Συνεντεύξεις

Fallen Arise

Συνάντησα πρώτη φορά τους symphonic metallers Fallen Arise στην προακρόαση του “Ethereal”, λίγες μέρες πριν την επίσημη κυκλοφορία του από την NoiseHead Records. Από τότε με τον Gus Dibelas συναντηθήκαμε άλλες δύο φορές στα Artworks Studios όπου και έκανε πρόβες με την μπάντα διασκευών False Metal με την οποία δραστηριοποιείται. Έτσι, στα πλαίσια του φιλικού και λίγο πριν αλλάξουμε χρονιά, του ζήτησα να μιλήσουμε για την καινούργια δισκογραφική δουλειά των “Fallen Arise”. Ο Gus, με μεγάλη χαρά και ευγένεια, συμφώνησε και έτσι μια μέρα προτού μπούμε στο 2014, τον “ανακρίναμε” και μάθαμε τα πάντα σχετικά με αυτήν την πολύ καλή κυκλοφορία και όχι μόνο…

Καταρχήν να πούμε ευχαριστώ για την συνέντευξη που δίνεις στο Greekrebels.gr.

Σας ευχαριστώ πολύ και εγώ, δικιά μου τιμή.

Ας ξεκινήσουμε με κάτι γενικό. Πες μας λίγα λόγια για την δημιουργία των Fallen Arise. Όλα ξεκίνησαν το 2009…

Ναι, ξεκίνησαν το καλοκαίρι του 2009. Στην ουσία υπήρχαν κάποια κομμάτια έτοιμα καθότι το συμφωνικό είναι ένα είδος που αγαπούσα, αγαπώ και ήθελα να παίξω σε αυτό. Δημιούργησα κάποια κομμάτια, στην συνέχεια βρέθηκα με κάποια μέλη, έγιναν κάποιες αλλαγές και φτάνουμε στο 2013. Έχουμε κάνει αυτά που έχουμε κάνει, έχουμε χαράξει αυτή την μικρή πορεία που έχουμε χαράξει και είμαστε αυτοί που είμαστε και είμαστε δυνατοί και συνεχίζουμε.

Τι feedback έχετε δεχθεί έως τώρα; Είναι μικρό το διάστημα αλλά, από 23 Νοέμβρη έως και σήμερα, από οπαδούς περισσότερο…

Μέχρι τώρα έχουμε δεχθεί αρκετά καλό feedback. Μέχρι τώρα, αν τα νούμερα μπορούν να πούνε κάτι, εμείς έχουμε σημειώσει καλές πωλήσεις και στο merchandizing μας.

Και από τα περιοδικά έχετε δεχθεί καλές κριτικές όμως;

Μέχρι στιγμής δεν έχουμε δεχθεί κάποια κριτική ας πούμε η οποία να είναι μέτρια ή κάποια που να αναφέρει κάποιο αρνητικό στοιχείο στην μουσική μας. Όχι ότι δεν θα ήταν καλοδεχούμενο κάτι τέτοιο φυσικά, αλλά μέχρις στιγμής έχει πάει πάρα πολύ καλά. Είναι πολύ θετικό το όλο feedback.

Από το 2010, έτος κυκλοφορίας του “Eternal” EP υπήρξαν κάποιες αλλαγές στην σύνθεση της μπάντας. Ήρθαν άλλοι, έφυγαν άλλοι και… η Σπύλα αν και αδερφή σου δεν ήταν από την αρχή στην μπάντα.

