Συνεντεύξεις

Craven Idol

Τέσσερα χρόνια μετά από την τελευταία δισκογραφική τους δουλειά, οι Craven Idol μόλις κυκλοφόρησαν τον τρίτο fulllength δίσκο τους, με τίτλο “Forked Tongues”. Μιλήσαμε με τον Immolator Οf Sadistik Wrath (φωνητικά, κιθάρα) προκειμένου να δούμε τι έχει να μας πει σχετικά με αυτό.

Καταρχάς, θα ήθελα να σας συγχαρώ για το πραγματικά υπέροχο νέο σας άλμπουμ. Ποια είναι η πρώτη ανατροφοδότηση που λάβατε από τον τύπο και από το κοινό;

Χαίρε! Χαίρομαι που βλέπω πως το “Forked Tongues” έφτασε έως την Ελλάδα, τη χώρα από την οποία επηρεάστηκε τόσο πολύ. Τα σχόλια ήταν καθολικά θετικά τόσο από τον τύπο όσο και από το κοινό. Ήταν υπέροχο που κατάφερα να προσεγγίσω και να μιλήσω με τόσα πολλά νέα άτομα τις τελευταίες εβδομάδες.

Πριν σε ρωτήσω για το νέο άλμπουμ, πρέπει πραγματικά να αναφέρω το εξώφυλλό του το οποίο είναι αισθητικά πολύ όμορφο, σαν αληθινός πίνακας ζωγραφικής, όπως και τα εξώφυλλα των προηγούμενων δίσκων σας. Ποιος είναι υπεύθυνος για τη σύλληψη και τη δημιουργία τους;

Ο Eliran Kantor δημιούργησε το εκπληκτικό εξώφυλλο για το “Forked Tongues”. Για μένα είναι ο καλύτερος καλλιτέχνης εκεί έξω σήμερα. Πάντα συνεργάζομαι στενά με καλλιτέχνες για να τους παρέχω ό,τι χρειάζονται, συνήθως σχεδιάζοντας ένα αρκετά απαίσιο σκίτσο προκειμένου να τους μεταδώσω τις βασικές μου ιδέες, όπως για παράδειγμα τα εξώφυλλα μετά από το “Ethereal Altars” αποτελούν μια χρονολογική ιστορία κατάβασης στον κάτω κόσμο. Δεδομένης της έντονης εννοιολογικής φύσης του “Forked Tongues”, το εξώφυλλο έπρεπε να είναι ακριβές… Πρέπει να αφηγείται την ιστορία με τη πρώτη ματιά. Ο Hokusai ήταν μια σημαντική έμπνευση, και συγκεκριμένα το “Ο δράκος του καπνού που ξεφεύγει από το όρος Fuji… Στο εξώφυλλό μας το Fuji αντικαθίσταται από την Aetna και ο Δράκος από τον Τυφώνα. Το οπισθόφυλλο αποτίει φόρο τιμής στο περίφημο “The Great Wave off Kanagawa”. Διαθέτει επίσης μερικές άλλες λεπτομέρειες, όπως τους θεούς του Ολύμπου που φεύγουν με τη μορφή πουλιών, τους τέσσερις ανέμους και τον Κέρβερο που στέκεται δίπλα. Ενώ δεν μπορώ να ζωγραφίσω, ήμουν τυχερός που είχα απίστευτα ταλαντούχους ανθρώπους να συλλαμβάνουν τα οράματά μου. Το ίδιο ισχύει και για τα προηγούμενα εξώφυλλα των δίσκων μας. Το δεύτερο άλμπουμ μας, με τίτλο “The Shackles Of Mammon”, παρουσίασε τα ταλέντα του Νεκρονίκωνα (Daniel Corcuera) σε ένα κομμάτι επηρεασμένο πολύ από το “Der Mammon Und Sein Sklave” του Sascha Schneider. Το ντεμπούτο ζωγραφίστηκε από τον Paolo Girardi και ήταν βασισμένο σε ένα ακατέργαστο σχέδιο του J. Scourger, που περιλαμβάνει επίσης τον καθεδρικό ναό από την πόλη που μένει ο Paolo.

