whale-468×60 - 468|60|whale-468×60|||bothsymmetric records - 468|90|symmetric records||https://www.facebook.com/symmetricrecords/|bothamadeus banner greekrebels 2 - 468|60|amadeus banner greekrebels 2|||bothΟΜ 2022_468x60 - 468|60|ΟΜ 2022_468x60|||bothGreekrebels Banner 07052021-468×60 - 468|60|Greekrebels Banner 07052021-468×60||https://www.greekrebels.gr/epikoinonia/|bothRODSTUDIOS-468×60-BANNER - 468|60|RODSTUDIOS-468×60-BANNER|||bothnano designs 468×60 - 468|60|nano designs 468×60||https://www.facebook.com/Nanodesignart/|both
20000
60

Gamma Ray, Rhapsody Of Fire

RodStudios_728x90 - 728|90|RodStudios_728x90|||bothGreekrebels Banner 07052021-728×90 - 728|90|Greekrebels Banner 07052021-728×90||https://www.greekrebels.gr/epikoinonia/|bothamadeus banner greekrebels 1 - 728|90|amadeus banner greekrebels 1|||bothΟΜ 2022_728x90 - 728|90|ΟΜ 2022_728x90|||bothhaursen2 - 728|90|haursen2||https://www.facebook.com/HaursensGuitarWorkshop/|bothwhale_728x90 - 728|90|whale_728x90|||bothnano designs 728×90 - 728|90|nano designs 728×90||https://www.facebook.com/Nanodesignart/|both
20000
110

Gamma Ray, Rhapsody Of Fire

Σάββατο 29 Μαρτίου 2014, Stage Volume 1, Μοναστηράκι

Απόγευμα προς βράδυ Σαββάτου και συνάντηση στο σταθμό μετρό στο Μοναστηράκι, ώστε να πάμε στον καινούριο χώρο του Stage Volume 1. Μετά από αρκετές βόλτες μέσα στα –γραφικά να τα πω;- στενά της περιοχής, καταφέραμε να βρούμε το μαγαζί. Απ’ έξω δεν θα έλεγα πως γινόταν και πανικός από κόσμο, λίγο πριν τις 20:00 που φτάσαμε. Μέσα, μέχρι και λίγο πριν ξεκινήσουν οι Rhapsody of Fire, ο κόσμος ήταν ελάχιστος, με την προσέλευση να αυξάνεται σε πολύ αργούς ρυθμούς.

Κάπως έτσι φτάσαμε στην επίσημη έναρξη του live, με τους Rhapsody να βγαίνουν στη σκηνή και τους παρευρισκόμενους να δημιουργούν ένα μικρό χαμό. Οι μουσικοί έδειχναν αρκετά ορεξάτοι, ο Fabio Lione ήταν πολύ επικοινωνιακός με τον κόσμο (άπταιστα τα ελληνικά του!), όμως υπήρχε πρόβλημα με τον ήχο. Ενώ στον πάνω όροφο ήταν σχετικά ικανοποιητικός, κάτω ήταν απλά μπουκωμένος. Με δυσκολία μπορούσα να ακούσω τις κιθάρες και τα πλήκτρα. Πραγματικά κρίμα για τους Rhapsody, γιατί φάνηκε αργότερα με τους Gamma Ray να διορθώνεται ελαφρώς. Τέλος πάντων, το θέμα είναι πως ο κόσμος έδειξε να περνά καλά, να διασκεδάζει, οπουδήποτε κι αν κινήθηκα μέσα στο μαγαζί. Το setlist τους ήταν αρκετά σύντομο σε γενικές γραμμές και χωρίς πολλά-πολλά κατέβηκαν από τη σκηνή (ήταν μέσα στον κόσμο πάντως, για φωτογραφίες κτλ) για να γίνουν οι απαραίτητες ετοιμασίες για τους Gamma Ray.

