Συνεντεύξεις

Reality Grey

Οι Reality Grey μας έρχονται από τη γειτονική Ιταλία. Έχοντας καταφέρει να μείνουν ιδιαίτερα δραστήριοι μέσα στα χρόνια μιας και ιδρύθηκαν το 2004, ακόμα και με κυκλοφορίες απλών single, επιστρέφουν τώρα με την τρίτη ολοκληρωμένη τους δουλειά ονόματι Beneath This Crown. Ο κιθαρίστας, Anto, μοιράστηκε μαζί μας τα εξής..

Γεια σου Anto! Ελπίζω να είσαι καλά. Αυτή είναι η πρώτη φορά που έχουμε τους Reality Grey στο webzine μας. Θα θέλατε να παρουσιάσετε το συγκρότημα στους αναγνώστες μας;

Γεια σου Βασίλη, είναι χαρά μου που είμαι σε αυτή τη συνέντευξη. Δημιουργήσαμε τους Reality Grey το 2004 με την ιδέα να παίξουμε αυτό που ήταν δημοφιλές εκείνη την εποχή, αυτό ήταν το μελωδικό death metal, αλλά σύντομα αρχίσαμε να αναπτύσσουμε τον ήχο μας προσθέτοντας διαφορετικές επιρροές σε αυτόν, όπως metalcore breakdowns και brutal riffing death metal. Σήμερα εξακολουθούμε να προσθέτουμε όλο και περισσότερες επιρροές στη μουσική μας, δεν θέλουμε να είμαστε κολλημένοι σε ένα είδος. Κυκλοφορήσαμε το Darkest Days Are yet to Come το 2006, το Day ZeroEP το 2008, το Define Redemption το 2014 και τέλος το νέο άλμπουμ Beneath This Crown το 2021.

Συγχαρητήρια για το νέο σας άλμπουμ Beneath This Crown! Είστε ευχαριστημένοι με το αποτέλεσμα ηχητικά;

Ευχαριστώ, χαίρομαι που σου άρεσε. Στην πραγματικότητα, είμαστε πολύ χαρούμενοι για όλη την παραγωγή. Είχαμε την ευκαιρία να πειραματιστούμε πολύ με τα τραγούδια, ειδικά με τους ατμοσφαιρικούς ήχους, τα synth και τα καθαρά φωνητικά και αυτό είναι που θέλαμε πάντα να κάνουμε, αλλά δεν μπορούσαμε λόγω των χρονικών περιορισμών και του προϋπολογισμού στους άλλους δίσκους. Έχω επηρεαστεί πολύ από τα soundtrack ταινιών επιστημονικής φαντασίας και νομίζω ότι φαίνεται. Η όλη παραγωγή ήχου έγινε από τον Simone Pietroforte, είμαστε πολύ ευχαριστημένοι με τον τρόπο που ακούγεται ο δίσκος, πολύ δυνατός και καθαρός, κάτι που νομίζω ότι είναι ζωτικής σημασίας για το είδος της μουσικής που παίζουμε.

Υπήρξε επταετής διακοπή μεταξύ του “Beneath This Crown” και του προηγούμενου άλμπουμ σας “Define Redemption”. Υπήρχε κάποιος συγκεκριμένος λόγος για αυτό το μεγάλο διάλειμμα;

Ο λόγος πίσω από αυτό δεν ήταν κάποιο «συγγραφικό μπλοκάρισμα» ή κάτι τέτοιο, διότι η προ-παραγωγή έγινε νωρίς για τα πρώτα riff και τις δομές, στα τέλη του 2016. Το θέμα είναι ότι αλλάξαμε τρεις ντράμερ από το 2014 μέχρι το 2017, αυτό είναι όταν μπήκε ο Francesco στο συγκρότημα, και έχοντας ένα σταθερό line-up, μπορούσαμε να τελειώσουμε τα τραγούδια και να τον βάλουμε στην όλη διαδικασία και αυτό απαιτεί χρόνο. Αυτός είναι ο κύριος λόγος για το μεγάλο χρονικό διάστημα μεταξύ των άλμπουμ. Τελευταίο αλλά όχι λιγότερο σημαντικό, θέλαμε να κυκλοφορήσουμε το άλμπουμ με τον σωστό τρόπο με την καλύτερη δυνατή επιλογή, περιμέναμε και περιμέναμε, αλλά στο τέλος, λειτούργησε υπέροχα!