Ας μιλήσουμε για το νέο σας άλμπουμ, “Forked Tongues”. Αυτή τη φορά βυθιστήκατε στην εποχή της αρχαίας Ελλάδας. Θα θέλατε να μας δώσετε μερικές λεπτομέρειες σχετικά με το τι πραγματεύεται το άλμπουμ;

Το άλμπουμ αφηγείται την ιστορία του Typhon, του πιο άγριου από όλους τους Τιτάνες. Ο απόγονος της Γαίας (μητέρας γης), ο Τύφωνας γεννήθηκε με σκοπό να αποτρέψει τους νέους θεούς (Ολύμπιους) να σφετεριστούν τους παλιούς. Αυτό δεν πέτυχε και αυτός είναι ο λόγος που όλοι μάθετε για τον Δία στο σχολείο (γέλια)! Πέρα από τις ανοησίες, θυμήθηκα την ύπαρξη του Typhon αφού ξαναδιάβασα μερικά αποσπάσματα από το Transformations του Antoninius Liberalis. Αυτό με οδήγησε στο να αποκτήσω και να καταβροχθίσω ένα ευρύ φάσμα βιβλίων από συγγραφείς όπως ο Βιργίλιος, ο Οβίδιος, ο Ησίοδος και ο Νόνους. Απλώς έπρεπε να μάθω περισσότερα για αυτόν τον τελευταίο από τους παλιούς θεούς. Μεταξύ των γραμμικών σημειώσεων, όπου η πηγή μου διαφεύγει τώρα, ένας μελετητής θρήνησε την έλλειψη πηγαίου υλικού για τον Typhon, επισημαίνοντας ότι η προσθήκη ενός άλλου κεφαλαίου στην ιστορία θα μπορούσε να είναι μια αξιόλογη αναζήτηση για έναν σύγχρονο δημιουργό. Τότε ήταν που τα πράγματα έκαναν κλικ… Έπρεπε να συνεχίσω αυτόν τον απίστευτο μύθο μέσω των Craven Idol! Τούτου λεχθέντος, σε καμία περίπτωση δεν υπαινίσσομαι πως οι κακογραφίες μου συγκρίνονται με τους θρύλους, αλλά έχω κάνει ό, τι μπορώ για να διατηρήσω τον ίδιο τόνο καθ ‘όλη τη διάρκεια. Κάθε τραγούδι συνοδεύεται από μια περίληψη της ιστορίας καθώς και από ένα απόσπασμα που το επηρέασε. Η σκηνή πρέπει να στηθεί, όπως ήταν στο εξώφυλλο!. Το “Forked Tongues” μιλά για την επιστροφή του Typhon στη σύγχρονη εποχή. Σε ένα metal σκηνικό, βγαίνει από τη φυλακή του κάτω από το ηφαιστειακό όρος Aetna (ή Τάρταρος) κάτω από το οποίο ο Δίας τον παγίδευσε κατά την «πρώτη» Τιτανομαχία. Ο Τυφώνας προκαλεί τον διστακτικό Δία να πολεμήσει για την παγκόσμια υπεροχή και ακολουθεί η ιστορία. Ενώ η οργή του Τυφώνα δεν έχει αποψυχθεί ποτέ, όπως μαρτυρούν οι εκρήξεις της Aetna, ο Δίας άφησε την ανθρωπότητα ενώ γινόταν αργός και χοντρός. Οι μάζες συγκεντρώνονται προς την υποστήριξη του Τυφώνα, καθώς οι κατασκευές μιας αρχαίας Χρυσής Εποχής υπό τους παλιούς θεούς (Κρόνος, κλπ) εξαπλώνονται σαν άγρια ​​φωτιά. Το αποτέλεσμα είναι μια νίκη για τον Τυφώνα. Αλίμονο, οι θεοί από τη φύση τους αδιαφορούν για τις μοίρες των ανθρώπων και η ανθρωπότητα βρίσκεται κάτω από μια ακόμη τυραννική βασιλεία (καθώς ο νικηφόρος Τυφώνας υποχωρεί στον Όγδοο Ουρανό του). Παραδόξως, το πιο εκπληκτικό πράγμα για τους θεούς είναι η ανυπαρξία τους. Ούτε ο Τυφώνας, ούτε ο Δίας, ούτε ο Βούδας, ούτε ο Ιράξου, ο Άρχοντας των Κοραγκιράφη δεν υπάρχουν. Ωστόσο ο αντίκτυπός τους σε εμάς είναι πέρα ​​από αυτό που έχει επιτύχει ποτέ οποιοδήποτε άτομο. Ο άνθρωπος στην προσπάθειά του να καταλάβει τα πάντα έχει προσκολληθεί στο τίποτα, χαρακτηρίζοντας τα πάντα με δυαδικούς όρους ως καλό και κακό. Ακολουθούμε φανατικά, σκοτώνουμε και πεθαίνουμε για τα ιδανικά τους, αυτοί οι παραλληλισμοί είναι τόσο αληθινοί σήμερα όσο και στην αρχαία Ελλάδα. Προσέξτε τα απαράδεκτα είδωλα.