Κοίταξε να δεις, αυτά τα πράγματα είναι μέσα στο παιχνίδι. Η ερμηνεία που δίνω εγώ σε αυτό το σκηνικό της αποχώρησης είναι ότι πιστεύω ότι τα πράγματα κάποτε αρχίζουν και κάποτε τελειώνουν. Σημασία έχει το τι μένει. Και αυτό που μένει τουλάχιστον σε εμένα, από όλα τα μέλη που πέρασαν από τους Fallen Arise είναι κάποιες πάρα πολύ καλές αναμνήσεις και μέχρι εκεί, χωρίς να υπάρχει κανένα προσωπικό πρόβλημα με κανέναν έτσι; Όλες οι αποχωρήσεις γίνανε σε πάρα πολύ φιλικό κλίμα. Από εκεί και πέρα, η Σπύλα δεν ήτανε στην αρχική σύνθεση της μπάντας κάτι το οποίο σημαίνει πως, όταν ήρθε στο συγκρότημα είχε να αντιμετωπίσει και ένα πολύ μεγάλο πρόβλημα. Το γεγονός είναι ότι προέρχεται από μια σχολή τραγουδιού διαφορετική. Οπότε έπρεπε να κάνει μια υπεράνθρωπη προσπάθεια να βάλει την φωνή της μέσα σε κάτι το οποίο αρχικά δεν ήταν προορισμένο για εκείνη. Αν καταλαβαίνεις τι εννοώ…

Ναι, κατάλαβα…

Φυσικά προσπάθησε πάρα πολύ και νομίζω ότι το τελικό αποτέλεσμα βγήκε πολύ καλό.

Θεωρείς ότι οι Fallen Arise είναι ένα δημοκρατικό συγκρότημα ή είναι η δικιά σου μπάντα; Τι εννοώ… Έχουν όλοι γνώμη πάνω στα κομμάτια ή την μεγαλύτερη ευθύνη την αναλαμβάνεις εσύ και ο Θάνος ας πούμε που είστε και τα πιο παλιά μέλη;

Θεωρώ πως είμαστε μια δημοκρατική μπάντα αλλά μέχρι ένα όριο. Από την στιγμή δηλαδή που τα παιδιά υπάρχουνε μέσα στο συγκρότημα, αγαπούν αυτό που κάνουνε και σίγουρα αυτό που θα πούνε δεν θα φέρει κάποια ζημιά ή οτιδήποτε, φυσικά και είναι καλοδεχούμενη η άποψη τους. Γενικά είμαι υπέρ στο να ακούω απόψεις γιατί πολλές φορές μπορεί να σκέφτεσαι κάτι εσύ, να το σκέφτεσαι μόνος σου και να υπάρχει κάτι που να είσαι λάθος και να χρειάζεται ένας δεύτερος άνθρωπος, τρίτος, τέταρτος για να σου πει μια άλλη γνώμη. Γενικά, λειτουργούμε δημοκρατικά, απλά καμιά φορά υπάρχουν περιπτώσεις που…

Πρέπει να λειτουργήσεις σαν “ηγέτης” ας πούμε…

Ναι, πρέπει να λειτουργήσω σαν “ηγέτης”, αλλά η λέξη μέσα σε εισαγωγικά. Οπότε υπάρχουν και φορές που δεν λειτουργούμε και εντελώς δημοκρατικά αλλά αυτό είναι σε ένα μικρό ποσοστό και για πράγματα που η λύση δεν σε αφήνει να λειτουργήσεις δημοκρατικά. Για να μπορέσω να σου φέρω ένα παράδειγμα, αν ας πούμε συζητήσουμε για μια πρόταση και υπάρχουν ας πούμε 6 διαφορετικές απόψεις σίγουρα δεν μπορούν να παίξουν και οι 6 πρέπει να παίξει η μια οπότε εκεί παίρνω τον λόγο εγώ και λέω ότι “Ξέρετε κάτι; Αυτό πιστεύω ότι θα είναι το καλύτερο”.

Το όνομα Fallen Arise πως προήλθε;