Μπορείτε να μας δώσετε κάποιες γενικές πληροφορίες για το τι αφορούν οι στίχοι; Νιώθω μια μετα-αποκαλυπτική ατμόσφαιρα. Υπάρχει κάποια συγκεκριμένη έννοια;

Δεν υπάρχει κάποια θεματολογία ακριβώς, ο Tommy (φωνητικά) και ο Albo (κιθάρες) γράφουν όλους τους στίχους – έχω προσθέσει και εγώ κάτι από εδώ και από εκεί – γράφουν στίχους πολύ διαφορετικά μεταξύ τους. Ο Tommy είναι πιο αινιγματικός, πάρτε ως παράδειγμα τους στίχους από το “Multidimensional Hollow”, μπορείτε να το πάρετε όπως θέλετε, σχετίζεται με πολλά διαφορετικά πράγματα και προσωπικά συναισθήματα. Ο Albo είναι περισσότερο στην κοινωνική πλευρά, περισσότερο ευθύς, όπως οι στίχοι από το “Preachers Of Hatred” που, βασικά, είναι ένας καθρέφτης αυτού που βιώνουμε στη σύγχρονη εποχή, είναι μια κοινωνική επίκληση, κυκλοφορήσαμε το βίντεο από αυτό το τραγούδι και λαμβάνουμε πολλά μηνύματα για τους στίχους, πολλοί άνθρωποι σχετίζονται με αυτό. Αλλά συμφωνώ, και οι δύο έχουν πολύ σκοτεινά οράματα για τις εποχές που ζούμε και το μέλλον.

Πραγματικά απόλαυσα πολύ τα καθαρά φωνητικά σου. Έχετε σκεφτεί να τα χρησιμοποιείτε πιο συχνά στα τραγούδια;

Σίγουρα, αυτό είναι κάτι που θέλαμε πάντα να κάνουμε, υπάρχει κάτι στον προηγούμενο δίσκο “Define Redemption” και αυτή τη φορά είχαμε την ευκαιρία να τα κάνουμε σωστά. Θα συνεχίσουμε σίγουρα. Είναι αστείο που μερικές φορές δεν αρέσει στους πιο “ακραίους” metalheads, αλλά ok, είμαστε εδώ για να κάνουμε μουσική που μας αρέσει, αν το τραγούδι απαιτεί ένα πιο ατμοσφαιρικό και μελωδικό άνοιγμα, τότε καλοδεχούμενο. Ποτέ δεν μας άρεσε να κάνουμε μονότονα τραγούδια, δεν το κάναμε ποτέ. Ευτυχώς, παίρνουμε πολλά καλά σχόλια για αυτό, είμαστε χαρούμενοι.

Ακούγοντας τα σόλο στο άλμπουμ, δεν μπορούσα παρά να αισθανθώ μια ισχυρή επιρροή του Per Nilsson (Scar Symmetry) τόσο στον τόνο όσο και στις φράσεις σας. Είστε εσείς και ο Albo θαυμαστές του Per και ποιες είναι οι επιρροές σας ως κιθαρίστες;

Ο Per Nilsson είναι μια από τις μεγαλύτερες επιρροές μου, αυτός και ο Alexi Laiho. Έτυχε να δω το παίξιμό του το 2006 και με ενθουσίασε η έκφραση του τόσο ενδιαφέρουσα και έξω από τα καθιερωμένα για ένα extreme metal συγκρότημα, λατρεύω τον τρόπο που παίζει. Είχα πραγματικά τη χαρά να τον συναντήσω μερικές φορές στο NAMM στο Λος Άντζελες, ένας πολύ ωραίος τύπος που κάναμε ωραίες κουβέντες σχετικά με το παίξιμο της κιθάρας και τον εξοπλισμό. Τον θαυμάζω απόλυτα λόγω της καινοτομίας του στη metal κιθάρα. Ο Albo επηρεάζεται περισσότερο από πιο «παραδοσιακούς» παίκτες, αλλά μπορεί να παίξει οτιδήποτε μπορείτε να ακούσετε στο δίσκο (γέλια).