Πώς και αποφασίσατε να ασχοληθείτε με αυτό το κεφάλαιο της ελληνικής μυθολογίας στο άλμπουμ σας; Είναι κάποιος από το συγκρότημα λάτρης της ελληνικής μυθολογίας;

Δηλώνω ένοχος! Είμαι ένθερμος μαθητής της μυθολογίας και τυχαίνει να έχετε την καλύτερη! Η κατάδυση σε μια τόσο τερατώδη ξεχασμένη ιστορία ήταν μια απίστευτη εμπειρία.

Στο άλμπουμ έχετε δύο τραγούδια που διαρκούν πάνω από εννέα λεπτά, τα οποία τα βρήκα πραγματικά υπέροχα και ενδιαφέροντα. Σας φαίνεται δύσκολο να συνθέσετε τόσο μεγάλα τραγούδια όπου υπάρχει χώρος για περισσότερη ποικιλία;

Το πιο σημαντικό πράγμα στη συγγραφή τραγουδιών είναι να καταλάβεις τι χρειάζεται το κομμάτι για να αξιοποιήσει πλήρως τις δυνατότητές του. Πόση ώρα πρέπει να διαρκεί ένα riff; Πρέπει να επιστρέψει; Τι προσπαθούμε να απεικονίσουμε με αυτό το τραγούδι; Όλοι αυτοί οι παράγοντες υπαγορεύουν το πώς πρέπει να γίνει ένα τραγούδι. Ξοδέψαμε ώρες ατελείωτες παίζοντας το κάθε τραγούδι ξανά και ξανά, μέχρι να καταλάβουμε πλήρως τι χρειάζεται. Έτσι, δεν θα έλεγα ότι ένα μεγάλο τραγούδι είναι πιο δύσκολο από ένα 5λεπτο … Γίνονται απλά αυτό που πρέπει να είναι.

Θα λέγατε ότι η μουσική στο “Forked Tongues” έχει αλλάξει από την κυκλοφορία του “The Shackles of Mammon”; Έχετε πειραματιστεί με διαφορετικές μουσικές κατευθύνσεις;

Δεν θα έλεγα ότι έχουν αλλάξει πολλά όσον αφορά τις «μουσικές μας κατευθύνσεις». Οι επιρροές μας παραμένουν οι ίδιες. Ο κύριος στόχος μας ήταν σίγουρα να φέρουμε τη μουσική μας στο επόμενο επίπεδο και πιστεύω πως τα καταφέραμε. Δεδομένου ότι το άλμπουμ αφηγείται μια χρονολογική ιστορία, οι στίχοι και η μουσική έπρεπε να είναι σαν ένα. Τις περισσότερες φορές, η συγγραφή τραγουδιών προϋποθέτει την υπομονή και την επίλυση προβλημάτων … όσο περισσότερο παίζεται ένα τραγούδι, τόσο καλύτερο γίνεται. Το γεγονός πως με τα υπόλοιπα μέλη της μπάντας είμαστε μαζί τα τελευταία επτά χρόνια και περιοδεύουμε στην Ευρώπη, βοηθά επίσης σημαντικά στην εσωτερική χημεία.