Το Fallen Arise ουσιαστικά είναι ένα σχήμα λόγου. Είναι δύο αντίθετες λέξεις, το Fallen και το Arise οπότε στα ελληνικά θα μπορούσες να το μεταφράσεις ως “η ανέγερση του έκπτωτου”. Νομίζω πως, αν το αναλύσουμε μουσικά, για μένα τουλάχιστον, αντιπροσωπεύει τις στιγμές που σου προσφέρει η μουσική μας. Άλλοτε σε κάνει θλιμμένο, άλλοτε χαρούμενο, αισιόδοξο, απαισιόδοξο… Όλες αυτές τις μικρές εναλλαγές που είναι αντίθετες. Από εκεί και πέρα, να σου πω την αλήθεια το όνομα είναι κάτι που δεν το σκέφτηκα εγώ. Η πρώτη τραγουδίστρια που είχαμε, η Βιργινία, στις αρχές όταν είχαμε συναντηθεί και μου είπε αυτό και αυτό και αυτό και της είπα ότι έχω και εγώ κομμάτια. Δεν είχαμε βρει όνομα τότε και κάποια στιγμή μου λέει σκέφτομαι αυτό. Ωραίο! Πού το στηρίζεις; Το στηρίζω εκεί και εκεί. Ωραία! Και έτσι έμεινε.

Πες μου λίγο για τους στίχους. Κατά την συγγραφή τον στίχων ακολουθείτε κάποιο θέμα, κάποια ιδέα; Και μετά αν θες πες μου για το εξώφυλλο του “Ethereal” ποιος το δημιούργησε κτλ.

Ωραία, στους στίχους, εγώ τουλάχιστον, αντλώ την θεματολογία μου από…

Εσύ γράφεις τους όλους τους στίχους;

Όχι, στο “Ethereal” στιχουργικά έχουν συνεισφέρει και παλιότερα μέλη του συγκροτήματος, ο Γιάννης ο Σωτηρόπουλος, παλιός τραγουδιστής του συγκροτήματος αλλά και η δεσποινίς Έβελυν Μανιάκη, επίσης παλιά τραγουδίστρια του συγκροτήματος. Έχει συνεισφέρει και ο Θάνος, που επί την ευκαιρία να πω ότι ο Θάνος αντλεί την θεματολογία του μέσα από βιβλία τρόμου που του αρέσουνε. Είναι φανατικός του Edgar Alan Poe, του Stephen King και από εκεί αντλεί την θεματολογία του. Εγώ πάλι είμαι μεγάλος θαυμαστής της φανταστικής λογοτεχνίας. Οπότε οι στίχοι μου πολλές φορές μπορούν να σε παραπέμψουν και σε κάτι τέτοιο, να σου περιγράψουν μια σκηνή, μια ημέρα ενός μέρους που βρίσκεται σε ένα μαγεμένο τοπίο για παράδειγμα. Παρόλα αυτά όμως είναι και προσωπικά μου βιώματα είτε εύκολα, είτε δύσκολα που πολλές φορές τα θέτω μέσα σε αυτά τα όρια. Είναι πάρα πολλές φορές που έχει τύχει να διαβάσω ας πούμε ένα βιβλίο και να πω ότι με αυτές τις λέξεις θέλω να περιγράψω το δικό μου συναίσθημα, κάπως έτσι.

Για το εξώφυλλο τώρα…

Το εξώφυλλο είναι μια δημιουργία της δεσποινίς Εύη Λαμπαδάρη. Είναι ας πούμε μια ανερχόμενη καλλιτέχνης στο χώρο του δημιουργικού και τις εικόνας. Έχει φοβερό επαγγελματισμό, δουλεύει πάρα πολύ καλά και ουσιαστικά όταν την προσέγγισα για να κάνουμε το artwork είδα από την αρχή ότι ταιριάζαμε σαν φιλοσοφίες. Άκουγε την μουσική μας και μπορούσε να καταλάβει πώς θα μετατρέψει αυτό το πράγμα σε μια εικόνα.

Πως και δεν ακολουθήσατε κάποιο ανθρωπομορφικό εξώφυλλο όπως κάνουν άλλες μπάντες του ιδίου χώρου. Συνήθως, ξέρω εγώ, μπαίνει το πρόσωπο της τραγουδίστριας.

