Είμαστε τυχεροί που ούτε εμείς αλλά ούτε κοντινά μας πρόσωπα δεν αντιμετωπίζουν σοβαρά προβλήματα σχετικά με τον Covid-19. Οι περισσότεροι από εμάς μπορούν να κάνουν τις δουλειές τους, μόνο ο drummer είχε δυσκολίες στην εργασία του με το μειωμένο ωράριο. Εγώ προσωπικά εργαζόμουν στο σπίτι για τρεις μήνες, αλλά επέστρεψα στο γραφείο τον Ιούνιο. Προφανώς και για τη μπάντα, η περίοδος αυτή είναι κάπως περίεργη. Δεν κάναμε πρόβες από τον Οκτώβρη λόγω των συναντήσεων μας στο studio και ταυτόχρονα θέλαμε να αρχίσουμε να κάνουμε εβδομαδιαία meetings αν και δεν ήταν πλέον εφικτό. Γενικότερα δεν τα πηγαίνουμε άσχημα εδώ στη Γερμανία, δεδομένων των γεγονότων που εξελίσσονται σε άλλες χώρες. Αυτό ίσως είναι λίγο ειρωνικό βέβαια για τους ανθρώπους που έχουν επιχειρήσεις, όπως τα εστιατόρια και καλλιτέχνες οι οποίοι δεν είχαν καθόλου δουλειά. Λίγα χιλιόμετρα πιο πέρα, στο Alsace της Γαλλίας, η κατάσταση ήταν πιο δραματική, πολύ περισσότεροι άνθρωποι υπέφεραν και πέθαναν. Υπάρχουν ακόμα άνθρωποι που αρνούνται τον κίνδυνο ή ακόμα και την ύπαρξη του ιού, αυτούς τους λέμε “Covidioten” (covidiots).

Συγχαρητήρια για το καταπληκτικό νέο album! Εφόσον είναι η πρώτη φορά που σας υποδεχόμαστε στο περιοδικό μας, πείτε στους αναγνώστες μας λοιπόν ποιοι είναι οι Pessimist.

Ευχαριστούμε πολύ. Εκτιμούμε όλους όσους έχουν ακούσει το δίσκο μας και χαιρόμαστε ακόμα πιο πολύ αν σας άρεσε μάλιστα. Είμαστε πέντε μουσικοί από τη νοτιοδυτική Γερμανία, στα σύνορα με τη Γαλλία και την Ελβετία. Οι ηλικίες μας κυμαίνονται από τα 25 μέχρι τα 36 χρόνια και όλοι μας έχουμε κάτι κοινό, την αγάπη για τη μουσική και πιο συγκεκριμένα για το thrash metal.

Έχουν περάσει 7 ολόκληρα χρόνια από την κυκλοφορία του “Death From Above” και για αρκετό καιρό δεν είχαμε νέα της μπάντας. Τι συνέβη όλα αυτά τα χρόνια;