Η ηχογράφηση, η μίξη και το mastering έγιναν από τον Tom Dring στο Vagrant Recordings στο Southport. Πώς ήταν η εμπειρία της συνεργασίας μαζί του; Είστε ευχαριστημένοι με το τελικό αποτέλεσμα;

Χίλιες φορές ναι! Μπορώ να πω ειλικρινά ότι στην καριέρα μου δεν ήμουν ποτέ τόσο ικανοποιημένος από τα τελικά αποτελέσματα  και την παραγωγή ενός δίσκου. Το Vagrant Studios εδρεύει στη μικρή πόλη Southport στα βορειοδυτικά, όχι μακριά από το Liverpool και παρείχε μια τέλεια απόδραση από τις πολυσύχναστες περιοχές του Βόρειου Λονδίνου. Θέλαμε πραγματικά να αποτυπώσουμε λίγη από την ένταση των ζωντανών μας εμφανίσεων σε αυτόν τον δίσκο, αυξάνοντας την ένταση στο 11 και αφήνοντας τη δυναμική να τρέξει. Ο Tom είχε εμπειρία δουλεύοντας με βίαιες κυματομορφές και κατάλαβε αμέσως τις ηχητικές μας ανάγκες. Το αποτέλεσμα είναι ένας άγριος δίσκος που καθαρίζει τα πάντα από το δρόμο του!

Από το “Towards Eschaton” κυκλοφορείτε ένα άλμπουμ κάθε τέσσερα χρόνια. Είναι κάτι που το κάνετε σκόπιμα για να αποφύγετε την κυκλοφορία ενός μέτριου άλμπουμ;

Vrath: Τα κενά των τεσσάρων ετών είναι πραγματικά περισσότερο μια δυσοίωνη σύμπτωση … Για παράδειγμα, ηχογραφήσαμε το “Forked Tongues” το 2019 … αλλά τότε η πανδημία είχε άλλες βλέψεις και αναπόφευκτα καθυστέρησε το άλμπουμ. Τούτου λεχθέντος, πιστεύω ότι είναι μια μεγάλη πολυτέλεια που αποδίδεται στα underground συγκροτήματα να μην χρειάζεται ποτέ να βιάζονται με τίποτα. Τα τραγούδια των Craven Idol βγαίνουν όταν πρέπει να βγουν. Ποτέ βάσει προγράμματος. Αλλά αυτό που λες είναι τελικά σωστό, η κυκλοφορία οτιδήποτε μέτριου δεν είναι στα άμεσα σχέδιά μας.

Είστε όλοι μαζί στο συγκρότημα από το 2014. Αυτό είναι κάτι που βοήθησε κατά τη σύνθεση των νέων τραγουδιών; Φαντάζομαι ότι τώρα ξέρετε πώς σκέφτεται ο καθένας.

Λοιπόν, τουλάχιστον γνωρίζουμε τι ποτό πίνει ο καθένας. Τέλος πάντων, όπως προαναφέρθηκε, η χημεία που έχουμε αναπτύξει μέσα στην ομάδα δεν έχει καμία σημασία. Δεν χρειάζεται να παρακολουθώ κανέναν, όλοι ξέρουν τι κάνουν. Έχω πλήρη εμπιστοσύνη σε αυτούς για να εξασκούνται και να γράφουν τα δικά τους μέρη και, αν υπάρχει κάτι που δεν αρέσει σε κάποιον, μπορούμε να κάνουμε μια παραγωγική συζήτηση. Μακάρι να κρατήσει πολύ!

Ας μιλήσουμε λίγο για σένα. Ποιες θα έλεγες πως είναι οι κύριες επιρροές σου; Αυτά που σε καθόρισαν ως κιθαρίστα.