Σε γενικές γραμμές, το “Beneath This Crown” είναι ένα μοντέρνο metal άλμπουμ με πολλά groove. Υπάρχουν όμως τραγούδια όπως το “Fade In Fear” που είναι σκανδιναβικό melo-death ή το ομότιτλο για παράδειγμα που μου θύμισε πολύ τα ατμοσφαιρικά metal συγκροτήματα της δεκαετίας του ’90 της Century Media. Πώς ισορροπούν οι Reality Grey όλες αυτές τις διαφορετικές επιρροές;

Νομίζω ότι το κατάλαβες σωστά. Λοιπόν, δεν σχεδιάζουμε τίποτα εκ των προτέρων, επειδή εγώ και ο Albo έχουμε μια πολύ διαφορετική προσέγγιση με το παίξιμο της κιθάρας και για το πώς συνθέτουμε riff και δομές, αλλά σίγουρα έχουμε ένα κοινό όραμα για το πώς πρέπει να ακούγονται οι Reality Grey στο τέλος. Είναι δύσκολο να απαντήσω σε αυτήν την ερώτηση, ίσως το γεγονός ότι παίζουμε τόσα χρόνια μαζί, όλα βγαίνουν φυσικά, απλά ταιριάζουν, καταλήγουμε σε riff και δομές, τα αλλάζουμε λίγο και τα τραγούδια δημιουργούνται. Ξέρω ότι είναι ένα είδος αινιγματικής απάντησης, αλλά αυτό συμβαίνει (γέλια).

Geek ερώτηση εδώ, αλλά ο τόνος της κιθάρας είναι επίσης πολύ επιθετικός. Χρησιμοποιήσατε κιθάρες επτά χορδών ή lowtuned εξάχορδες για το άλμπουμ; Μπορείτε να μας πείτε λίγα λόγια για τον εξοπλισμό που χρησιμοποιήθηκε;

Αχ! Μου αρέσει αυτή η ερώτηση καθώς είμαι κιθαρίστας, οπότε ευχαριστώ που με ρωτήσατε! Ναι, μου αρέσει ο τόνος της κιθάρας που έχουμε στο άλμπουμ, δουλέψαμε πολύ σκληρά με τον παραγωγό Simone Pietroforte για να το κάνουμε όπως μας αρέσει. Έχω γίνει καλλιτέχνης για ορισμένες εταιρείες όπως οι Jackson Guitars, Emg Pickups και Mooer Audio, και αυτό χρησιμοποιώ στο στούντιο και στη σκηνή. Για τον τόνο της κιθάρας χρησιμοποιήσαμε μια προ-ρυθμισμένη Mooer ge200 που έχω και την συνδυάσαμε με μια προ-ρυθμισμένη Fractal FXII, ήταν μία 5150, ο ήχος που λάβαμε είναι απίστευτα έντονος. Οι κιθάρες που έχω χρησιμοποιήσει τόσο για τα ρυθμικά μέρη όσο και για τα σόλο ήταν μία Jackson RR1 για ρυθμούς και μία Jackson SL1 για σόλο. Ο Albo χρησιμοποίησε μία Jackson RR1 για την ηχογράφηση ρυθμικών κιθαρών και μία Gibson SG για τα σόλο του. Δεν χρησιμοποιήθηκαν κιθάρες 7 χορδών, πάντα χρησιμοποιούσαμε κιθάρες 6 χορδών. Ξεκινήσαμε με ένα D-Standard κούρδισμα και από το 2014 χρησιμοποιούμε C-Standard κούρδισμα που είναι αρκετά χαμηλό. Για τον επόμενο δίσκο, μάλλον πάμε χαμηλότερα από αυτό.