Τα πρώτα δυο χρόνια μετά την κυκλοφορία του “Death From Above”, οι Pessimist έδωσαν μερικές εμφανίσεις στη Γερμανία, στην Ελβετία ακόμα και στο Βέλγιο έτσι ώστε να προωθηθεί το album. Τα πράγματα δεν πήγαιναν άσχημα αλλά θα μπορούσαν να είναι καλύτερα, αφού ο χρόνος είναι πάντα το ζήτημα. Ξέρετε, το κάθε μέλος εργαζόταν και εργάζεται ανεξάρτητα από τη μπάντα, σε μια κανονική δουλειά. Ξαφνικά δυο μέλη αποφάσισαν να αποχωρήσουν. Αυτό ήταν περίπου την άνοιξη του 2014. Ήταν ο κιθαρίστας, ο οποίος είχε αναλάβει να γράφει τους στίχους των τραγουδιών, και ο μπασίστας μας. Ο ένας από αυτούς συνειδητοποίησε ότι δεν μπορεί να συνεχίσει άλλο με αυτή τη μουσική και ο άλλος μετακόμισε σε άλλη τοποθεσία. Δεν έχουμε κρατήσει κακίες σε καμία περίπτωση και με τους δυο έχουμε ακόμα επικοινωνία και είμαστε φίλοι. Όταν είναι εφικτό μας επισκέπτονται σε συναυλίες και μερικές φορές συμμετέχουν και στο studio. Τα δύο νέα μέλη βρέθηκαν σύντομα. Εγώ ήμουν που ανέλαβα το μπάσο και κάποιος άλλος την κιθάρα, ο οποίος αρνήθηκε να μάθει κάποια πράγματα που έπρεπε και έτσι ξοδέψαμε πολύ χρόνο για να ετοιμάσουμε τα τραγούδια για τη σκηνή, ώσπου που αποφάσισε να φύγει από το συγκρότημα το 2015. Η αναζήτηση συνεχιζόταν μέχρι και το καλοκαίρι του 2016, όταν ο Murphy εντάχθηκε στη μπάντα. Φαινόταν να έχει κίνητρο να μάθει τα τραγούδια μας όσο πιο γρήγορα γινόταν και επιπλέον αρχίσαμε ξανά να γράφουμε και να παίζουμε σε συναυλίες. Τα πράγματα χειροτέρεψαν όταν ο drummer μας έπρεπε να εγκαταλείψει τον Ιανουάριο του 2018. Μας πήρε μισό χρόνο αλλά είμαστε αρκετά τυχεροί που βρήκαμε τον Jan, το νέο μας μέλος. Μέσα σε αυτούς τους έξι μήνες, οι Pessimist ήταν κοντά στη διάλυση. Με το νέο μας μέλος και τον εξοπλισμό, αποφασίσαμε (ξανά) να δώσουμε όλη μας την ενέργεια και το χρόνο για τη δημιουργία του νέου μας album. Να ‘μαστε λοιπόν.

Επιτέλους μετά από τόσο καιρό κυκλοφορεί το “Holdout”. Ποια είναι τα συναισθήματα και πόσο ικανοποιημένοι είστε με αυτό;

Είναι δύσκολο να το εξηγήσει κανείς. Το να κυκλοφορείς ένα καινούριο album είναι πάντοτε εξαιρετικό αλλά αυτό το συγκεκριμένο είναι τόσο σημαντικό επειδή γνωρίζαμε ότι οι θαυμαστές μας από όλο τον κόσμο το περίμεναν. Όπως ανέφερα, ήμασταν έτοιμοι να διαλυθούμε αλλά τελικά τα καταφέραμε. Ούτε ο κορωνοϊός δεν μπορεί να μας σταματήσει πλέον. Τα συναισθήματα είναι ανάμεικτα, μεγάλη ικανοποίηση, χαρά και με τις κριτικές που έχουμε μέχρι στιγμής, μπορώ να πω και υπερηφάνεια.

Ποια είναι τα σχόλια που έχετε λάβει από τον Τύπο και από τους θαυμαστές, μέχρι στιγμής;

Τα νέα είναι εξαιρετικά. Οι περισσότεροι οπαδοί μας λάτρεψαν το γεγονός ότι δεν αλλάξαμε χαρακτήρα και εκτίμησαν το κουράγιο μας που ακόμα προσπαθούμε για κάτι καλύτερο χωρίς να επαναπαυόμαστε. Το ίδιο ισχύει περίπου και με τον Τύπο. Αυτοί που ήδη μας ήξεραν, είχαν την ίδια αντίδραση με τους θαυμαστές μας και όσοι δεν μας γνώριζαν από πριν, έμειναν κι αυτοί ευχαριστημένοι.

Ηχογραφήσατε το Holdout στα Iguana Studios. Πως ήταν αυτή η εμπειρία; Δώσε μας όλες τις πληροφορίες σχετικά με τη δημιουργία του δίσκου. Πως και με ποιους δουλέψατε, πόσος χρόνος χρειάστηκε για να ολοκληρωθεί, αν εμφανίστηκαν προβλήματα και αν υπήρχε καμία τρελή ιστορία από το studio.