Είμαι αυτοδίδακτος ως κιθαρίστας, αν και η τιμή πρέπει να αποδοθεί στον Scythian A Von M που με ώθησε στο επόμενο επίπεδο. Όπως και πολλοί άλλοι, ξεκίνησα την εκπαίδευσή μου στο heavy metal ως παιδί ακούγοντας τη συλλογή δίσκων των γονιών μου, μιας και είχαν μερικούς αρκετά δημοφιλείς rock δίσκους από τους AC/DC και Zeppelin. Προφανώς αυτό οδήγησε σε συγκροτήματα όπως οι Maiden και οι Sabbath, αλλά ήταν οι Judas Priest που άλλαξαν τα πάντα για μένα. Μέσα από αυτά, βρήκα μπάντες όπως τους Venom και τους Satan και άνοιξε μου ένας εντελώς νέος underground κόσμος. Το να παίξω heavy metal δεν ήταν πια ένα μακρινό όνειρο, ο καθένας θα μπορούσε να το κάνει! Δεν θα με ξεχάσω ποτέ να παίζω την πρώτη μου παραμορφωμένη νότα σε έναν ολοκαίνουργιο χάλια Ibanez ενισχυτή στο σαλόνι των φίλων μου.

Τι άλλο κάνετε στη ζωή σας όταν δεν παίζετε μουσική ή περιοδεύετε;

Περιμένοντας σε ένα μαύρο κενό (γέλια)! Είμαι μέρος αρκετών συγκροτημάτων, οπότε σπάνια υπάρχει κάποια στιγμή που η μουσική δεν είναι μέρος της ημέρας μου. Εκτός από τη μουσική, είμαι ένθερμος αναγνώστης, λάτρης του αθλητισμού και επίσης μεγάλος λάτρης της μπύρας!

Αν ο Typhon γλιτώσει από την Aetna και έρθει σε εσένα απαιτώντας να γνωρίσει τα πέντε αγαπημένα σου συγκροτήματα και άλμπουμ, τι θα του έλεγες;

Σίγουρα είναι μια ερώτηση που ούτε ένας metal fan δεν μπορεί να απαντήσει με ειλικρίνεια! Η απάντηση θα άλλαζε μέρα με τη μέρα, αλλά θα απαντήσω! Με μια πρώτη σκέψη, θα έλεγα

Bathory – Under The Sign Of The Black Mark
Manowar – Hail To England
Sodom – Persecution Mania
Mercyful Fate – Don’t Break The Oath
Master’s Hammer – Ritual και demos
Autopsy – Severed Survival
Judas Priest – Unleashed In The East
Manilla Road –Open The Gates
D666 – Unchain The Wolves
Gospel Of The Horns – Call To Arms
Poison – Into The Abyss
Repugnant – Epitome Of Darkness
Candlemass – Ancient Dreams
Satan – Court In The Act
Cirith Ungol – King Of The Dead
Samael – Worship Him
Razor – Evil Invaders
Sortilege EP
Pagan Altar – Volume Ι
Adorior – Author Of Incest
Nocturnus – The Key
Beherit – Oath of Black Blood
Mystifier – Goetia
Esoteric – Subconscious
Belial – Wisdom of Darkness
Sacrofago – INRI
ImmolationUnholy Cult

Kαι χιλιάδες ακόμη… Δεν ξέρω, φίλε… Είμαι αρκετά βέβαιος ότι έσπασα τη μητρική μου πλακέτα. Είπα πέντε; (γέλια)  Ξέρεις, μπάντες όπως οι Absu, οι Impaled Nazarene, οι Necromantia, οι Kawir, οι Venom, οι Blasphemy, οι Varathron, οι Sabbat, οι Hellhammer, οι Hobbs, οι Sibelius, οι Minus, οι MacGowan, οι Imlach, οι Vainio! Πρέπει να είναι πάνω από πέντε τώρα! Είμαι σίγουρος ότι ο Typhon θα με έχει τηγανίσει μέχρι τώρα (γέλια)…