Δεν έγινε εσκεμμένα, απλά μέσα σε αυτά τα 2-3 εξώφυλλα που μας παρουσίασε για να διαλέξουμε, εκ των οποίων τα δύο είχανε γυναικείες μορφές, διαλέξαμε αυτό για κάποιο λόγο, μας άρεσε…

Παρατήρησα ότι στο “Ethereal” υπάρχουν 3 κομμάτια από το “Eternal” EP, το “My Fall”, “Never Forget Me” και το “Eternal Sins”. Για ποιο λόγο ξαναχρησιμοποιήθηκαν αυτά τα κομμάτια και δεν γράψατε κάποια καινούργια για να μπούνε στην θέση τους;

Ήταν βασικά επιλογή μας, διότι είχαμε δει ότι υπάρχει ένα πολύ καλό feedback στα κομμάτια αυτά, συν ότι είναι από τα πιο αντιπροσωπευτικά του ήχου μας και των συνθέσεων μας. Από την αρχή είχαμε πει ότι, ανεξάρτητα με την κυκλοφορία του EP, τα τραγούδια αυτά θα συμπεριληφθούν και στον δίσκο. Ουσιαστικά το EP ήταν, εάν θέλεις, μια πρώτη γεύση προς τον κόσμο που δεν μας ξέρει για να μάθει τι μουσική παίζουμε, τι θα περιμένει από τους Fallen Arise. Παρόλα αυτά υπάρχει μια διαφορά στις δύο κυκλοφορίες που είναι ένα κομμάτι. Το “Heaven’s Away”, το οποίο δεν το συμπεριλάβαμε για δύο λόγους. Πρώτα από όλα γιατί, έχοντας το τελικό tracklist για το “Ethereal”, ήταν αρκετά έξω από το μουσικό ύφος που έδειχνε να παίζει η μπάντα στον δίσκο αυτό και αφετέρου δε θέλαμε έως ένα βαθμό να διαφοροποιήσουμε λίγο αυτές τις δύο κυκλοφορίες.

Σαν μουσικά ακούσματα, η μπάντα από που έχει επηρεαστεί; Εκτός από τις φανερές επιρροές του τύπου Within Temptation κτλ, υπάρχουν και άλλες ξεχωριστές επιρροές του κάθε μέλους που γράφει μουσική που έχουν επηρεάσει τον ήχο;

Σίγουρα! Για παράδειγμα αν ακούσεις τα “Burned Ivy” και “Eternal Sins” που είναι κομμάτια του Φραγκίσκου βλέπεις οτι κινείται σε πιο dark μονοπάτια αν θέλεις, είναι φανατικός θαυμαστής των Opeth, των Anathema… Δηλαδή αυτό το vibe το βιώνεις. Από την άλλη εγώ είμαι πολύ μεγάλος λάτρης της soundtrack μουσικής, κέλτικη, ινδιάνικη, τέτοια.

Αυτό είναι και μια παρατήρηση που είχα γράψει και στην προακρόαση του δίσκου. Είχα σημειώσει ότι “το πρώτο τραγούδι λειτουργεί ως μια άψογη εισαγωγή για το soundtrack που ακολουθεί” γιατί έχει αυτήν την αίσθηση του soundtrack.

Χαίρομαι που σου φάνηκε έτσι…

Πριν από κανέναν μήνα, 22 Νοεμβρίου, είχαμε το release πάρτι στο Bat City και την ίδια νύχτα ακολούθησε και η παρουσίαση του πρώτου βίντεο. Θα ήθελες να μας πεις μερικά πράγματα για το video;

Το βίντεο κινηματογραφήθηκε ουσιαστικά σε ένα θέατρο που βρίσκεται στο Μεταξουργείο & λέγεται “Baumstrasse”, στα ελληνικά σημαίνει δρόμος με δέντρα. Πρόκειται για έναν εξαιρετικά ωραίο χώρο, ο οποίος πέραν του ότι ήταν μεγάλος και πολύ βολικός για αυτό που θέλαμε να κάνουμε είχε μέσα και πάρα πολύ όμορφα πράγματα, όπως ας πούμε είχε ένα φοβερό Grand piano, το οποίο και χρησιμοποιήσαμε. Επίσης υπήρχαν και κάποια ταριχευμένα ζώα δημιούργησαν ένα πάρα πολύ ωραίο φόντο. Αυτά για τον χώρο. Πολύ καλοί άνθρωποι, πολύ φιλόξενοι, μας βοήθησαν στο έπακρο και τους ευχαριστούμε πολύ για αυτό και όσων αφορά τους δημιουργούς το βιντεοκλίπ ήταν βασισμένο σε ένα concept της κοπέλας που έπαιξε, της Ιωάννας Βαβουδάκη και σκηνοθετήθηκε απο τον Domenik Παπαεμμανουήλ. Είναι μουσικός, είναι πάρα πολύ καλός πιανίστας και είναι και ο ιδρυτής του συγκροτήματος Wastefall.