Ο Christoph Brandes είναι ένας εξαιρετικός παραγωγός και ένας ακόμα καλύτερος άνθρωπος. Δίνει φανταστικές συμβουλές και πάντα παραμένει υπομονετικός. Ένας μουσικός πρέπει να έχει συνέχεια κίνητρο όταν βρίσκεται στο studio. Αλλά όταν η δύναμή σου αρχίζει να ελαττώνεται μετά από 7-8 ώρες ηχογράφησης, ο Christoph συνεχίζει να σε πιέζει, πάντα όμως με ένα φιλικό και όμορφο τρόπο, ο οποίος σε ανανεώνει σε δευτερόλεπτα. Όταν ηχογραφούσα το album με τους υπόλοιπους, ο Christoph και εγώ γνωρίζαμε ότι είχαμε περιθώριο μόνο μια μέρα για να ηχογραφήσουμε το μπάσο για όλα τα τραγούδια (40 λεπτά). Μετά από το έκτο τραγούδι, τα χέρια μου άρχιζαν να ματώνουν. Ακόμα κι έτσι, εκείνος συνέχιζε να με παρακινεί και να πιέζει ώσπου τελικά είχαμε ολοκληρώσει τις ηχογραφήσεις μέχρι τα μεσάνυχτα. Δυστυχώς, δεν υπάρχει κάποια παράξενη ιστορία να σας πω για αυτό το album, ούτε και κάποιο σοβαρό εμπόδιο που άξιζε να σημειωθεί. Προτείνω σε κάθε μουσικό εάν μπορεί, να μπει σε αυτό το studio.

Βρήκα το Holdout ακόμα πιο aggressive και σαφές από τα προηγούμενα albums. Πως θα το περιέγραφες σε κάποιον που δεν έχει ακούσει τα προηγούμενα και ποιες πιστεύεις ότι είναι οι διαφορές τους με αυτά;

Όπως είπες κι εσύ, το album είναι ένα κλασικό old school thrash metal. Έχει πολλές παύσεις, κάποια πιο αργά σημεία, τα οποία δεν τα βαριέσαι ποτέ. Στους δύο πρώτους δίσκους, τα πιο χαλαρά μέρη του κομματιού είχαν δημιουργηθεί κυρίως με ακουστικές κιθάρες ενώ σε αυτόν έχουμε χρησιμοποιήσει κάθε όργανο για να δώσουμε ένταση και ταχύτητα.

Ποιος είναι υπεύθυνος για την σύνθεση του album; Περιέγραψε μας πως δημιουργείται ένα τραγούδι.

Αυτό που θα πρέπει να έχετε στο μυαλό σας είναι πως όλοι είναι υπεύθυνοι για τη δημιουργία ενός τραγουδιού, αλλά τα περισσότερα έχουν γραφτεί κυρίως από τους δυο κιθαρίστες.

Για άλλη μια φορά, ο πόλεμος είναι από τα κύρια θέματα στους στίχους σας. Τι ακριβώς σας εμπνέει τόσο πολύ σχετικά με αυτό το θέμα του πολέμου; Είναι ο ΤΖ και πάλι ο υπεύθυνος για τους στίχους;

Οι περισσότεροι στίχοι έχουν γραφτεί από τον ΤΖ, ναι. Γενικά, ενδιαφέρεται πάρα πολύ για την Ιστορία, θα μπορούσες να του κάνεις ερωτήσεις σχετικά με τα πιο ιστορικά γεγονότα του κόσμου, από το μεσαίωνα μέχρι και σήμερα. Δυστυχώς, η ιστορία της ανθρωπότητας δεν «γράφεται» σε καιρούς ειρήνης αλλά πολέμου.