Παρακολουθείς τη black και thrash σκηνή του Ηνωμένου Βασιλείου; Είναι δυνατή; Υπάρχουν μπάντες που έχουν τραβήξει την προσοχή σου;

Όπως οπουδήποτε αλλού στον κόσμο, η blacknthrash σκηνή είναι σχεδόν ανύπαρκτη. Δεν γνωρίζουμε πραγματικά άλλες μπάντες που παίζουν! Μοιραζόμαστε μια αίθουσα πρόβας με μερικές πολύ καλές μπάντες όπως οι Grave Miasma, οι Necromaniac, οι Fen και οι Adorior  όμως!

Είσαι μέλος και ενός άλλου συγκροτήματος, των Crom Dubh. Σκοπεύετε να γράψετε νέα μουσική ή είναι ακόμα πολύ νωρίς;

Είμαι πράγματι μέλος των Crom Dubh, όπως και ο Obscenitor και ο Heretic Blades. Όλη η μουσική για τους Crom Dubh γράφεται από τον Obscenitor, οπότε εμείς οι υπόλοιποι εκτελούμε τις διαταγές του (γέλια)! Πιστεύω ότι έχει περίπου δύο άλμπουμ έτοιμα! Πιστεύω ότι θα ηχογραφήσουμε ένα από αυτά την επόμενη χρονιά.

Ποια είναι τα άμεσα μελλοντικά σχέδια των Craven Idol; Σκοπεύετε να προωθήσετε το νέο σας άλμπουμ με ζωντανές εμφανίσεις ή είναι ακόμα περίπλοκο λόγω της πανδημίας;

Να περιοδεύει κανείς ή να μην περιοδεύει, αυτή είναι η ερώτηση! Αν ήταν στο χέρι μας, θα ήταν ένα ηχηρό ναι, αλλά δυστυχώς ο κόσμος είναι σε πολύ καλή κατάσταση! Πέρα από την πανδημία, έχουμε να αντιμετωπίσουμε το Brexit. Επί του παρόντος οι μόνες χώρες που η κυβέρνηση – κλόουν μας έχει διαπραγματευτεί για οποιοδήποτε δικαίωμα είναι το Λιχτενστάιν, η Νορβηγία και η Ισλανδία. Τώρα μην με παρεξηγήσετε, θα ήθελα πολύ να παίξω σε αυτές τις χώρες, αλλά αυτή τη στιγμή θα ήταν ευκολότερο να παίξουμε στις ΗΠΑ και όχι στις γειτονικές μας χώρες! Εάν η περιοδεία είναι απαγορευτική, υποθέτω πως θα υπάρξει νέο υλικό τότε!

Σε ευχαριστώ πολύ για τον χρόνο σου και για αυτή τη συνέντευξη. Αν έχεις κάτι να προσθέσεις, οι τελευταίες λέξεις είναι δικές σου.

Ευχαριστώ για τη συνέντευξη

Συνέντευξη: Μίνως Ντοκόπουλος
Μετάφραση: Κατερίνα Νίκου

Facebook
Instagram
Bandcamp
Spotify

Band Members
Immolator Οf Sadistik Wrath – φωνητικά, κιθάρα
Suspiral – μπάσο
Heretic Blades – τύμπανα
Obscenitor – κιθάρα

Discography
Towards Eschaton, 2013
The Shackles Of Mammon, 2017
Forked Tongues, 2021

whale_728x90 - 728|90|whale_728x90|||bothTatto Clinic Athens 728×90 - 728|90|Tatto Clinic Athens 728×90||https://www.facebook.com/tattooclinicathens|bothhaursen2 - 728|90|haursen2||https://www.facebook.com/HaursensGuitarWorkshop/|bothGreekrebels Banner 07052021-728×90 - 728|90|Greekrebels Banner 07052021-728×90||https://www.greekrebels.gr/epikoinonia/|bothRodStudios_728x90 - 728|90|RodStudios_728x90|||both
20000
110

Related posts

Leave a Comment

Leave a review

X