Θα ακολουθήσει κάποιο άλλο βίντεο;

Σίγουρα ναι.

Έχετε σκεφτεί κάποιο κομμάτι ή είναι ακόμα υπό συζήτηση;

Είναι υπό συζήτηση, αν και εγώ προσωπικά θα ήθελα πολύ να γυρίσουμε το “Never Forget Me”.

Είναι πολλές και οι guest εμφανίσεις στον δίσκο. Πάνος Σπανός, Σωτήρης Παππάς, Thomas Goldney και ο Jon Soti, o Γιάννης τον οποίο βέβαια δεν θεωρώ σαν guest γιατί κατά την διάρκεια των ηχογραφήσεων ήταν κανονικό μέλος της μπάντας. Θα μας πεις λίγα πράγματα για τις συνεργασίες; ήταν κάτι που προέκυψε ή το είχατε συζητήσει;

Ήταν κάτι το οποίο προέκυψε. Όλα τα παιδιά τα οποία προαναφέρατε είναι φίλοι, πολύ καλοί. Και ο Παναγιώτης, και ο Thomas με τον οποίον γνωριζόμαστε από τους Bare Infinity και έχουμε παίξει και μαζί, ο Γιάννης είναι και ήταν αυτός που ήτανε, αλλά και ο Σωτήρης ο Παππάς, πολύ καλός φίλος. Επίσης να προσθέσω σε αυτό το πλαίσιο των συνεργασιών, υπάρχει και ένα guest το οποίο το έχει κάνει ο Fotis Bernardo από τους Septic Flesh και είναι ένα solo κιθάρας για το “Under The Bliss Of The Sun”.

Ο οποίος βέβαια μαζί με τον Χρήστο Αντωνίου και τον Θύμιο Κρίκο από τους Innerwish βοήθησαν στην παραγωγή…

Φυσικά! Ο Θύμιος έκανε τις ηχογραφήσεις, ο Χρήστος έκανε τις ενορχηστρώσεις σε κάποια από τα κομμάτια και ο Fotis επιμελήθηκε όλη την παραγωγή, την μίξη και το mastering.

Και όλα έγιναν στα Devasoundz;

Όλα έγιναν στα Devasoundz, εκτός από τα πλήκτρα τα οποία ηχογραφήθηκαν στο προσωπικό στούντιο του Θύμιου Κρίκου σε συνεργασία πάντα με τα Devasoundz και κάποιες ενορχηστρώσεις για το “Eternity” και “Under The Bliss Of The Sun”, οι οποίες έγιναν στο G-Production studio στο Μαρούσι.

Στην NoiseHead πως καταλήξατε; Ψάχνατε για δισκογραφική ή απλά…

Τεράστιο κεφάλαιο… Ουσιαστικά ήταν καλοκαίρι, όταν πια είχαμε πάρει τον δίσκο στα χέρια μας, κάπου τον Απρίλιο ή Μάιο αν θυμάμαι καλά ξεκινήσαμε και κάναμε μια αναζήτηση για κάποιες εταιρίες. Στείλαμε αρκετά demos, στείλαμε επίσης σε αρκετές εταιρίες και την promo page που είχαμε φτιάξει για τον λόγο αυτό ώστε να μπορέσει να μπει ο κάθε ένας και να ελέγξει αυτό που θέλει, γιατί πολλές εταιρίες δεν λειτουργούν πλέον με CD, λειτουργούν με αυτόν τον τρόπο, δουλεύουν με link. Στείλαμε και υπήρχε θετική ανταπόκριση από την NoiseHead. Μας πρόσφερε ένα συμβόλαιο, το εξετάσαμε, ήμασταν απόλυτα καλυμμένοι, μας φάνηκαν πολύ επαγγελματίες και πολύ καλοί σε αυτό που κάνουνε και υπογράψαμε.