Ποιος είναι υπεύθυνος για το εξώφυλλο και γενικά για το καλλιτεχνικό μέρος;

Η αλήθεια είναι ότι το εξώφυλλο το επιμελήθηκε ένας τύπος που βρήκαμε από το Fiverr. Το έργο τέχνης ολοκληρώθηκε από ένα φίλο του διευθυντή της δισκογραφικής.

Έχετε κυκλοφορήσει το video με στίχους για το “Holdout” και ένα ηχητικό video για το “Landsknecht”. Υπάρχουν σκέψεις για την κυκλοφορία ενός κανονικού video clip;

Φυσικά και υπάρχουν πολλές σκέψεις και ακόμα περισσότερο για ένα κατάλληλο video clip. Είχαμε κλείσει ήδη το χώρο, τον παραγωγό, την κάμερα και ότι είναι σχετικό, όπως επίσης και πενήντα οπαδοί που θα συμμετείχαν στη βιντεοσκόπηση στα τέλη Απριλίου. Αλλά όπως καταλαβαίνετε, όλα τινάχτηκαν στον αέρα λόγω Covid-19.

Τα αγαπημένα μου κομμάτια από το album είναι το “Landsknecht”, το “Holdout”, το “Mountain Of Death” και το “7-28”. Ποια είναι τα δικά σου αγαπημένα;

Εδώ οι γνώμες διίστανται. Εμένα προσωπικά μου αρέσει το “Holdout” και το “7:28”.

Όπως και το προηγούμενο album “Death From Above”, έτσι και το “Holdout” κυκλοφόρησαν από την MDD Records. Πως θα περιέργαφες την συνεργασία σας με τη δισκογραφική;

Δυστυχώς, δεν έχω συχνή επικοινωνία με το αφεντικό της εταιρείας, τον Markus. Είχα κάποια στιγμή αλλά σε ότι έχει να κάνει με ζητήματα της μπάντας, το αναλαμβάνει πάντα ο ΤΖ.

Η πανδημία του Covid-19 σίγουρα έχει ανατρέψει διάφορα πλάνα και σχέδια, αλλά δε γίνεται να μη ρωτήσω ποια θα είναι τα βήματα για να προωθήσετε το album και τι σχεδιάζετε για το μέλλον;

Όπως ήδη ανέφερες, υπάρχουν δύο video clips και το τρίτο θα ακολουθήσει όσο πιο γρήγορα γίνεται. Δυσκολευτήκαμε να πάρουμε την απόφαση αν θα προχωρήσουμε στην προώθηση του album και σκεφτήκαμε να το καθυστερήσουμε, τουλάχιστον μέχρι να μπορέσουμε ξανά να παίξουμε ζωντανά ή αν θα το κυκλοφορήσουμε την περίοδο του lockdown, με τον κίνδυνο να μην έχει τόση απήχηση. Από την μια πλευρά, οι θαυμαστές περίμεναν 7 χρόνια, οπότε γιατί να μην περιμένουν για άλλον έναν; Από την άλλη πλευρά όμως, ποτέ δεν ξέρεις πότε θα γυρίσουμε στην κανονικότητα και πολλές άλλες μπάντες επίσης θα έχουν την ιδέα να καθυστερήσουν να κάνουν ηχογραφήσεις. Οι υπομονετικοί μας θαυμαστές όμως, αξίζουν να ακούσουν κάτι καινούριο. Έτσι λοιπόν αποφασίσαμε να τον κυκλοφορήσουμε στην προγραμματισμένη ημερομηνία, όταν ακόμα οι καρδιές μας το έλεγαν, αφού θα μπορούσαμε να κάνουμε και μια εμφάνιση την επόμενη μέρα στην περιοχή μας. Οπότε ελπίζουμε να τα καταφέρουμε.