Setlist: Vis Divina, Rising From Tragic Flames, Land Of Immortals, The March Of The Swordmaster, Unholy Warcry, Dark Wings Of Steel, Lamento Eroico, Holy Thunderforce, Dawn Of Victory, Reign Of Terror, Emerald Sword

Έχοντας παρακολουθήσει τους Gamma Ray ουκ ολίγες φορές τα τελευταία χρόνια καθώς γνωστή η αγάπη μου για το πρόσωπο τους, ήθελα να δω τι θα παρουσίαζε η παρέα από το Αμβούργο εκείνο το βράδυ. Όπως ήταν αναμενόμενο το set list ήταν βασισμένο πάνω στο “Empire Of The Undead”, το οποίο μόλις είχε ξεπροβάλει ως κυκλοφορία με τον κόσμο να μην γνωρίζει την εν λόγω κυκλοφορία, άσχετα με το γεγονός ότι κάποια κομμάτια τα είχε διαρρεύσει το σχήμα σε διάφορα media ανά τον κόσμο, όμως και η ίδια η μπάντα το έδωσε σε streaming μέσω της εταιρείας της, με τον Kai Hansen να κάνει σχετική αναφορά κατά την διάρκεια της εμφάνισης τους, με τον Hansen να δηλώνει και προς τιμήν του ότι όποιος θέλει μπορεί να το ακούσει και αν του αρέσει, ας το αγοράσει. Μάγκας!

Την αρχή έκανε το επικό κομμάτιAvalonπου ανοίγει το “Empire Of The Undead” και μαζί του ξεκίνησαν και τα προβλήματα του ήχου, με ρεσιτάλ για να ακούσει και ο πιο κουφός τον Kai, μιας και το μικρόφωνο του στα fader της κονσόλας ήταν τερματισμένο. Ευτυχώς ο ηχολήπτης το διαπίστωσε άμεσα και το έφτιαξε. Συνέχεια πάμε στο Hellbentτου οποίου το ρεφραίν παραθέτει στο άλλο γνωστό αδελφάκι του, ευτυχώς όμως ήρθε η τριπλέτα των Heaven Can Wait”, “Razorblade Sign” & “Tribute To The Past να σώσει κάπως την κατάσταση πριν την επιστροφή στο τελευταίο δισκογραφικό πόνημα της μπάντας, με την μπαλάντα Time For Deliverance & το πιο γρήγορο Pale Rider μέχρι ο “νέος” Michael Ehré δείξει στο ελληνικό κοινό με το δικό του drum solo ότι δικαίως αποτέλεσε την σωστή επιλογή, αντικαθιστώντας τον Dan Zimmermann. Λίγο πριν το καθιερωμένο encore, η μπάντα άφησε την σκηνή με τα Rebellion In Dreamland/Land Of The Free” & “Man On a Mission”.

Αποφασίζουν να γυρίσουν επί σκηνής και παίζουν ως εκτός σύνθεσης, ένα από τα καλύτερα κατ’ εμέ κομμάτια που έχουν γραφτεί ποτέ, το Ride The Sky με τον Hansen να ζητάει από το κοινό να τραγουδήσει μαζί του. Ok, να το δεχθώ αυτό, αλλά ρε μεγάλε, όσο και μεγάλος οπαδός να είσαι, δεν παύει να απογοητεύεσε όταν ακούς ένα τόσο θεσπέσιο κομμάτι να το κατακρεουργεί ο ίδιος του ο δημιουργός, αφού πώς να το κάνουμε, δεν είσαι πια νιάτο να έχει τις ίδιες τσιρίδες που είχες τότε. Κρίμα δεν είναι να ζορίζεσαι να αποδείξεις πως ακόμα “το έχεις”; Καλύτερα πραγματικά να μην το έπαιζαν καθόλου για εμένα! Το τέλος του live έγινε με τα “To The Metal” & “Send Me A Sign”.

Θα μπορούσαν για εμένα βέβαια να παίξουν κάποια άλλα κομμάτια σε θέση άλλων… Για παράδειγμα θα χάλαγε κανέναν να έπαιζαν κάποιο άλλο στην θέση των To The Metal ή αντί του drum solo να έβαζαν κάποιο κομμάτι; Δεν το νομίζω… Σε γενικές γραμμές η μπάντα ήταν απλά καλή, ο ήχος είχε διακυμάνσεις αλλά ευτυχώς έστρωσε και οι περισσότεροι των παρευρισκομένων φάνηκαν να το διασκεδάζουν. Αυτό δεν είναι και η ουσία;

Setlist: Avalon, Hellbent, Heaven Can Wait, Razorblade Sign, Tribute To The Past, Time For Deliverance, Pale Rider, Drum solo, Blood Religion, Master Of Confusion, Empire Of The Undead, Rebellion In Dreamland/Land Of The Free, Man On a Mission Encore: Ride The Sky, To The Metal, Send Me A Sign

Rhapsody Of Fire/Φωτογραφίες: Διονύσης Τσέπας

Gamma Ray: Νίκος Σιγλίδης

Θέλω να το μοιραστώ:

Leave a Reply

Your email address will not be published.

X