Είστε ευχαριστημένοι με την εταιρία έως τώρα δηλαδή. Γιατί βλέπω και αρκετά μεγάλη προώθηση από πλευράς εταιρίας στο όνομα σας.

Μέχρι στιγμής είμαστε πολύ ευχαριστημένοι. Υπάρχουν άνθρωποι που πιστεύουν σε εμάς, πιστεύουν στην μουσική μας, ενδιαφέρονται και αυτό είναι ότι πιο σημαντικό για μια μπάντα που ξεκινάει, να έχει δίπλα της ανθρώπους οι οποίοι ενδιαφέρονται όπως ενδιαφέρεται και η ίδια η μπάντα για το έργο της.

Έχει και πολλές ελληνικές μπάντες στα roster της.

Ναι, οι Acid Death, Alter Self, Among Ruins, πολύ καλά παιδιά και πολύ καλοί φίλοι όπως και όλοι οι υπόλοιποι που προαναφέραμε, Fallen Within, Insidead, πάρα πολλές…

Ακολουθεί και κάποιο φεστιβάλ έτσι;

Θα διεξαχθεί στο Κύτταρο club, την Κυριακή 26 Ιανουαρίου και το roster της συναυλίας είναι οι Alter Self, Among Ruins, εμείς, Acid Death και οι Aherusia.

Να περάσουμε σε μια δύσκολη ερώτηση τώρα… Λίγο μετά την παρουσίαση του πρώτου βίντεο ακολούθησαν κάποιες δηλώσεις του Γιάννη αρχικά και αργότερα ήρθε η δική σας απάντηση. Οι δηλώσεις αφορούσαν το βίντεο και το lip singing… Aς αφήσουμε αυτές τις δηλώσεις στην άκρη και να σε ρωτήσω γιατί δεν ξανά-ηχογραφήσατε τα μέρη για το συγκεκριμένο βίντεο και το συγκεκριμένο τραγούδι;

Δεν θα σας πω κάτι διαφορετικό από τις δηλώσεις. Πρώτα από όλα να ξεκινήσουμε από το ότι ήταν ξεκάθαρο και από τις δύο πλευρές με τις δύο συζητήσεις που έγιναν ότι η μπάντα μπορεί να χρησιμοποιήσει τα φωνητικά αυτά στον δίσκο με την προϋπόθεση να δοθεί το ανάλογο credit, το οποίο ποτέ δεν αφαιρέθηκε, ίσα, ίσα δόθηκε και μάλιστα δόθηκε με έναν τρόπο που νομίζω πως δεν αδικεί κανέναν. Από εκεί και πέρα δεν μπορώ να καταλάβω γιατί το πράγμα πήρε τόσο μεγάλη τροπή και όσον αφορά το γιατί δεν το κάναμε… Διότι νομίζω πως θα ήταν τελείως άσχημο στο ένα κομμάτι που προορίζεται να γίνει βιντεοκλίπ να υπάρχουν τα φωνητικά του καινούργιου τραγουδιστή και σε όλον τον υπόλοιπο δίσκο να υπάρχουν τα φωνητικά του Γιάννη. Την στιγμή που τα πράγματα είχαν συμφωνηθεί δεν μπορώ να καταλάβω γιατί να κάναμε κάποια άλλη ενέργεια. Επιπλέον από ένα σημείο και μετά δεν ήταν πλέον και στο χέρι μας να διορθώσουμε το αποτέλεσμα. Τι εννοώ με αυτό… Πλέον, όπως είχαμε πει και στην δήλωση, τα τραγούδια είχαν παραδοθεί, τα εξώφυλλα είχαν παραδοθεί, η εταιρία είχε ήδη ξεκινήσει τις διαδικασίες προώθησης του δίσκου υπό αυτή τη μορφή, άρα εμείς σαν μπάντα ήταν αδύνατο να κάναμε κάτι. Να πούμε “Ξέρεις τι; Σταμάτα τα όλα πρέπει να μπούμε ξανά να ηχογραφήσουμε για να μην έχουμε πρόβλημα”.