Κάτω από αυτούς τους περιορισμούς, έχετε σκεφτεί ποτέ να κάνετε συναυλίες μέσω internet, όπως έχουν κάνει διάφορα συγκροτήματα; Πως θα νιώθατε όταν θα ερμηνεύατε χωρίς την παρουσία θαυμαστών;

Το είχαμε συζητήσει και επίσης είχαμε πρόταση για κάτι τέτοιο, αλλά αποφασίσαμε να μην το κάνουμε γιατί οι εμφανίσεις μας είναι χαρακτηριστικές για την αίσθηση τους, τη μυρωδιά, τη γεύση και φυσικά όλη την ενέργεια, τη δύναμη και την ένταση τους. Ξέρεις, το αίμα, ο ιδρώτας, τα δάκρυα… Αυτό δεν μπορείς να το αισθανθείς από κανέναν υπολογιστή ή τηλεόραση.

Περίγραψέ μας τα δυο προηγούμενα albums, “Call To War” και “Death From Above” με λίγα λόγια.

Αυτά είναι δύο υπέροχα old school thrash album που βρίσκουν το «λογικό τους διάδοχο» στο “Holdout”.

Είστε ενεργοί από το 2006. Πόσο πολύ έχει αλλάξει ο ήχος του thrash και του heavy metal μέσα σε αυτά τα χρόνια;

Θα έλεγα ότι υπάρχει μια μικρή αλλαγή στον ήχο αυτών των ειδών. Από τη μία είναι πολύ όμορφο να υπάρχει αυτός ο παλιός χαρακτήρας στη μουσική αλλά από την άλλη, πολλά συγκροτήματα, δισκογραφικές εταιρείες και παραγωγοί επικεντρώνονται σε έναν πιο καθαρό, «μοντέρνο» ήχο που δεν «ενοχλεί» κανέναν. Κάποια πιο «σκληρά» σημεία αυτού του είδους, έχουν χαθεί από τότε και συγκεκριμένα πριν από το 2006. Έτσι εξηγείται γιατί μερικοί οπαδοί και περιοδικά ενοχλούνται από τα σκληρά τύμπανα και τον υποτονικό ήχο του μπάσου στο album μας. Αυτό είναι το metal στην πιο αγνή του μορφή, μπορείτε να τσεκάρετε τις παραγωγές Sabaton και Five Finger Death Punch, που δεν θα σας «ενοχλήσει».

Πως θα περιέγραφες τη thrash και τη heavy metal σκηνή στη Γερμανία του 2020; Υπάρχουν μπάντες που θα πρότεινες;

Είμαστε ευλογημένοι με μια υπέροχη κοινότητα και με φανταστικές μπάντες εδώ στη Γερμανία. Είναι κρίμα όμως γιατί σαν Γερμανική thrash metal μπάντα μας συγκρίνουν με τους Sodom, τους Kreator και –από την περιοχή μας– φυσικά τους Destruction. Ήρθε η στιγμή να ρίξουμε μια ματιά στους Dust Bolt, Bleeding Red και τους φίλους μας Bitterness και Traitor.

Αυτά από εμένα. Συγχαρητήρια και πάλι για το νέο σας album, σε ευχαριστώ πολύ για το χρόνο σου, ήταν ευχαρίστηση και τιμή μου που τα είπαμε. Τα τελευταία λόγια τα αφήνω σε εσένα.

Ευχαριστούμε για τη μετάδοση στην Ελλάδα. Ευχόμαστε τα καλύτερα για εσάς, τις οικογένειες σας και τους φίλους σας και φυσικά το περιοδικό σας. Μείνετε υγιείς!

Πάνος Πρέντζας
Μετάφραση: Μάρω Πλαστουργού

http://www.pessimist-band.de/
https://www.facebook.com/pessimist.thrash/
https://pessimist-thrash.bandcamp.com/
https://myspace.com/pessimistthrash
https://www.reverbnation.com/pessimistthrash
https://www.youtube.com/user/PessimistThrash

Band Members
Samuel Maier – μπάσο
Eric Tobian – κιθάρα
Jan Hagin – τύμπανα
Murphy Lange – κιθάρα
Michael “TZ” Schweitzer – φωνητικά

Discography
Call To War, 2010
Death From Above, 2013
Holdout, 2020

Θέλω να το μοιραστώ:

Leave a Reply

Your email address will not be published.

X