Η Ιταλία έχει γενικά μια παράδοση με περισσότερες μπάντες power/prog. Είστε θαυμαστές αυτής της σκηνής; Κάποια άλλα μοντέρνα συγκροτήματα metal σε παρόμοιο ή κοντινό ύφος με τους Reality Grey που θα θέλατε να προτείνετε;

Ναι, έχουμε μια μακρά παράδοση σε αυτό το είδος, που μου αρέσει, όχι όλα βέβαια, αλλά γενικά, το γουστάρω αρκεί να υπάρχει καλή σύνθεση και παίξιμο και να μην είναι κακόγουστο. Νομίζω ότι είναι κάτι που προέρχεται από την παράδοσή μας στην pop μουσική ή «musica italiana» που είναι πολύ μελωδική, και φυσικά κλασική μουσική, αλλά αυτή είναι απλά η άποψή μου. Στην πραγματικότητα, από όπου προερχόμαστε, στη νότια Ιταλία, έχουμε μια πολύ μεγαλύτερη ακραία σκηνή, είναι δύσκολο να βρούμε μια κατάλληλη power metal μπάντα, ίσως μία-δύο; Γνωρίζω ότι στην κεντρική και βόρεια Ιταλία υπάρχει μια πολύ μεγαλύτερη σκηνή για αυτό. Ένα είναι σίγουρο, ότι δεν υπάρχουν πολλές μπάντες που να ταιριάζουν στα σύγχρονα πράγματα, ολόκληρη η Ιταλία είναι αρκετά συντηρητική και «old school», έχουμε πολύ black metal, old school death metal και πρόσφατα πολλούς stoner/doom/70’s συγκροτήματα αναβίωσης του είδους, οπότε ειλικρινά, δεν μπορώ να αναφέρω κανένα underground συγκρότημα που παίζει μοντέρνο metal. Είμαι σίγουρος ότι υπάρχουν απλώς δεν τους γνωρίζω.

Ποιές είναι οι μπάντες για τους Reality Grey με τις οποίες ονειρεύονται να μπορούσαν να περιοδεύσουν; Meshuggah ίσως;

Με τους Meshuggah θα ήταν φοβερό, αλλά σίγουρα λίγο τρομακτικό καθώς δεν είναι άνθρωποι, είναι μηχανές! Στην πραγματικότητα, ανυπομονούσα να περιοδεύσω με τους Children of Bodom ή Bodom After Midnight, αλλά είναι ατυχές αυτό που συνέβη, είμαι ακόμα σοκαρισμένος. Δεν έχω συναντήσει ποτέ τον Alexi Laiho και οι τύποι των COB φαίνονται απίστευτα καλοί και προσγειωμένοι.

Πιστεύετε ότι θα υπάρξουν περισσότερες ευκαιρίες για τους Reality Grey αφού το νέο άλμπουμ κυκλοφορήσει από την Bloodblast; Πού βλέπετε το συγκρότημα να πηγαίνει από εδώ;

Είμαστε πολύ χαρούμενοι που δουλεύουμε με την BloodBlast, φέρνουν το συγκρότημα στο σωστό δρόμο όπως ποτέ άλλοτε. Στην πραγματικότητα, είμαστε αρκετά ενθουσιασμένοι, μπαίνουμε στα charts, φτάσαμε στο #2 στις ΗΠΑ, για εμάς είναι ένα τεράστιο επίτευγμα. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο περιμέναμε τόσο πολύ για την κυκλοφορία του δίσκου, θέλαμε να βρούμε τη σωστή δισκογραφική και να πετύχουμε τη σωστή συμφωνία, και η συνεργασία με την ομάδα της Nuclear Blast μαζί μας είναι κάτι που πάντα θέλαμε. Είμαστε συγκλονισμένοι από την προσοχή που λαμβάνουμε και φυσικά είμαστε υπερήφανοι. Συνεργαζόμαστε επίσης με το management μας για περιοδείες στο τέλος του έτους ή το 2022, ο δίσκος πηγαίνει τέλεια, όσο καλύτερα πηγαίνει, τόσο περισσότερες ευκαιρίες θα έχουμε.