Κατάλαβα… Έχετε προγραμματίσει καμία συναυλία; Ας πούμε καταρχήν για εντός της χώρας.

Δεν έχει κλειστεί κάτι ακόμα, το μόνο live το οποίο είναι προγραμματισμένο είναι αυτό για τις 26 Γενάρη, από εκεί και πέρα είμαστε ανοιχτοί σε προτάσεις και για την επαρχία. Θέλουμε πολύ να παίξουμε σε μέρη της επαρχίας που δεν έχουμε ξαναπαίξει. Μέχρι στιγμής δεν είναι κάτι επιβεβαιωμένο.

Ούτε για Ευρώπη φαντάζομαι, έτσι;

Για Ευρώπη συζητάμε για κάποια φεστιβάλ. Υπάρχει ένα φεστιβάλ που γίνεται στην Ιταλία κάθε χρόνο και είμαστε σε συζητήσεις για το αν θα πάμε να παίξουμε και πως. Εμείς θέλουμε πάρα πολύ να παίξουμε απλά πρέπει να ακολουθηθούν κάποιες τυπικές διαδικασίες.

Φαντάζομαι… Πες μου τώρα κάποια πράγματα για τις υπόλοιπες μπάντες με τις οποίες δραστηριοποιείσαι. Είσαι με την μπάντα διασκευών, τους False Metal, αλλά και τους Secret Illusion οι οποίοι βγάζουν και κάποιο νέο άλμπουμ όπου να’ ναι.

Ναι, ο δίσκος θα κυκλοφορήσει μέσα στο 2014. Επίσης πρόσφατα βγάλαμε και ένα καινούργιο lyric video για το κομμάτι “Perfect Fantasy”.

Το είδα και το άκουσα. Πάρα πολύ καλό.

Είναι μια πολύ καλή δουλειά. Επίσης παίζω και τις διασκευές με τους False Metal και για να βγάζω τα προς το ζην στο βαθμό που μπορώ και φυσικά επειδή με ευχαριστεί πολύ να παίζω με καλούς φίλους.

Η συνεργασία των Secret Illusion με την παιδική χορωδία του Σπύρου Λάμπρου πως προέκυψε και πώς σου φάνηκε σαν εμπειρία;

Βασικά αυτό ήταν μια ιδέα του μπασίστα των Secret Illusion, του Μάκη, και είναι πολύ αστείο το πώς έγινε γιατί μου έλεγε ότι… Κάποια στιγμή ήταν στο αυτοκίνητο και οδηγούσε και άκουσε αυτήν την παιδική χορωδία σε ένα διαφημιστικό σποτ και λέει “Αα! Αυτή η χορωδία θα ήταν πολύ καλή για να ηχογραφήσουμε”. Και μόνος του πήρε τηλέφωνο και έψαξε και είπε “ Παίζω σε αυτή την power metal μπάντα, τους Secret Illusion, και θέλω να συνεργαστούμε…” και όλα έγιναν πολύ ξαφνικά. Απλά, κάποια στιγμή με πήραν τηλέφωνο και μου είπαν “Έλα, πάμε να ηχογραφήσουμε με την παιδική χορωδία του Σπύρου Λάμπρου στα Sierra”! Ήτανε τσακ μπαμ!

Και τα παιδιά πως αντιμετώπισαν το όλο θέμα;

Ήταν πάρα πολύ χαρούμενα! Εντάξει, ήταν και μικρά και δεν ξέρω κατά πόσο παραξενευτήκανε που μας είδανε μαλιάδες, με μούσια και με σκουλαρίκια! (γέλια) Αλλά ήταν πολύ καλά παιδιά, πολύ συνεργάσιμα και πολύ μεγάλα ταλέντα όλα.

Θεωρείς ότι η κρίση έχει επηρεάσει και τις μπάντες;

Πάρα πολύ.

Και αυτό που είπανε ότι θα βάλουνε και αναγκαστικά ένσημα για μια βραδιά σε κάθε μουσικό δεν θα μεγαλώσει το πρόβλημα που αντιμετωπίζετε;

Σίγουρα, αλλά από την άλλη εγώ προσωπικά βλέπω και ένα καλό από αυτό. Θα παίζεις την μουσική που παίζεις και θα είσαι κατά κάποιο τρόπο ασφαλισμένος. Δεν θα κινδυνεύεις από κάποια πράγματα. Υπάρχει βέβαια και το κακό, ότι δηλαδή μειώνει κατά πολύ τους χώρους που μπορείς να παίζεις γιατί πλέον υπάρχει φόβος αλλά δεν νομίζω ότι είναι μόνο κακό αυτό… Σίγουρα θα βγει και κάτι καλό μέσα από αυτό.

Δεν νομίζεις όμως ότι θα βλάψει τους πιτσιρικάδες κάτι τέτοιο, τις νέες μπάντες;

Σίγουρα αλλά δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι για αυτό. Αναγκαστικά πρέπει να συμβαδίσουμε με την τωρινή νοοτροπία και να καταφέρουμε να τα βγάλουμε πέρα.

Ποιο νομίζεις ότι ήταν το άλμπουμ της χρονιάς;

Των Amorphis το “Circle”. Τυχαίνει βέβαια να είναι και η αγαπημένη μου μπάντα αλλα δεν έχει να κάνει, άκουσα αρκετά άλμπουμ αλλά νομίζω ότι με διαφορά ήταν το καλύτερο άλμπουμ των Amorphis και αν μου επιτρέπεις να πω και ένα δεύτερο…

Βεβαίως.

Το άκουσα πρόσφατα αλλά πολύ καλό ήταν και το καινούργιο των Rotting Christ “Κατά Τον Δαίμονα Εαυτού”.

Ωραίο, πολύ καλό και αυτό. Θα ήθελες να προσθέσεις κάτι που ίσως δεν αναφέρθηκε και θα ήθελες να αναφερθεί;

Όχι, δεν θα ήθελα να προσθέσω κάτι, απλά να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ για την συνέντευξη και την τιμή που μας κάνετε να μας φιλοξενήσετε. Καλή Χρονιά, που αύριο την υποδεχόμαστε και να περνάτε καλά και υγεία με τις οικογένειες σας.

Ένα μήνυμα για τους fans;

Να κάνουνε οτιδήποτε τους κάνει ευτυχισμένους.

Ευχαριστώ πολύ.

Κι εγώ ευχαριστώ.

(Υ.Γ.: Να ευχαριστήσουμε τα Artworks Studios, τον Γιώργο Μποτσιβάλη και τον Κώστα Γκαβάκο, για την ευγενική χειρονομία να μας επιτρέψουν να γίνει η συνέντευξη εντός του χώρου του studio)

Κωνσταντίνος Καραγεώργος

http://www.fallenarise.com

http://www.facebook.com/fallenarise

Band Members:

Spyla – Γυναικεία Φωνητικά

Chris -Ανδρικά Φωνητικά

Gus – Πλήκτρα

Frangiskos – Κιθάρες

Αggelos Mal – Μπάσο

Thanos – Τύμπανα

Discography:

Eternal EP – 2011

Ethereal – 2013

Greekrebels Banner 07052021-728×90 - 728|90|Greekrebels Banner 07052021-728×90||https://www.greekrebels.gr/epikoinonia/|bothhaursen2 - 728|90|haursen2||https://www.facebook.com/HaursensGuitarWorkshop/|bothTatto Clinic Athens 728×90 - 728|90|Tatto Clinic Athens 728×90||https://www.facebook.com/tattooclinicathens|bothRodStudios_728x90 - 728|90|RodStudios_728x90|||bothwhale_728x90 - 728|90|whale_728x90|||both
20000
110

Related posts

Leave a Comment

Leave a review

X