Πόσο «γκρι» είναι τα μέλη της μπάντας Reality (Reality Grey); Έχετε επηρεαστεί από την πανδημία ή το είδατε ως μέσο για να επικεντρωθείτε στο νέο άλμπουμ;

Ω, κανένα όνομα μπάντας δεν είναι πιο κατάλληλο σε αυτές τις περίεργες εποχές που βιώνουμε τώρα. Φυσικά, έχουμε επηρεαστεί από την πανδημία για διαφορετικούς λόγους, αλλά πάντα προσπαθούμε να βγάλουμε το καλύτερο από κάθε κατάσταση. Χρησιμοποιήσαμε την αναγκαστική διακοπή σε συναυλίες για να επικεντρωθούμε στη δισκογραφική συμφωνία και την κυκλοφορία, γυρίζουμε βίντεο, playthroughs για κιθάρα και drums, ήμασταν αρκετά απασχολημένοι από τις αρχές Δεκεμβρίου 2020. Έχουμε επίσης ηχογραφήσει μια metal έκδοση του “I’m Shipping Up to Boston” των Dropkick Murphys που έχει παρουσιαστεί στο φεστιβάλ Slay At Home του Metal Injection. Δεν υπάρχει λόγος να διαμαρτυρόμαστε για μια κατάσταση που δεν μπορούμε να αλλάξουμε, καλύτερα να προσπαθήσουμε να κάνουμε το καλύτερο με τον χρόνο που έχουμε.

Περιγράψτε τους Reality Grey σε κάποιον που δεν είναι εξοικειωμένος με το συγκρότημα χρησιμοποιώντας μόνο τρεις λέξεις.

Εύκολο: επιθετικοί, groov-άτοι, μελωδικοί.

Ευχαριστώ πολύ για τον χρόνο που διέθεσες αυτήν τη συνέντευξη. Μπορείς να το τελειώσεις με όποιον τρόπο θέλεις.

Ευχαριστώ που με έχετε, το εκτιμούμε πολύ! Σε όλους τους αναγνώστες, αν σας αρέσει το άλμπουμ ή θέλετε να το τσεκάρετε, πηγαίνετε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, Spotify, iTunes, Bandcamp και κατεβάστε ή κάντε streaming το Beneath This Crown, σημαίνει πολλά για το συγκρότημα και η υποστήριξη είναι ζωτικής σημασίας, τώρα περισσότερο από ποτέ. Μείνετε δυνατοί και ασφαλείς!

Συνέντευξη: Βασίλης Μπατίλας
Μετάφραση: Ελίζα Καπουράλου

Facebook
Spotify
Instagram
Bandcamp
YouTube

Band Members
Tommy – Φωνητικά
Anto – Κιθάρες
Albo – Κιθάρες
Alex – Μπάσο
Francesco Inchingolo – Τύμπανα

Discography
Darkest Days Are Yet To Come, 2006
Define Redemption, 2014
Beneath This Crown, 2021

nano designs 728×90 - 728|90|nano designs 728×90||https://www.facebook.com/Nanodesignart/|bothhaursen2 - 728|90|haursen2||https://www.facebook.com/HaursensGuitarWorkshop/|bothRodStudios_728x90 - 728|90|RodStudios_728x90|||bothGreekrebels Banner 07052021-728×90 - 728|90|Greekrebels Banner 07052021-728×90||https://www.greekrebels.gr/epikoinonia/|bothTatto Clinic Athens 728×90 - 728|90|Tatto Clinic Athens 728×90||https://www.facebook.com/tattooclinicathens|both
20000
110

Related posts

Leave a Comment

Leave a review

X